život v závorce

názor?ať je jakýkoli???
» autor: pavel 3,14159
Skládám dohromady vzpomínky roztrhané jako papír.Procházím pochmurným městem.Je tma.Již pouze několik světel na tom hnusném paneláku.Jak ošklivá ,šedivá budova to je!Celé město takových budov!Stmívá se a až se strašidelnou přesností se rozsvicí světla ,podtrhující chmurnou náladu chladné automatizace.
Vše se děje tak přesně ,bez zásahu člověka.Onen inteligentní tvor si vytvořil realitu ,která se o něj postará a neuvědomuje si utahující se spirálu technického vývoje a vzájemné nepřístupnosti.Pomalu ,tiše se probírám z téměř meditativního stavu a zjišťuji ,že hypnotizuji pohledem bledou ,bzučící lampu ,vrhající své mrtvolně bledé světlo do nekonečné žluti zapadajícího slunce.Bzučet přestává a světlo ještě bledne.Již je bílé ,jako ten papír ,co je na ní přilepen ,hledajíc ztraceného psa.Kdy už to vzdal?Kolik dnů ,či let?Jsme snad je odrazem vlastní existence?V hlavě se mi míhá spoustu otázek.Kdy dojdu odpovědi?Již docházím.Přemýtám.Přemýšlím.Očekávám.
Tipů: 2
» 25.05.15
» komentářů: 3
» čteno: 701(14)
» posláno: 0


» 10.06.2015 - 15:27
K formě: mezery se dělají až ZA tečkami a čárkami (=> "tak přesně, bez zásahu"). "Přemítat" je s měkkým i. Pozor taky na správnou formu přechodníků (tady by bylo místo hledajíc hledaje).
Jinak to ovšem vůbec není špatné, dobře to, myslím, vystihuje atmosféru chladného městského večera (znám tyhle procházky!). Napsané je to taky poměrně zručně, talent určitě nechybí.
» 15.07.2015 - 22:32
ttragelaf
Papír, hledaje ztraceného psa, přilepil se na lampu.

uondán letem
sklem svítilen
sveden je,
teplem v dým
poslán do nebes

připoután mezitím
u sloupu pláče

pes
» 23.09.2015 - 01:00
(...)
chtěl jsem napsat víc...ale ty si napsal vše

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: báseň pro Beethovena | Následující: a/0

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.