Žít

» autor: Manni
Ať se tu na místě propadnu
pakliže nežiji svůj život správně
patrně jsem také chyboval
ledaže chyboval by někdo za mě
nelze to vyloučit, ba ani odhadnout
většina z vás nad tím jen rukou mávne
ven z okna vyskočit a přitom nespadnout
silnější nebude ten, kdo jen slábne
Když jsme se vydali na cestu nesnadnou
naše zkušenosti naprosto žádné
s chutí svět změnit a s náladou bezvadnou
zjistíme, že žít vůbec není snadné..
Tipů: 4
» 26.02.15
» komentářů: 10
» čteno: 609(14)
» posláno: 0


» 26.02.2015 - 07:20
Líbí:-)
ST
» 26.02.2015 - 08:20
Žít je snadné,ale člověk musí být dost zvrhlej, aby si i užil hořký a bolavý přívlastky toho nápoje...
A měnit svět? Měnit lidi,sebe...
» 26.02.2015 - 09:03
obaleč jabloňový: Dekuji:)
» 26.02.2015 - 09:50
Mám silné podezrení, ze na tom posledním rádku bude (alespon v mém prípade) dost pravdy. :-(
» 26.02.2015 - 11:14
zvířenka: Presne tak. Clovek by se mel naucit pit, co mu nalejou. Skoda jen, ze se to ucime za behu...a za behu se pije dost spatne....nicmene se to da natrenovat...bez pobryndani..:-) Kez by lidem vice dochazelo, ze svet je dokonale misto...jen obyvatelstvo neni mnohdy zrovna koser..;-)
» 26.02.2015 - 11:19
Ringo: Nepochybne nejste ojedinely pripad;-) Mam dojem, ze jsme v tom namoceni vsichni..:)
» 26.02.2015 - 19:39
Manni: No právě to je TO. Dokud budeme selektovat a hodnotit a posuzovat lidi podle toho jak nám jsou či nejsou příjemní, budeme stát na místě a koukat na svět pořád jen z jednoho úhlu. Ta bezpodmínečnost, ta nám nejde. Hlavně je nejtěžší.
Nic si ale ze mě nedělej, mám dnes Otec Fúra náladu.
» 26.02.2015 - 19:50
detektor
Hezké,tady ty touhy měnit lidi,svět,život jsem míval,když jsem ještě sledovával televizní noviny...dnes už se nechávám vzrušovat pouze dobrým čtením,či dobrým vínem...ST
» 28.02.2015 - 12:11
zvířenka: Nic si z toho nedělám, nebojte;-) Naopak, jsem rád. Měl jsem totiž v plánu přesně tohle. Aby to po přečtení vyprovokovalo mysl a vyvolalo přesně tyto myšlenky:) Naprosto s Vašimi názory souhlasím a také se je snažím praktikovat v životě. Býval jsem gauner, ale rozhodl jsem se pro změnu (shledal jsem ji jako nezbytnou). A musím přiznat, že mi to zcela zásadním způsobem život změnilo. Vzhledem k tomu, že jsem si vše vyzkoušel v praxi, rozhodl jsem se k cílené provokaci a "osvětě":) Lidé většinou začínají přemýšlet mnohem hlouběji právě v okamžiku, kdy byli vyprovokováni k názorové konfrontaci. Jsem holt mladej pankáč a k Punku provokace prostě patří:) Ze své nálady si nic nedělejte. Každý je přeci občas trochu "Marvan";-)
» 28.02.2015 - 12:17
detektor: Máte recht;) Zprávy také už několik let raději nesleduji. Ovšem informací, které mě nadzvedávají ze židle, se ke mě dostává (bohužel) stále dost na to, abych se začal obávat o budoucnost lidstva a světa jako takového;-) Vy jste na to vyzrál:) Doufám, že také jednou vyzraju...Moc děkuji:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Žít věčně | Následující: Sebevrah
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.