NESTÁLÁ

29. báseň ze sbírky - ZKŘÍŽENÉ PROUDY (2009-2011)
» autor: West
Chtěl bych spočítat Tvé slzy smutku
na malý okamžik poznat ten pocit
jak zase vytrhnout svá křídla z Tvé krve

budu Ti vděčný za pár slov
co z Tvých úst nevychází
karavana leží u fata morgány řeky Nil

noblesa cizích krajů nepotlačí přepych
vše je přesyceno v oktávách
nebeský život nadřazen pozemskému

údolí se vytančí ze zimy
slunce zase krášlí plody stromů

úprkem z domova se stává Tvá zrada
ve smyslech citu získáváš nevědomost
daří se Ti ničit naši intimitu

podívej se mi do očí a řekni ať utíkám
před Tebou samotnou dál od našich myšlenek
co páchnou bolestí a odříkáním

přemýšlím o příštích minutách
o dohořelých svících
o životě co za to nestojí.




13.3.2010
Tipů: 13
» 24.01.15
» komentářů: 11
» čteno: 640(13)
» posláno: 0


» 24.01.2015 - 00:58
Jé, tak to se mi líbí. STojí za to.
» 24.01.2015 - 01:01
Kapka: Mnohokrát děkuji za zastavení a věnovaný čas při četbě mé Staré básně. :-) Moc to pro mě znamená a vážím si toho. Jsem rád, že se má tvorba líbí. :-) Děkuji, děkuji. Snad se budou líbit i ty další básně, které po této následují.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 24.01.2015 - 16:05
krizekkk
Jak zase vytrhnout svá křídla z tvé krve... Na tohle asi něco napíšu- ;-)
» 24.01.2015 - 17:31
Přicházím na chuť tvým veršům, čím dál víc:-)
ST
» 24.01.2015 - 19:50
krizekkk: Děkuji Ti za návštěvu, Básníku. "jak zase" vytrhnout svá křídla z Tvé krve... napsal jsem právě "jak zase", protože jsem to už jednou napsal na střední. To byl rok 2007/2008, přesně už nevím. Takže suma sumárum jsem vykradl sám sebe. :-) Děkuji, že jsi četl, Básníku. Moc si toho cením a vážím.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 24.01.2015 - 20:03
obaleč jabloňový: Mnohokrát děkuji, Básnířko. Moc si cením a vážím Vašeho komentáře. :-) Hodně to pro mě znamená. :-) Moc se culím, protože - Přicházím na chuť tvým veršům, čím dál víc. To je prostě nádherná pocta. Ještě jednou moc a moc děkuji. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 25.01.2015 - 00:53
Ať je život sebevíce těžký, stojí zato jej žít. Z každé nepěkné zkušenoSti si něco bereme, potom už záleží jen na nás, jak půjde dál a jak s poznáním naložíme...Prostě, jak Culda říká, jednou nahoře, jednou dole.Tvá poezie je kouzelná, musím jí vícekrát pročítat a hledat a hledat, co se v ní skrývá a někdy najdu něco, co ani šmoula nevymyslel a pak breptám z jiného soudku:-). No jo, pořád, už mlčím...tedy skoro :-)
» 25.01.2015 - 00:58
CULIKATA: Moc Ti děkuji, Marcelko. :-) Můžu Ti upřímně napsat, že jsi mi na rtech vytvořila kouzelný úsměv plný obrazů. No, snad dneska ještě něco napíšu :-). Ale publikovat se nic nebude, to až bude premiéra. :-) Moc Ti děkuji, Culíku Uculený z Culíkova. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 25.01.2015 - 12:04
Tohle jsi moc hezky poskládal. Líbí se mi, ST.
» 10.07.2021 - 16:42
St. Líbí.
» 10.07.2021 - 20:30
Besinka: Ahojda, Jíťo. Mnohokrát moc Ti děkuji.
Tuhle báseň jsem četl na prvním mezinárodním poetickém festivalu v Hodoníně, už ani nevím co to bylo za rok. No, to je fuj, žeo. Jsem vlastně popravdě rád, že na tohle období zapomínám. :-)
Čas hojí všechno, ovšem trvá to vážně dlouho, je to více jak deset let. Jj, funguje to. :-)
Ještě jednou Ti mnohokrát děkuji Jíťo.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: PŘÍRODNÍ MELODIE | Následující: SPRAVEDLIVÁ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.