KAŽDODENNÍ

15. báseň ze sbírky - ZKŘÍŽENÉ PROUDY (2009-2011)
» autor: West
Hledám místo pro všechny ke snění
na louce nebo v písku se sazí
končí se chvíle věčnosti a chtění

posledním vrcholem se stává čas
neštěstí a starostem dávám na shledanou
štíty hor prosím o kousek štěstí

nevinnost opouští krajinu svítání
vařící se krev bublá v hrnku
pozornost netrápí nezájem z pocitů

útrapy nedovedou prorazit zeď
památkou na chvíle stává se žárlivost
vypravěč visí na oprátce zoufalství

nepochopení neskrývá radost z přepychu
ověnčené postele tají svůj hřích
nad rozzuzlením snáší se prach

vítání překážek nectí fér hru
o kapičky důvěry opírá se nenávist
těžké jsou najednou chvíle poslední

romance zaniká ve zmatku myšlenek
všechen svit pohltí temnota
nechuť ze života porazila laskavost

utíkám před smrtí
utíkám hrobníkovi z lopaty.




17.9.2009
Tipů: 12
» 10.01.15
» komentářů: 11
» čteno: 761(16)
» posláno: 0


» 10.01.2015 - 17:46
krizekkk
Na hrobaře máš ještě čas.
» 10.01.2015 - 19:44
krizekkk: Děkuji Ti za Tvůj čas, který jsi věnoval mé Staré básni, Básníku. :-) Tehdy jsem to tak zkrátka cítil, no, čím více budou básně ze sbírky ostřejší. Ještě jednou Ti moc děkuji za zastavení.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 13.01.2015 - 14:27
:-( A dnes už to cítíš jinak, že jo, že jo ?:-)Už jsme mu utekli :-)
» 13.01.2015 - 15:31
CULIKATA: Děkuji Ti, Culíku. Ano, dneska to všechno cítím naprosto jinak. :-) Jsem rád, že jsi zavítala a četla Starého Westa. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 19.01.2015 - 17:45
Zajímavé...
ST
» 19.01.2015 - 18:14
Lilith: Děkuji Ti, řada čtenářů zrovna tuhle báseň neocenila. Prý že je napsaná složitě, my to nechápeme - je to teda tím pádem špatné a bla bla bla. Já osobně ji mám rád opravdu hodně. Už je stará několik let a přesně si pamatuju kdy a kde jsem ji psal + jak mi bylo. Z části jsem do básni vložil část své duše. No, nebudu se moc rozepisovat nebo to by bylo na slohovou práci a já už do školy dávno nechodím. :-D Ještě bych dostal pětku nebo poznámku.

Děkuji Ti, že jsi zavítala, Lilith. Moc si toho vážím a cením. Děkuji.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 19.01.2015 - 18:39
West: Právě ta nevšednost, pro někoho možná složitost, mě na dílku zaujala... mám ráda, když se něco jakýmkoli způsobem odlišuje... a ty máš svůj styl... je poznat, že se hodně zamýšlíš a dáváš do toho kus sebe... :-) Není zač :-)
» 19.01.2015 - 19:32
Lilith: Moc Ti děkuji, opravdu mě Tvá slova strašně moc těší, až jsi mě rozculila. :-) V jedné části "kdy jsem psal" tak jsem kladl důraz na to, abych donutil čtenáře myslet, aby nepolykal slova a verše, ale myslel u básně. Tehdy to byl docela úspěch, ovšem po x letech to všichni házeli do koše. No jo, mělci to mají těžké. Ovšem v poslední době se za umělce nepovažuji. Vlastně už hodně dlouho tak cca 2 roky a více, spíše více. Děkuji Ti ještě za zpětnou vazbu, Lilith. :-) Moc si Tě vážím, děkuji.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 07.06.2021 - 09:44
St. Závěr ..utíkám hrobníkovi z lopaty. Ten se povedl opravdu. Dávka optimismu a to je dobře.
» 07.06.2021 - 12:02
Besinka: To jsem se vykradl, ale nevím už, ze které své sbírky - buď to byly DEAD LETTER´S - tu jsem psal v prváku na střední (2004) NEBO - U KONCE S DECHEM (2008-2009) pak jsem hned psal ZKŘÍŽENÉ PROUDY (2009-2010)

Moc Ti děkuji Jíťo.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 07.06.2021 - 12:04
Besinka: Jsem ten letopočet zmrvil v komentáři u sbírky ZKŘÍŽENÉ PROUDY, upssss.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ACTA EST FABULA | Následující: POSLEDNÍ ZATMĚNÍ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.