2015

...
» autor: Rusell McDonald
Proč jsem se rozhodl napsat tuto povídku? Poněvadž hodně lidí, zapomíná na úspěchy našich sportovců, poněvadž to díky těmto lidem, zná tolik lidí Českou republiku.

A tak bych popřál Evě Samkové a Šárce Pančochové,aby v tomto roce získali co nejvíce medailí a hlavně těch nejcennějších.

Samozřejmě, nesmíme zapomenout na naší nejúspěšnější moravskou rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou. Velmi ji přeji, aby v tomto roce dokázala obhajit všechny tituly, z minulého roku a také ji přeji, aby z každého závodu přivážela jen zlaté medaile. Tak doufejme, že se to našim sportovcům podaří.

Avšak nesmíme zapomenout na rok 2015, poněvadž v tomto roce bude pořádat Česká republika, MS v ledním hokeji a byla by opravdu veliká škoda na domácím šampionátu skončit, například na nepopulárním čtvrtém místě.

Velice by mne potěšilo, kdybychom toto mistrovství vyhráli, a doufejme že bude hrát i Jaromír Jágr.

Slovo na závěr: Nikdo není tak stár, aby (ne)mohl začít se sportem, ať jen s rekreačním či vrcholovým.

Je spousta případů, kdy se vrcholový sportovci, na svůj vrchol dostali až ve věku například 40let, jako tomu bylo např. u Jana Železného.

Každý může být vrcholovým sportovcem či všestranným sportovcm.

Mnoho úspěchů českému sportu.
Tipů: 2
» 01.01.15
» komentářů: 3
» čteno: 762(15)
» posláno: 0


» 02.01.2015 - 17:40
krizekkk
1
A mnoho úspěchů obyčejným chudým lidem, kteří sice nemohou tuhle republiku ničím proslavit, ale kteří tu jsou.
» 13.01.2015 - 12:14
ano, chválím smysl
nicméně zpracování mi přijde takové nějaké školní
» 01.05.2015 - 23:55
1
Tak jsem se dozvěděla něco málo objevného o našich sportovcích... a kde je ta povídka?!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: 2014

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.