Ztracená

Někdy život i příjemně překvapí ...
» autor: kasparoza
Ztratil jsem flashdisk. Co dodat? Kdo zná páteční chaos v práci, kdy se nic nestíhá, vše mělo být hotovo již včera a odjezd busu se nezadržitelně blíží, se mi asi divit nebude. Ale prostě ztratil jsem "flešku" s moji třídenní prací a kupou dalších nepostradatelných dat. O víkendu jsem si ještě namlouval, že jsem ji zapomněl v práci, když jsem ji nenašel ve svých zavazadlech, a věřil, že se jako zázrakem v práci objeví. Je to sice s podivem, protože, jak říká dcera, bez mobilu a flešky nejdu ani na toaletu, ale stát se mohlo. Člověk je tvor omylný a tonoucí se stébla chytá.

No a tak jsem hned v pondělí prohledal všechna svá zavazadla, podíval se do všech USB portů, kde mohla od pátku zůstat a prošel pro jistotu bundu i kalhoty. A nic, prostě se propadla do země. A to jsem zrovna ve čtvrtek poklidil svoji kancelář a narovnal věci do polic, takže se mi v kanceláři nikde nic nevršilo. Nenašla se. Pro klid duše jsem napsal na ztráty a nálezy dopravní společnosti, která mě vezla v pátek domů a začal kout plány, jak tu práci spáchám znovu v rámci svých volných večerů, abych ztrátu dohnal.

Uvařil jsem si kávu, napsal dceři, aby koukla, jestli mi ji někam doma nezašily kočky, a pro jistotu i do vysavače - člověk nikdy neví - a šáhnul pro čerstvě vyprané, navoněné a vyžehlené košile, abych začal svoje pracovní nasazení jako vystřižený z reklamy firmy Dior.

A když jsem si na kapsičku připevňoval jmenovku... Byla tam! Moje ztracená fleška, vypraná, navoněná a vyžehlená .... prostě miniaturizace pokročila a spolehlivost naštěstí taky, a tak se večer mohu věnovat lepším a zábavnějším věcem, než je opakování práce z minulého týdne.


http://kasparoza.rajce.idnes.cz/Libres/#Flashdisk.jpg
Tipů: 14
» 01.12.14
» komentářů: 17
» čteno: 1026(21)
» posláno: 0


» 01.12.2014 - 12:02
Přihodila se mi stejná věc, vypraná fleška ale dál slouží, zbavená všech louží:-)
» 01.12.2014 - 13:13
básněnka: :-)) a s předpírkou?
» 01.12.2014 - 14:44
Nezbývá, než se zamyslet nad kvalitou pracího prostředku. :-)
» 01.12.2014 - 15:41
hloubavá: :-)
» 01.12.2014 - 21:09
Milena
Ztráty a nálezy. ST
» 01.12.2014 - 23:25
To snad není možný, všichni ztrácí flešky, ta moje, získaná pracně za body ve Spořitelně, se našla po x dnech prapodivně schovaná mezi dráty za počítačem, bohužel až tehdy, když jsem obětovala pár stovek za novou, 32 gigabajtovou... ale ta nebyla tak krásně vyfintěná, jako ta tvoje... tak mám teď dvě a můžu záááálohovat a zálohovat.... doporučuji... někteří mí známí jsou v tomto nepoučitelní... ;-))
ST jak pračka :-))
» 01.12.2014 - 23:27
kasparoza: P.S. Dík za foto... pobavila jsem se :-))
» 02.12.2014 - 12:27
to je potom radosti, když se něco najde...
hledala jsem takhle po dovolené krabičku s náušnicemi, už jsem je oplakala ... a ejhle, včera se objevila v mém šuplíku - hledala jsem červenou a ona byla černá! - do té mně ani nenapadlo kouknout :-)
» 03.12.2014 - 12:36
Milena: Děkuji
» 03.12.2014 - 12:38
Lilith: víc flešek neznamená automaticky jistotu v zálohování dat. Já mám flešek asi 6 a nikdy nevím co na který je :-) Jo, jo fotka sedí, protože moje fleška má stejné praní jako košile :-)
» 03.12.2014 - 12:39
nejsembásník: :-) hlavně že je máš :-) děkuji
» 04.12.2014 - 13:37
Miniaturizace...
Mám flešku, krasavici v letech, která pračku nemiluje. Zato se ráda schovává. I přes decentní obezitu dokáže být neviditelná i pod jediným listem papíru.
A platí na ni pouze moje předstíraná lhostejnost k její existenci. To pak mrzutě vystrčí čumák a snaží se upoutat moji pozornost.
Prostě, všechny věci jsou nějak živé a zvláště ty inteligentní.
:o)
» 05.01.2015 - 09:08
Hodně takových příjemných zážitků v tomto roce, hlavně zdravíčko a pak lehce půjde všecičko :-)
» 05.01.2015 - 09:09
Kars: Děkuji i tobě :-)
» 05.01.2015 - 09:10
jc senior: Ach ty flešky, i když rok od roku jsou tenčí, menší, po světě mi chodit budem stále pěšky ...
» 24.09.2015 - 13:29
sice to není o ztracené, ale o flešce to je

měl jsem flešku, na ní důležitý věci
přestala fungovat
odmastil jsem kontakty - nic
dal ji kámošovi, kterej má kouzelnej prohram na vytažení zničeného - nic
jinýmu kámošovi - má ještě dokonalejší věci od policajtů - nic
verdikt - zničená asi výbojem elektřiny, nadobro

pak jsem ji někde pohodil

za půl roku našel, znova vyzlkoušel - nic

nechal ji v kapse u pracovní košile
manželka ji vyprala na vyvářku

fleška jede
» 29.09.2015 - 08:19
René Vulkán: Dík

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zrození | Následující: Malý princ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.