Příběh tančící ženy

Malá vzpomínka na milovaného muže, malá vzpomínka na zesnulé rodiče...
» autorka: Venuše
Zdá se snad, že příběh zmizel a on se zatím píše dál. Sám, bez cizí pomoci. Je samostatný a houževnatý. Párkrát se ho snažila ubít silnou holí výčitek, otrávit a zničit. Ale příběh má své cesty jak přežít, zesílit a umanutě kráčet dál. Den po dni vtlačuje písmem umělce stopy do našich srdcí.

Jak ráda by bosá tančila po mechu v rozevlátých poloprůsvitných šatech. Zavřela by oči a cítila jak látka hladce klouže po její kůži. Jak ji vánek čechrá a uhlazuje okolo jejího těla, jak zkoumavě nahlíží i tam kam téměř nikdo nesmí. Do zákoutí duše, do srdce, vášní i nejhlubší lásky. Vše co tají, vše co uhasíná, by ten tanec odhalil. Však jen vyvolenému, který by se díval bez soudů a kritik. Je tu ? Dívá se ? A pokud ano, co vidí?

Vzala hrnek svého otce a naplnila ho oblíbeným čajem své matky. Vzpomněla si na dětství, jak když byla nemocná, táta seděl u postele a četl pohádky o Mahuleně krásné panně a máma volávala z kuchyně ,,dá si moje lásečka čajíček?,, Lásečka vyrostla a oni někam zmizeli 2.3 a 3.3 2014 spolu ruku v ruce. Jeden spí po pravé straně a druhý po levé. Už dávno spolu nespávali. Jeden vedle druhého. Až teď! Už neruší jeden druhého. Matka otce kašlem a častým chozením na toaletu a otec matku chrápáním. Spí vedle sebe tiše, tak, jak to dokáží jen ti co se milovali až za hrob. Kéž nevyhasne láska a touha dát to nejlepší. Vděčnost, žádná hořkost!

Tančí a proudy slz promáčeli hrudník tak, že prosvítají její unavená ňadra. Cítí a vnímá dech svých tří dětí. Spí hned vedle, dala jim život a ony ji stále učí. Berou jí tolik sil i krásy. Tančí i pro ně, aby mohli žít, aby jim dokázala ukázat směr. Potřebují to vůbec? Jsou tak úplní! Mají svůj směr. Možná vědí víc než ona sama! Bosé nohy sedřené do krve, nevnímá bolest a skotačí v mechu a nočním lese dál. Jak by se nestalo nic, jak by bolest neexistovala a zranění nebyla. Vždyť ztráty čehokoli a kohokoli nás vedou k hledání a nové vůli žít.

Ví však jistě, že je v ní dost sil, být sama sebou, že zranění se zahojí, že zase ucítí hedvábí šatů, jak mlsně hladí její kůži, že vítr jí znovu připomene, že je krásná silná a houževnatá...

Věří v moc nebes , lásku a oddanost milovaného muže a svoji jedinečnou ženskou sílu....
Tipů: 17
» 27.10.14
» komentářů: 11
» čteno: 959(23)
» posláno: 0


» 27.10.2014 - 08:51
Líbí se mi co jsi napsala, je to moudré... ST
» 27.10.2014 - 09:06
já jen můžu napsat, že je to krásné ST
» 27.10.2014 - 09:24
ST
» 27.10.2014 - 11:04
.
příběhy co vždycky chytnou
zejména ženskou duši
.
» 27.10.2014 - 12:06
i když tady prózu moc nečtu, ta tvoje je vlastně poezií :-), krásně psáno, pocitově STopro !
» 28.10.2014 - 19:39
nejsembásník: Moc děkuji za milá slova...všem :-)
» 29.12.2014 - 08:17
Bez váhání ST
» 21.01.2015 - 00:08
dokonalá lehkost! ..krásné :))
» 21.01.2015 - 00:38
merissa: děkuji ... napsáno životem :-)
» 27.02.2016 - 13:56
Krásně smutné. Moji rodiče odešli během šesti týdnů loni, nedávno jsem zapaloval svíčku za maminku a počátkem března bude mít rok otec. Já jsem se tak hezky z toho nevypsal. ST
» 29.02.2016 - 12:57
mutil: Také mne čeká smutné výročí.Naši drazí tu ale jsou, stále se k nim obracíme, stále cítíme jejich přítomnost. Díky za trpělivost při čtení!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Hvězdář Galileo | Následující: První sníh

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.