Z deníku

jen věty.
» autorka: kaaamiiii
Prý, že bych měla zůstat svá. Jak ale můžu? Okolnosti jsou někdy těžké a život příliš úzký, říkal to..

Nikdy bych nevěřila, kolik síly v sobě člověk může objevit, dostane-li se do krajních situací.

Je mi smutno vždy, když vidím JEJICH prázdná srdce. Těch lidí mi ale není líto, vždy tady budu pro ně. A možná jednou..
*
Vnímám svět jinak. Věřím, že Bohu z našich činů musí být neskutečně smutno. Ale přesto nás stále miluje, chrání nás a pomáhá. Tohle je vážně dokonalost.

Vše, co v sobě a ve svém životě mám, mám díky Bohu, měla bych být pro Něj lepší..
*
V dnešním světě je vzácné potkat někoho, kdo se zajímá. Opravdově. Upřímně.

V očích se toho dá najít hodně. Já vím, že TO vidíš.

Byl úžasný. Vážně úžasný. Ty JEHO oči.
*
Chtěla bych, abys tady byl se mnou. Proč mě vždy musíš jen rozhodit a pak jít pryč? Nerozumím ti. Jsi pro mě záhada.

Chlapi jsou svině. Když nejde o jedno, nejde o nic. Zvláštní přístup.

Asi začínám být vůči těm výlevům apatická.
*
Pořád dokola.

Mrzí mě to kvůli tobě, ne kvůli mě. Ale je to tvé rozhodnutí a tvůj život. Jsem kámoška, která nemá velkou šanci ti cokoli předat. Je to o srdci.

Jsi jiný. Mám tě neskutečně ráda. Zatím mě ještě stále baví být s tebou. Vnímat tě. Poslouchat. Jsi zajímavý. Jen mi řekni.. Proč zrovna se mnou? A kolikrát ještě?
*
Vše se opakuje v kruzích.
Tipů: 5
» 10.07.14
» komentářů: 2
» čteno: 715(10)
» posláno: 0


» 10.07.2014 - 22:35
sice jen věty, ale za ST - s 10. větou souhlasím, ale když ono je to tak hezké - nediv se nám chlapům, ale odpusť
» 24.01.2021 - 02:59
Mnohé se opakuje v kruzích, avšak vývoj, jak pravil klasik filozofie Hegel, se děje po spirále.
Ale spirála má špatnou stabilitu (nízkou vzpěrnou pevnost). Pokud má sice spirála dobrý a široký základ, rozumně pravidelný tvar a je použit kvalitní materiál, může cyklicky povyrůst o mnoho závitů.
Ale stejně jednou, až dosáhne kritického bodu, se to s ní nahne a spadne, jako již mnohé státy či všechny civilizace před námi.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: 25.2. | Následující: Sloka tmou

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.