Seznámení s párky

Nikdy nepovažujte párky za nebezpečné
» autor: Měkký Párek
Dobrý den, s velkou radostí bych se vám chtěl představit a představit i svojí práci. Jmenuji se Svatopluk "Sváťa" Kožíšek a jsem na tomto serveru nový. Moje práce se jmenuje Inzerent párků. Pracuji mezinárodně a jezdím i na pracovní pohovory do zahraničí. Nabízím kuřecí, vepřové, hovězí a krůtí párky (opravdu všechny z nich existují) Je velmi těžké poznat chuť pravého irského párku. Klasický český párek se dá na trhu prodat, ale za opravdu nízkou cenu. Irské párky mají velmi vysokou cenu. Pro představu například 100 korun českých za 2 nožičky. Tohle by bylo prozatím o mé práci vše a uvidíme se u dalšího článku.
Tipů: 2
» 12.06.14
» komentářů: 5
» čteno: 651(19)
» posláno: 0


» 12.06.2014 - 17:39
krůtí mám ráda klobásky - znamená název tvého díla: vždy považujte párky za bezpečné? to bych neriskovala :o)
» 12.06.2014 - 19:42
krizekkk
Prokletý Párku, že jsi to Ty? Jestli jsi sem zabloudil, buď pozdravena Tvá slupka. ,)
» 13.06.2014 - 19:12
hezký představení...hot dog:-)
» 16.06.2014 - 13:10
Párky za nebezpečné nepovažuju, jím jich spousty.
Pakliže do této skupiny přidám klobásy, miluji ovčí s příměsí hovězího a vepřovéh, který dělá švagr.
» 12.06.2015 - 07:52
muž mi nedávno vysvětlil, že telecí nejsou z telecí
ale že jsou tlusté jak telecí nožička

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.