jen si tak mudruju

pokud se to někoho dotkne, omlouvám se předem, prostě mám chuť mudrovat...
» autorka: kvítek
..prý na nebi se dějí věci nebývalé....a citlivější a vnímavější dušičky to cítí....
Mluvíme, čteme a píšeme o transformacích, o přicházejících energiích.
Přemýšleli jste někdy o tom?
Já v poslední době hodně, ale jelikož nejsem ani astrolog, ani jasnovidka, ale jenom obyčejná ženská, tak mnohé nechápu.
Po všem tom rozmýšlení a usebrání jsem došla k tomu, co vlastně není nic nového.
Ptám se, kam pořád spěcháme, kam se dereme? Jedna moje známá mi nedávno řekla : „Jdu přes mrtvoly.“ A proč vlastně. Oč bude šťastnější, když při tom převálcuje ty, kteří jí stojí v cestě. Život přece není o spěchu, o práci a o termínech.
Důležité je se zastavit.....nebo aspoň zpomalit, nadechnout se a cítit....Polidštění a vcítění by bylo třeba.
Ale na to nikdo nemá čas.Bohužel si málokdo uvědí, co nám uteklo, kolik nádherných momentů jsme prošvihli.
Chápeme ještě vůbec sami sebe? Stávají se z nás shromažďovatelé majetku, věcí, peněz. Kam se poděla láska, soucit, podaná ruka...
Často slyším :“Proč bych měl někomu pomáhat, vždyť mě taky nikdo nepomohl a nikdo mě neučil.“ Ale pomáhal a učil, jen jsme to už zapomněli. Chybí pokora a vděk.
Na penězích a bohatství není nic špatného. Jen je třeba moudře s nimi nakládat.
Vzpomněla jsem si na příběh, který se stal. Velmi úspěšný otec vydělával hodně peněz, postupoval v kariéře. Tím zabezpečil rodinu, aby nestrádala a sám se cítil velmi spokojený, byl důležitý...K čemu je ale dětem otec, který vydělá majlant, ale v době, kdy už není tak žádaný společností a není už tak moc potřebný, najednou zjistí, že své vlastní děti vůbec nezná. Protože prostě na ně neměl čas. A doufá, že ty děti si udělají čas na něho. Ale ony to neudělají, protože je to nenaučil. Naučil je vydělávat peníze a dělat kariéru. A tak mu ty děti zaplatí bydlení v exkluzivním zařízení pro seniory ( a to v tom lepším případě) a myslí si, že to je to nejlepší, co pro něho mohly udělat.
Co na to ten otec....
Já bych nechtěla být na jeho místě, já tedy ne.
Tipů: 22
» 27.04.14
» komentářů: 15
» čteno: 885(22)
» posláno: 0


» 27.04.2014 - 18:32
tiché ST a díky za zamyšlení... .) zakládám si...
» 27.04.2014 - 19:26
pravda, pravda a zase pravda :))) neboli krutá realita :) ST
» 27.04.2014 - 20:37
ST
» 27.04.2014 - 21:16
je to o životě...tak to je
» 27.04.2014 - 23:28
mudruješ a máš pravdu, není naše doba jednoduchá, vzpomněla jsem si také na jednu bývalou známou, Rumunku, říkala-jste zvláštní, víc řešíte staré psy než staré rodiče, ty prostě šoupnete do domova důchodců a vůbec mnoha problémů dnešní doby se dotýká tvé mudrování, no máme nějaké divné hodnoty, ale ne všichni:-) ST
» 28.04.2014 - 10:06
100%ní pravda - ST :)
» 28.04.2014 - 18:39
vavaoko: valerie: myšlenka pouhá: Mbonita: Kajuta: Ardina: děkuji Vám modráskové milí, že jste si našli malou chvíli a přelouskali mudrování mé....
» 28.04.2014 - 19:17
krizekkk
Já se o honění peněz nikdy nezajímal, jen je potřebuju k životu, vždycky mě ale (kdysi dříve) zajímalo to, kterou uhnat... ST :)
» 28.04.2014 - 19:30
mudruješ náramně!:-)
» 28.04.2014 - 19:34
krizekkk: no jo křižáku, to jsi celý ty...díky
» 28.04.2014 - 19:34
básněnka: díky Ivanko :-)
» 28.04.2014 - 19:55
Vnímám to stejně tak... z duše jsi mi promluvila...
ST
» 01.05.2014 - 21:16
ST....:(
» 10.06.2014 - 07:08
ST
» 06.07.2014 - 18:05
ST někdy je fajn nechat si ujet autobus a jít pěšky dívat se a dýchat Po letech asi 35 ti jsem se usmířily se svou sedmasedmndesátiletou maminkou a je to zázrak zázrak lidského srdce které dovede odpustit i zradu a bolest

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Víra | Následující: Klokan přiletí v dubnu

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.