JEDEN DEN VLADIMÍRA PUTINA

Jen tak, berte to s humorem, ne politicky...
» autor: Houda
"volal jste mne, pane Putine?"
"pojďte sem Nikolajeviči...co to je??"
"co máte na mysli, pane prezidente??"
"no tady todlencto, ten cancour tady na mapě na mým stole...jste snad slepej??"
"aha...to je zbytek vaší pizzi, pane, zřejmě z minulého týdne..."
"ale tohle né, vy osle, to pod tím"
"aha...to je Krym, pane, poloostrov"
"a proč je zelenej, proč není červenej jako to vostatní??"
"protože nám nepatří..."
"co nám nepatří?? jak nám nepatří??"
"no, není součástí veliké Ruské říše, spadá pod Ukrajinu, pane"
"aha...a proč mám teda do něho zabodnutou vlaječku od kečupu?? ha??"
"to ta pizza pane, byla s kečupem.."
"myslím proč tam je zabodnutá, vy imbecile!!??"
"protože tam máme naší vojenskou základnu, pane"
"na cizím území??"
"jistě pane, jako vždy...měli jsme je po celém světě, za blahé paměti nebožtíka Brežněva, dej mu strana věčnou slávu, čest!!"
"čest....a to mi jako chcete říct, že to vokolo tady...od té sýrové nudle až po tu ančovičku tadydle dole...že to nejní naše??"
"ano, pane...tedy né, pane není"
"ale v tom případě jsme obklíčeni!!!, u Rasputina!! jsme v kleštích!!"
"není to tak horké, pane, na tu základnu máme regulérní smlouvu "
"o to hůř!! o to hůř, vy osle...nechápete?? co je oficiální, to není ruský styl...jsme vlastně ve válce a nikdo mě neinformoval!!"
"dovolil bych si pane.."
"co!! co byste si?? vy si chcete dovolovat na prezidenta Sověts...prostě Ruska??"
"to né pane"
"no proto, zavolejte mi generála Šojgu, to snad zvládnete..a hned!!"
"rozkaz, pane..teda k službám..vykonám....už jdu"
"a poklusem, vy osle!!"
------
"poslal jste pro mne, pane??"
"jistě, poslouchejte Sergeji, jak to, že mne nikdo neinformoval, že jsme v ohrožení?? co je to za bordel??"
"už je to zažehnáno, pane, ta novinářka je nezvěstná, šéfredaktor sedí, týdeník zrušen a jeho název na indexu zakázaných slov"
"mám na mysli todlencto, vy idiote, tady ten cancour!! napravo od mý ruky, to vám přijde normální??"
"máme nechat tu pizzerii vyhořet??"
"to pod tím, osle....ten Krém tady pod tím"
"aha, to je Krym, pane, území Ukrajiny"
"a vy jste si nevšiml, že nás ohrožují?? vy jste slepej??"
"nás ohrožují všichni už od dob Ivana Hrozného, pane....nepokládal jsem to za aktuální hrozbu..."
"tak vy jste nepokládal...abyste zítra nepokládal dlažbu na Kamčatce...dejte si veliký pozor!! co s tím uděláte?"
"máme tam vjet s armádou, pane?? v noci?? třeba v srpnu??"
"ne ne....na tohle se musí po špičkách...zatím by stačilo pár anonymních pozorovatelů. Máme takové??"
"jistě pane, je tu k dispozici třetí západní motostřelecká divize a prapor speciálních výsadkářů"
"výborně....to by mohlo stačit...a oblečte je nějak nenápadně, americký imperialista má oči pořád na šťopkách"
"jistě, pane, sundáme jim insignie.."
"výborně"
"a tady ty vachrlatý čtverečky..to je co??"
"to jsou lodě, pane"
"tak ty lodě odtáhněte raději pryč, nechcu aby se nám při tom pozorování poškodily"
"to nejsou naše lodě, pane, to jsou ukrajinská plavidla"
"jó...?? a tak proč jsou červený??"
"to je kečup, pane"
"poslouchejte, nejste vy náhodou americkej špión??"
"to né, chraň svatý Staline, nejsem, pane, jsem oddaný Rus, tuvinský vlastenec!!"
"no že furt máte takový ty americký kecy...jako není naše a tak...nepracujete náhodou tajně pro OSN??"
"ó, to nikoliv, pane....myslel jsem..."
"nééééé...vy nebudete myslet...od toho jsem tady já...vy budete konat!!"
"zařídím všechno tak, jak si přejete, pane"
"padejte odsud, než to vezmu do ruky já...jo a Šojgu!"
"ano pane??"
"až to vyřídíte s tím Krámem a budete se vracet zpátky, vemte mi tam jednu pizzu"
"jistě, pane"
"s dvojitým sýrem..."
Tipů: 4
» 08.04.14
» komentářů: 4
» čteno: 799(13)
» posláno: 0


» 08.04.2014 - 16:34
krizekkk
Já dávám ST.
» 26.06.2014 - 06:50
Za úplné postihnutí problému děkuje Stěpan Bandera.
» 26.06.2014 - 09:10
Vicomt Pierre:
Jsi mimo, Stěpan Bandera nemá s Krymem naprosto nic společného. Zkus dějepis ze 6.třídy ZŠ.
» 26.06.2014 - 14:07
Když tak dějepis z 9. třídy ZŠ, abychom byli přesnější a Bandera bojoval za velkou a svobodnou Ukrajinu - bez Krymu, protože ten daroval ožralej Chruščov Ukrajině v roce 1956. Jinak byl od r. 1825 Krym ruský. Pokud se chci pouštět do politické satiry, musím mít skutečně alespoň nějaké základní vědomosti, třeba o národnostním složení obyvatel Krymu, o násilném vystěhování Tatarů z Krymu Stalinem a o tom, co se na té Ukrajině vlastně dějě. Věř mi, že z televize a z Novinek na Seznamu přehled skutečně nezískáš. To je jako bys četl jenom Hlas Ruska a popíral ruské imperiální snahy. Objektivní informace potřebuješ a jejich na netu (pokud se nechceš hrabat po knihovnách) opravdu dost.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: JSI JARO | Následující: VESLAŘ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.