Skotský kouzelník

mikro-povídka. :)
» autor: Kajuta
Měl pihy, byl ryšavý a prosil o klid. Kupa zvědavců smíšeného věku se tísnila v malé školní tělocvičně a se zatajeným dechem čekala na to, co předvede.

Kouzelník si všechny přísným pohledem změřil, jestli mu věnují dostatečnou pozornost. Jeho orlí oko spočinulo na cvalíkovi, který asi nestihl svačinu. Studem se zarděl a rychle strčil do pusy zbytek rohlíku. I mág zčervenal, ale u něj to byla spíš zbrunátnělost připomínající ředkev. Naposledy zašustil sáček od bonbónů a pak by bylo slyšet i špendlík na zem spadnout.

"Jmenuji se Ho-Khus-Thon," uklonil se. "Já vím, poněkud zvláštní jméno, ale mám jednoho rodiče z Asie."

Publikum očekávalo skutečně nevšední zážitek. :)

"Pojď sem, ty..." pokynul hladovému dítěti, "na můj pokus jsi přímo ideálně stavěný."

Promnul si dlaně jako moucha a v očích toho nedobrovolného dobrovolníka se objevil skrytý děs.

Les rukou ho vytlačil z jeho pohodlného místa a poslal Rexe, jak mu přezdívali kvůli jeho apetitu, rovnou do spáru toho kouzelnického exota.

Když uviděl tričko, kde bylo napsáno: "Harry Potter je nejlepší kouzelník všech dob," málem na něho šly mdloby.

Přiskočila k němu hbitě asistentka Lil, která mu připlácla na čelo mokrý hadr.

Jasně modrá čepička se symbolem Síria zrudla možná společně s Mistrem.

"Je to chameleon," špitl kdosi s nábožnou úctou.

Kouzelník se zakabonil a přiložil nebohé oběti prsty na spánky.

"A teď mu vycucne mozek..."

"Soustřeďme se, prosím... znovu apeluji na obecenstvo, sakra, ztište se!"
Lil si přiložila prst na rty a naznačila psst.

"Co vidíte?" Pravil Ho-Khus-Thon dramaticky. "Tenhle exemplář má výšku, hloubku... a taky... echm... má co?"

Ticho po pěšině. Všichni si vzali k srdci respektovaný klid.

"Má co?," zkusil to skotský mág znovu. "Má šířku!
A já z něj teď udělám člověka dvourozměrného."

V improvizovaném sále to zašumělo a Rexovi se objevila v očích smrt.

Ho ho chytil do pracek jako do svěráku, aby mu náhodou neunikl.

Potřetí zrudl, tentokrát pod vlivem všech napnutých sil.

Všichni pozorovali ten zápas se třetím rozměrem.

Protáhne ho snad černou dírou a udělá z něho nudli na způsob Štaflíka a Špagetky? Nacpe ho do kvantového klobouku? Nikdo nevěděl, vzrušení vrcholilo.

"Ehmmmmm... aaaaaa... ten je ale... těžkýýýýýý..."

Kouzelník soustředil veškerou svou moc a najednou se mu nadzvedl kilt a vyšlo z něj něco co nikdy nemělo vyjít na světlo Boží.

Svět jako by se najednou zastavil....

Lil, nebohá oběť i celý sál zkameněl.

Pak všichni propukli v smích. Ozýval se mohutný aplaus klaunskému číslu. Mistr to nesl těžce. Tři dny nevyšel z černě lakované skříňky, která měla po rozpůlení jeho lamentující, trucující hlavu v pravém koutě a nešťastný zbytek, včetne znesvěceného kiltu naproti.
Až konečně po třech dnech požádal asistentku Lil, aby části spojila zase k sobě.

"Asi pověsím kouzelnictví na hřebík..." Hlesl smutně.

"Švec by se měl držet svého kopyta a tak se dávám na povolání šaška. Možná jsem neobjevil jedenáctou dimenzi mikrosvěta, ale to prdící číslo mi otevřelo dimenzi smíchu. Dějí se někdy věci mezi nebem a zemí a tahle nečekaná interakce mi ukázala nové obzory, " filozoval.

Lil mu sejmula z čela Síriovu čapku a posadila tam novou - s rolničkami.
Tipů: 17
» 05.04.14
» komentářů: 19
» čteno: 1262(16)
» posláno: 0


» 05.04.2014 - 10:32
ST
» 05.04.2014 - 10:51
až jde z ní trochu strach...
» 05.04.2014 - 15:38
:DDD Panejo! Smekám, je to opravdu bezvadně napsaný! Usmívala jsem se od začátku až po konec. Vážně se ti to povedlo! I když to bylo krátké, ale nevadí, já jsem ráda, žes konečně napsal něco, co nebyla to básnička (který ti taky mimochodem jdou, ale to sem nepatří:D). Takže za mě ST! A prosím o víc takovýhle povídek!:)))
» 05.04.2014 - 15:48
Riu: Děkuju, blázínku, usmívám se jak částice ze švýcarského Cernu a kvantový klobouk mi poskakuje radostí, ještě jsem tam dodatečně našel nějaké překlepy, budiž mi to odpuštěno. Díky za podporu. :)
» 05.04.2014 - 15:49
vavaoko: básněnka: díky za besedu, autoři.
» 05.04.2014 - 16:58
Je to zas něco úplně jiného... úsměvně strašidelné... zvláštní ;-)
ST
» 05.04.2014 - 17:12
Lilith: Děkujů, neobvyklá parketa a to dost. Ale všechno je jednou poprvé... :) Nechci se fušovat do řemesla povídkářům mnohem zdatnějším, viz například Riu. :) Ale zkusil jsem si, tralala. :)

Momentálně tady řeším jednu zapeklitou svízelnou logickou úlohu, vylámal jsem si na ni zuby, ne, tohle mi hlava nebere. :) Kdyby byl zájem pošlu. :)
» 05.04.2014 - 17:13
dooobřéééé
» 05.04.2014 - 17:14
churry: děkujů, beru to zajímavou zkušenost.
» 05.04.2014 - 19:19
:) hmmm pěkné mikro :) s maxi obsahem :))) ST
» 05.04.2014 - 19:47
myšlenka pouhá: díky, byl to velký třesk. .) jsem rád za shovívavost k téhle blbince. ^_~
» 06.04.2014 - 14:21
Fajn povídka. S těma kouzelníkama, co se svým programem objížděli školy, byla docela sranda. Při čtení této povídky jsem si navíc vybavil kouzelníka v podání Petra Čepka z filmu Obecná škola.
» 06.04.2014 - 16:32
bameka: Děkuju za zpětnou vazbu u sváteční povídky. :)
Čepek byl určitě pan Herec. Když teď zapnu nějaké české nekonečné TV seriály, horkou jehlou spíchnuté, tak si říkám, že některé z těch našich hereckých generací jsou zkrátka nepřekonatelné. .)
» 06.04.2014 - 18:57
Hazentla
Člověče, že jsi básník jsem si už tak nějak zvykla, ale že jsi i stejně kvalitní prozaik, to už je do nebe volající nespravedlnost :D
Klobouk dolů.
» 07.04.2014 - 10:03
Hazentla: Člověčice, děkuju za ohlas, prozaické škvrně... do nebe já nedošáhnu. :) Opatrně s tím kloboukem, ať mě to neodfoukne. :)
» 07.04.2014 - 19:42
krizekkk
NA MĚ DELŠÍ, ALE... .)
» 08.04.2014 - 20:12
dlouhý nečtu ty jsi vyjímka;-) ST
» 08.04.2014 - 20:20
zenge: krizekkk: tak vám teda děkuju oběma, kluciiii
» 10.04.2014 - 18:25
Jůůůůůváá,ta teda je včetně komentářů..ST..:-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.