Konečná

jen pročištění hlavy.
» autorka: kaaamiiii
Milovaný, kolikrát se ještě zklameme sami v sobě navzájem dusíce své představy v dýmu minulosti?

Touha je rozhodující.

Pohledy se míjejí, jako bychom se neznali ani náznakem vteřiny. Vše mizí v nenávratnu vzpomínek na dobu, kdy jsme byli proklatci, však dokonale sví.

Nezkusit znamená zničit svou touhu.

Emoce se ztrácí každým úsměvem v dálce blízkosti věnované mrtvému příběhu.

Konečná. Vystupovat. Přehlédnout směr jízdy a vykročit vzad.

Znova a znova ztrácíme smysl.

Skutky jsou upřímnější než slova, jež byla tolikrát vyřčena mezi řádky.

Prázdno a nahé siluety v bouři halí se do nicoty vlastních sil bez povšimnutí tohohle zkaženého světa.

Naděje přestala doufat.

Umírat nebolí, pojďme zemřít spolu v čase ztracených duší.

Dávno jsme zapomněli, jak cítit lásku - neměj z toho strach, obavy jsou stav mysli.

Pojďme.. Vydejme se znova zpět do tmy našich marností.

Kéž by z nebe pršelo světlo.
Tipů: 6
» 15.01.14
» komentářů: 2
» čteno: 738(14)
» posláno: 0


» 23.01.2021 - 18:47
Skvělé aforismy, gnómy nebo možná "jen" myšlenky, navíc výborně slovy zpracované.
» 23.01.2021 - 22:41
Špáďa: moc děkuji! To bylo období plné těžkých myšlenek, teď už to tak dobře nezvládám:) moc si vážím čtení i děl v minulosti, děkuji!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Křídla | Následující: Když nevíš

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.