Prožitek

Jeden NEobyčejný večer ...
» autor: kasparoza
Nádherný večer. Jako vystřižený z červené knihovny. Tichá romantická hudba, pokoj ponořený do šera, které jen plameny svíček zuby nehty bránily před černočernou tmou, a v něm moje maličkost, pohodlně usazená v křesle se sklenkou "bublin" v ruce. Ne, nejsem tady sám, i když moje tři holky byly jako myšky. Skoro by se daly přehlédnout, kdyby....

Ach, co všechno jsme už spolu prožili. A co ještě prožijeme...

Každým svým douškem si vychutnávám ten magický okamžik, tu chvilku jakoby vytrženou z prostoru a času.

Míša ladným krokem doplula až ke mně a sedla si na opěradlo křesla. Lehounce přivoněla ke sklence a položila svou hlavu na mé rameno. Susan se tak, jak ji Pán bůh stvořil, natáhla na gauč a Jane si způsobně sedla proti mně a s nožkami způsobně u sebe mě jako nějaká lolitka provokovala. Věděla moc dobře, co to se mnou dělá. Potvora. Její oči se nedočkavostí třpytily jako dva smaragdy. Začalo mi byt horko a vyschlo mi v krku. Lokl jsem si bublin, povolil jsem uzel na kravatě a sundal si ji, rozepnul knoflíček košile u krku a s povzdechnutím se zvedl z křesla. "Zase jste mě, holky, dostaly."

Jane se nadzvedla v křesle, protáhla se a čekala, co přijde. Usmál jsem se na ni a ona mi odpověděla mrknutím oka. Vykročil jsem ke gauči. Susan ležela na zádech s přivřenýma očima, ale z pod viček mě stále bedlivě pozorovala. Odsunul jsem nohou lodičky, kravatu přehodil přes opěradlo vedle ledabyle pohozených černých punčošek a přidřepl si k té mé malé couře. Měřili jsme se vzájemně pohledy. Natáhl jsem paži a jemně ji pohladil bříško. To milovala. Viděl jsem, jak se prohnula a blaženě zavrněla. Vzal jsem ji opatrně a jemně do náruče a vyrazil ke dveřím. Jane se zvedla a vydala za námi. Jen Miška dál seděla na opěradle křesla. Asi trucovala, že jsem si nevybral ji.

Zastavil jsem ve dveřích a otočil se k ni: "Miško! Ty s námi nepůjdeš?" Ale Jane mě netrpělivě postrčila ke dveřím, jako by chtěla říct: "Nech ji. Však ona za námi ještě ráda přijde," a tak jsem pokračoval z obývacího pokoje. Před dveřmi do ložnice jsem Susan postavil na zem, otevřel lednici a dolil si pár bublin. To už jsem ale cítil v týlu i pohled Míši. Nevydržela to dlouho, usmál jsem se. Pochopila, nač myslím, a ušklíbla se:"A my nic?"
Postavil jsem skleničku a z lednice vyndal tři taštičky. "To víte, holky, že jsem na vás nezapomněl" a taštičky vyklopil do jejich misek. A dámy? Poděkovaly mi pohledem a všechny tři se způsobně pustily do večeře.

A já? Vzal jsem si zase skleničku a vrátil se do svého křesla. Večer ještě zdaleka neskončil a já mohl dál snít. O čemkoliv ....
Tipů: 18
» 16.12.13
» komentářů: 20
» čteno: 829(19)
» posláno: 0


» 16.12.2013 - 16:03
musím říct, že snít umíš ST
» 16.12.2013 - 16:38
Líbí- ST
» 16.12.2013 - 17:21
Taky se mi líbí ... :-)
ST
» 16.12.2013 - 19:06
krizekkk
Když už jsem klikl na povídku, dočtl jsem... A nelituji. ST
» 16.12.2013 - 19:15
plná překvapení:-)
» 16.12.2013 - 20:24
ty jeden smyslníku smyslný:-)..,doufám ,že jsou de luxe
» 17.12.2013 - 06:47
I chudinka Jane?
» 17.12.2013 - 10:21
básněnka: samo sebou pro kočky kočičí jen to nejlepší
» 17.12.2013 - 10:22
krizekkk: Rád sním, rád létam, rád světem se proplétám .... Děkuji
» 17.12.2013 - 10:23
matousekKkrejca: To doufám umíme všichni protože co by byl život bez snů? Děkuji
» 17.12.2013 - 10:23
vavaoko: Děkuji
» 17.12.2013 - 10:23
Mbonita: Lilith: Děkuji
» 17.12.2013 - 10:24
hloubavá: myslíš? Dobrá koupím ji nějakou mlsku mrše mazlivý :-))
» 17.12.2013 - 17:29
jé,to je pěkný snění.. budu se muset zamyslet a něco napsat i na toho našeho malýho novýho černýho psího pantera :) **
» 17.12.2013 - 18:22
jak kdybych tě viděla:-))na malý moment jsem se zlekla,že jsi podrbal po bříšku tu svoji kudlanku:)
» 18.12.2013 - 09:45
střelkyně1: :-)))
» 18.12.2013 - 09:46
E.T.Jane: Děkuji. A proč ne, jdi do toho :-))
» 20.12.2013 - 15:54
pěkně napsaný, já ti tam pošlu i naší tetu Agátu, takovou vesnickou holku hravou... :-)))a to bude teprve romantika... nalej bublinky , jdu :-)))
» 25.06.2014 - 09:54
skvěle napsané i toto ti jde velmi dobře, připoměls mi Micinku a Kaňku hihi:)ST!
» 26.06.2014 - 10:40
Liška76: :-)) děkuji

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Vzkaz v láhvi | Následující:

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.