teorie velkého třesku

´bout alkoholism
» autor: Marcone
Nikdy neříkej alkoholikovi - To přepiješ
Nikdy neříkej alkoholikovi - No tak šuká s jiným, a co jako ?
Nikdy neříkej alkoholikovi -Dáme panáčka ?
Nikdy neříkej alkoholikovi -Hlavně si nic neudělej.
Nikdy neříkej alkoholikovi - Přestaň !

Říká se, že rozchod přepiješ během pár dní. Čtvrtý měsíc litr vodky denně, ale furt nic ...
Možná nová kára, kombík. Chlast vs klepky. Twl, no to je nápad !!
Ráno co ráno sedal do auta s myšlenkou, že dneska to konečně příjde a furt nic, sakra. Dvojka pod kůží a stejně měl strach, že někomu ublíží, přitom nejvíc ubližoval sobě.
Žitím.
Prostě bejvalka má jinýho, i přes ujišťování, že nikdy nikoho milovat nebude a nikoho nechce. WTF. On tomu blb fakt věřil ? Věřil.
Každý den se ujišťoval, že to dá, až se k němu ta informace donese. Zjistil to včera v noci, tak si jel pro jistotu ještě pro další litr, protože věděl, že nemá šanci to zvládnout. A taky že už nemá šanci. Věděl to, jen si to nechtěl připustit.Tahle informace ho změnila. Ztratil chuť žít, alkoholik jeden.
Ztratil naději.

Nikdy neříkej alkoholikovi - zapomeň.
To neumí nic a nikdo.
Tipů: 9
» 30.10.13
» komentářů: 5
» čteno: 799(20)
» posláno: 0


» 30.10.2013 - 16:41
Velmi velmi dobré...ST
» 30.10.2013 - 18:04
je to smutné, ale bohužel, je to život... ST a drž se
» 31.10.2013 - 11:58
1
no ale třebas ho přestala milovat protože pil...já vím,zlobím ale ty víš jak to mám...milovala jsem alkoholika a nešlo s ním být i když snaha z mé strany byla velká,na druhou stranu můj táta s mou mámou vydržel víc jak 40let i když ona pila a podváděla ho.
Dovolím si ještě jedno moudro,pokud někdo miluje doopravdy je schopen partnerovi dát svobodu jinak je to závislost a ne láska...
Každý to má jinak a každý má svou cestu,je to smutný příběh,který mě rozplakal...protože znám bolest kdy ani litry alkoholu ani léky ani drogy nepomůžou...kdy dny a noci jsou jen táhlá šedá masa a duše utýrané skučící zvíře...
» 05.06.2014 - 22:31
toto není fejeton!
» 05.06.2014 - 22:38
Je moc těžké žít s alkoholikem.....
Je bolestné ho milovat.
Asi pro oba :(

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: a words | Následující: deprase
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
Besinka, umělec2 [2]
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.