Biřmování třeťáci 25.10.2013

Musela jsem se vypsat z nádherného zážitku dnešního biřmování našich třeťáků a kamarádů. Příští rok budu na jejich místě stát já.
» autorka: Rezkaaa
Netýkalo se to mě, ale ta atmosféra by se dala krájet. Ten pocit, úžasný osvobozující pocit, když biskup "sesílal" Ducha Svatého na biřmovance. Mrazilo mě, Duch Svatý byl cítit, jak prosakuje zdmi, prosakuje každým z nás, zakusuje se a naplňuje srdce těch, kdo ho očekávají.
Nesmírná radost, pokoj, vzrušení, odevzdanost, vděk, nepopsatelné pocity úžasu z Božího milosrdenství se zračili v tváři těch, kteří biřmování přijali. Radost a síla z toho zážitku mi přetrvala až dosud, snad mi síla Ducha Svatého, i když dnes nebyl "určen pro mě" přetrvá.

Píšu o tom, protože se z té radosti a z toho pocitu musím vypsat. Je naprosto nádherné a neuvěřitelné, jak banda asi třiceti mladých děcek lační po Bohu a darech jeho Svatého Ducha. Jak se z "frajerů" a "frajerek" stávají ti nejpokornější a jak jsou dojatí, když jim otec biskup žehná.
Písně, které zpívá schola jen umocňují zážitek a prohlubují spojení s Bohem.
A když víte, že ti lidé, kteří právě biřmování přijímají jsou vaši přátelé, záleží vám na nich, máte je rádi, celé to prožijete tak intenzivně, jako byste stáli na jejich místě.
Tipů: 4
» 25.10.13
» komentářů: 3
» čteno: 1165(9)
» posláno: 0


» 26.10.2013 - 13:19
Je to spíš reportáž než úvaha, ale to hlavní - rozumím ti, ST
» 11.04.2014 - 22:20
vzpomínám na to své

a na další setkávání s Duchem svatým

je to síla a nádhera!!!

A stejně silné je i to, když s manželkou jezdíme připravovat biřmovance do různých farností.
» 10.05.2014 - 10:03
René Vulkán: Jsem ráda, že křesťanství nevymírá!!! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.