Umění stárnout

...
» autorka: la loba
Nedavno jsem u kamarádky zahlédla na TV známou tvář,nějak jsem ji však nemohla identifikovat...po chvíli mi připomněla herečku Helen Hunt...ale to přece není ona!
Byla to ona,na rozdíl od svých kolegyň nevyretušovaná,nenabotoxovaná neoplastikovaná.Prostě normální padesátiletá žena.Vrásky-je hubená a má suchou pleť tak jsou víc vidět než u baculek s mastnou pletí.
Vzpomněla jsem si jak jsme se do krve pohádali s přítelem když nemohl poznat přeoperovanou Meg Ryan v nějakém filmu...až její jméno na přebalu dvd ho přesvědčilo že je to ona.Vypadala jako karikatura sebe samé,bylo to smutné.Nechtěla bych takhle dopadnout.
Dívám se do zrcadla,vrásky,povolená pleť.Stačilo by pár injekcí a omládla bych...ale k čemu?Holywood mě už stejně neobjeví.
Celé roky jsem se zabývala ženskou krásou a poznala mnoho žen,krásných,inteligentních,laskavých,sexy i těch kterým ani svěcená voda nemohla pomoci.
Mám několik kamarádek padesát let a více a všechny jsou absolutně nádherné ženy ačkoliv nemají ani jednu plastickou úpravu a jejich těla nejsou symetricky dokonalá,ale cožpak je smyslem krásy aby po světě běhaly samé barbíny?Co je na silikonu tak sexy?
Viděla jsem mnoho nezdařených plastických operací kdy žena nemohla po operaci očních víček dovřít oči nebo jiné našili šikmo prsní bradavku a silikony jí špatně umístili,vypadala jako velbloud.
Líčila jsem některé "slavné"všechny měly vady na kráse bez makeupu a všechny měly i přes štíhlost celulitidu.
Myslím na svou kamarádku Ludmilu které je skoro sedmndesát let a mě by nikdy nenapadlo říct o ní "je to babka".Je to krasavice,vždy sladěná,umí své vrásky nosit,nedavno se dokonce znovu vdala za pána stejně pěkného sedmdesátiletého a přesto stále elegána.
Na internetu jsem našla kritiky Helen Hunt,svlékla se do naha v jednom posledním filmu.Nejspíš se dotkla estetického cítění kritika,jenže copak v padesáti a více letech se ženy nesvlékají a přestávají intimě žít?
Jodie Foster,bez plastiky už dlouho nehrála,možná kdyby se nechala zohyzdit jako jiné její kolegyně...
Stárnutí je umění stejně jako umět z rolí princezen přejít do rolí královen s grácií.
Když jsem byla malá milovala jsem vrásky a toužila je mít.Proč?Prostě mi připadaly sexy.
Dívám se do zrcadla a přeju si přijmout role královen s lehkostí žen které jsou mi vzorem.
Krása je něco co se nedá koupit a uměle vytvořit,krása je uvnitř a skrz naše životy se manifestuje.
Moc si vážím mužů i žen,kteří dovedou s moudrostí stárnout a obdarovávat své okolí laskavým úsměvem s vějířky kolem očí....
Tipů: 38
» 19.10.13
» komentářů: 20
» čteno: 1503(37)
» posláno: 0


» 19.10.2013 - 12:40
Máš recht a hezky jsi to napsala. ST
» 19.10.2013 - 12:48
pěkně napsáno..v padesáti a více letech přece nic nekončí a že jsou vrásky...no a co...to k nám patří ne?
» 19.10.2013 - 13:01
Přesně tak, tvůj fejetonek je trefou do černého - ST.
» 19.10.2013 - 14:39
Velice výstižné a solidně napsané.

ST
» 19.10.2013 - 18:08
Tleskám!
» 19.10.2013 - 20:19
..umět z rolí princezen přejít do rolí královen s grácií..
Nosíš velké myšlenky. :) st
» 20.10.2013 - 11:16
děkuji všem:-)))
» 20.10.2013 - 19:02
takoví nestárnou...
» 20.10.2013 - 19:04
Hlavu nám blbnou časopisy s "dokonalými" modelkami, žen "bez" vrásek, 50tnic s tváří a postavou 30tnic...a pak ztrácíme sebevědomí, že jsme jiný s takovou kupou nedostatků... a uvažujem co by se dalo..davové šílenství leckoho tahne... a když jsou peníze a ztratí se zábrany je cesta ke zkrášlování zřejmá.. No,já nemám prachy a mám ty zábrany..takže to asi dotahnu na všechny typy vrásek a nedostatků věku :)
» 20.10.2013 - 21:59
:) ST
» 21.10.2013 - 18:17
krizekkk
.) st
» 22.10.2013 - 12:36
...mám ráda ženy,které to umí dokonale !...jako je paní Rottrová!Když ji srovnám s Helenkou Vond. alias českým Jacksonem....to se snad ani nedá srovnávat!:-)
Jak říkám sama sobě při pohledu do zrcadla:...miluju své vrásky!Jsou přece moje!:-)
ST
» 28.10.2013 - 18:42
Mám palec hore, ST.
» 28.10.2013 - 19:50
Bezvadně napsané, na dnes tak diskutované téma. Mě na stárnutí spíš štve, co vše jsem nestihla a už nestihnu udělat. Neříkám, že se mi mé vrásky líbí, lhala bych, ale hroutit se z nich nebudu a doktorů se bojím jak čert kříže. Ale pokud to někomu pomůže k sebevědomí, proč ne. Jeho peníze, jeho problém. Vzpomínám na Katrin Hepbernovou ve filmu Lev v zimě. Krásná královna, v tom máš pravdu. Tak ST posílám.
» 31.10.2013 - 11:54
Pěkně napsané... Souhlasím s myšlenkou a proč to dělají? Možná chtějí utéct stáří, možná si myslí že budou žít déle a možná si myslí že to tak prostě má být. Hloupost neschová nic, ani silikon, ani plastická operace ..... Líbí se mi ženy, které umí svůj věk nosit :-D
» 03.11.2013 - 21:38
Moc, moc hezky jsi to napsala a jedno vím, že ty nikdy nezestárneš)
» 13.11.2013 - 00:32
Stařenka jako obrázek?

Spoléhá na šedý! Na vlásek.
A nechce tvář svou bez vrásek.
Obé jí dávaj' šmrnc i říz!
A uvnitř síla v srdci z míz,
co v životě ji provoněly,
když lásky jí své písně pěly…
» 25.11.2013 - 11:43
st
» 04.12.2013 - 16:32
Samozřejmě se mi líbí krásné ženy a čím jsem starší, tak tím více koukám po mladších, ale na druhé straně vzpomínám na moje babičky - ty byly krásné. Ale takové klasické babičky už člověk nepotká...
» 04.12.2013 - 16:36
Jé já ti zapomněl dát ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Gamblerce | Následující: Naslouchám

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.