Mohla být na jejím místě ...

tenhle text už delší dobu formuluji v hlavě, ale asi konečně dozrál čas na jeho sepsání - případné nedostatky češtiny prosím hlásit do vzkazů - dík - jo a povídka to dle mne není, proto jsem to dala do miniatur
Nenáviděla se!
Od toho momentu, kdy jim zase jednou praskla guma a on ji řekl, že kdyby z toho něco bylo, tak ji dá alimenty, co ze zákona vysoudí, ale že se o ně nepostará, věděla, že by se s ním měla rozejít, ale nedokázala to. Doma měla terč na suchý zip, dala jeho fotku doprostřed a snažila se ho sestřelit.
Nenáviděla se a styděla se za to, že zůstává s ním kvůli sexu.
Nikdy mu vlastně neřekla jak se mu jednou tam dole tak otevřela, že tam byla něha sama, růžové poupátko. Že jí pak v hlavě proběhla prosba, jen ať je teď něžný jak jen může nejvíc být. A pak překvapeně sledovala jak k ní něžný doopravdy byl, že v tam nevtrhl jak sobec, jako by ji slyšel.
A pak jí začal nosit počítačové hry se slovy, že bude od ní alespoň týden klid. Už to bylo varování, že to jde z kopce. Ale nejvíc ji zasáhlo, že kdyby otěhotněla, nechal by ji v tom samu. Možná mu to měla říct, ale neuměla to. Byl to první muž, o kterém si myslela, že jednou bude nosit jeho příjmení.
Nakonec se s ním přece jen rozešla, ale až když se cítila uražena, že to velikonoční pondělí se ani neozval. Vždyť ty předešlá velikonoční pondělí vždy trávili spolu někde venku v přírodě. Vlastně by mu to i odpustila, kdyby pracoval na svém projektu. Jenže on jí pak řekl, že celý velikonoční víkend hrál nějakou počítačovou hru.
A tak se s ním rozešla. Po mailu.
Po létech potkala holku, která s ním chodila později. Byla po potratu. Chodívala se koukat na děti na pískovištích a pořád opakovala „Já bych nebyla dobrou mámou“.
A v ní dodnes rezonuje “Kdybych se nerozešla včas, mohla jsem tak skončit já.“

http://www.lifenews.sk/sites/default/files/sculpture2-580x423%5B
1%5D.jpg

Helena Vondráčková - Dvě malá křídla
http://www.youtube.com/watch?v=7Te-A_ulPZQ

Ukolébavka pro nenarozené děti
http://www.youtube.com/watch?v=DbK87-eusQE
Tipů: 16
» 09.09.13
» komentářů: 11
» čteno: 800(28)
» posláno: 0


» 09.09.2013 - 13:52
Co napsat? Jednak je to napsáno dobře, žádný zbytečný sentimentální balast kolem, je to ze života o tom jaký dnes je. O hrách na PC bych mohla napsat elaborát, takže já bych mu věřila. Ti kluci tam žijí své virtuální životy naplno, ale to je na dlouhé povídání. Posílám ST
» 09.09.2013 - 14:59
Hazentla
Jsem se nad tím poměrně dlouze zamyslela.. Co je vlastně "být na místě někoho jiného..." - můj názor je, že to do důsledku vzato není možné.. právě proto, že každý člověk je na tom svém místě..
Každý svého štěstí strůjce - aka právě proto, že se s ním včas rozešla, není na místě té z toho pískoviště..
Téma na delší úvahu.
Napsalas to dobře.
» 09.09.2013 - 15:55
Je to fakt dobré- Tak ST
» 09.09.2013 - 17:36
... to jsou ti závisláči ... :-)
» 09.09.2013 - 19:44
skvěle napsáno! ST
» 10.09.2013 - 08:37
prokletí "nové doby"? Ne, je to v lidech ...
Napsala jsi to moc hezky, Romanko ...
» 10.09.2013 - 13:22
myslím, že ten první odstavec sedí. Skoro bych řek, že úplně stačí...
No a o hrách chci napsat už dlouho.
...nicméně asi je vcelku jedno, jestli hraje hry, nebo čte knížky, nebo jezdí na motorce...
Síla toho sdělení je v tom, že je krátký. (a ve svý údernosti nemám potřebu řešit, jak moc je realistický). Můj koment je zbytečně dlouhej...
» 10.09.2013 - 15:54
jsme hráči v životě...a někdo navíc závislý na berličkách novodobé zábavy...
» 11.09.2013 - 10:26
vavaoko: nejsembásník: kvítek: jardach: Hazentla: ewon: Erma: básněnka: díky za komenty - překvapilo mě kolik času jstě někteří věnovali tomu hraní počítačových her
» 11.09.2013 - 17:02
krizekkk
Život je jen náhoda...
» 13.09.2013 - 00:30
... je to k zamyšlení celé, z vícero úhlů pohledu ... a když navážu na Olču ... jsme na svých vlastních místech, někdy možná jako v cizí kůži, ptz žijeme životy podle někoho jiného a ten náš vlastní jen tak tiše teče mezi prsty ...

Z písničky od Marty mám zimomriavky ...

Už jsem moc rozvláčná, asi je to i tím, že píšu koment po velmi dlouhé době - ale hlavně jsem chtěla napsat, že je fajn, že je to mini, nutí to více k zamyšlení, než kdybys z toho udělala dlouhou povídku /as for me/. A už mlčím :-) Howgh.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: libáňské blues | Následující: Mini zamyšlení nad vděkem

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.