Taky shrnutí

a není to o přebytečné kůži :-D
» autor: Marcone
Probudil se a už zase cumlal polštář. Chtěl se jen podrbat na k...krku a zjistil, že poluce ho opět dostihla. A to mu je už moc, moc let.
Sakra.
Ten pocit žízně, nebo přesněji, touha po chlastu, abych se tak neklepal, hele to je masaskr !!!!
Myšlenky jsou pomíjivé.
Máma mi vždycky říkala, " umej si ruce ".
Ale neříkala po čem, a proč.
Nemluvila o matrixu, jako o dalším stupni bytí.
No, ale myslela to dobře, bo by to chtělo mýt si ruce i po rastakajavana...atd ...
Byly to slova o životě. Kurňa o životě !!!
Jen to znělo podobně jako, chór.
Chlór ?
Být slušnej dneska není fér, protože pak vidíš letět motýla do nikam a nic se tomu nevyrovná .. K tomu, co je nejblíže, do negližé další abytyše, spíše ožrané spíže a ve finále jsi za blbce jen ty sám. A zas jen protože ...

Celé je to jen o vnímání a úhlu pohledů. Kdo chce tak, bo tak, nebo jinak.
Proměnné hodnoty jsou tady kamaráství, obecná znalost, přítulnost, prdelolezectví, snaha o zavděčení se adminům, bo tomu, kdo má zrovna kredit.
Hele, mysli si co chceš, věř, čemu chceš, ale tomuhle nezabráníš, i když se tomu vehementně bráníš. Nebudu Ti uklízet, posluhovat, šipkovat, držet, tak ani nečekám pochvalu. Ale jsem k smrti rád, že nejsem , jako ty.
Tipů: 3
» 19.06.13
» komentářů: 3
» čteno: 637(13)
» posláno: 0


» 19.06.2013 - 16:20
jo... to je povídka do pranice:-)
» 19.06.2013 - 18:21
krizekkk
PřeSně Tak. Úhly pohledů.
» 25.06.2013 - 09:52
Pěkně si to vyplivnul co v tobě přebývá ** Líbí se mi

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ... | Následující: potom ...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.