Nesmělé neřesti

:o)
» autorka: saddova
Ze včerejška mi zůstaly jen šrámy na zádech a vítězný pocit ukojené touhy.
Dlouho, dlouho jsem po tobě toužila, snila o tobě a po večerech jsem se se sebou mazlila s myšlenkou na TEBE.
Dnem i nocí jsi mi putoval hlavou, v myšlenkách jsem tě sváděla a představovala jsem si až nastane má chvíle.
Já věděla, že přijde. A přišla.
Všechno je tak jiné a přesto nádherné.

Miluji spontánnost, vášeň a krev. Ano krev, mou vlastní, zbožňuji šrámy po sexu, protože vím, že za něco stál.
Pokud ne, tak šrámy nejsou.
Ale po naší noci ji mám nespočetně, pálí to jak sto čertů a já si je něžně pohladím, syknu bolestí a po tváři se mi rozline blažený úsměv.

Vzpomínky na včerejší odpoledne se derou na povrch.

Přišla mi jen tak ledabylá SMS jestli bych se nešla podívat do OC u nás v městečku, že tam mají výprodej nějakého zboží.
Inu proč ne, s tebou bych šla i do pekla.. vím, je to hrozná fráze, ale je to tak.
Sešli jsme se v půl druhé odpoledne, už v tu chvíli si měl tak zvláštní úsměv.
Povídali jsme si o běžných věcech a já tě mimoděk pozorovala, byls tak uvolněný, tak svůj, takový jaký mě fascinuješ..
A zas se mi v mysli vybavilo, jaké by to bylo, kdybys....DOST! Okřikla jsem se.. Bože, není nic horšího než nadržená ženská..

V OC jsme to prošli a nic nás nezaujalo, tak jsme vyšli ven a já honem přemýšlela, co teď, přece ho nenechám jen tak odejít...
Pozvala jsem ho k sobě na kafe a koláč, neodmítl... hmmm.

Usadila jsem ho v obyváku a šla dělat kávu, vůbec jsem nebyla soustředěná, klepalo se mi vše, co mohlo a nemohla jsem nalít ani vodu do konvice.
Konečně jsem tu kávu s námahou dodělala, Přinesla ji na stůl, otočila se na něj, usmála se a v tu chvíli se mi zamotal svět..
Strhl mě k sobě do náruče a začal mě surově líbat, bože, jak to bylo krásné.
Prohrábl mě vlasy, trhnul s nimi a odkryl můj krk a lačně se do něj vpil..
" Kousni mě" hlesla jsem " Pořádně mě kousni " prosila jsem dál.
Zahryzl se do mě tak silně, že se mi orosilo čelo a mé ženství začalo naříkat...
" Anooo" sténala jsem.
Zvrátila jsem hlavu zpět a oplácela mu stejnou měrou.
Byla jsem tak vzrušená, že mi bylo jedno jestli i on to má rád jako já. Asi měl, slastně přivíral oči a já byla v sedmém nebi.
Položil mě na gauč a svlékl ze mě uplně vše, vůbec jsem se nestyděla, tak často jsem o něm snila, že mi to přišlo úplně přirozené.
On se taky svlékl.. A ooo No páni, svou chloubu měl ještě lepší než jakou jsem si ji vyfantazírovala ..
Na nic jsem nečekala, vymrštila jsem se do sedu a vzala jeho pýchu do pusy, zaslechla jsem jen vzrušené odfouknutí a cítila jeho ruce na své hlavě, tahal mě za vlasy a rval mi ho až k mandlím.
Úžasné. Dělala jsem to, jak jsem nejlíp svedla, kroužila mu jazykem okolo žaludu, střídavě ho pomalu a rychle honila, hluboce kouřila, druhou rukou mu hladila koule a byla jsem neskonale nadržená.
Položil mě na zem, roztáhl mi nohy a vnořil do mě dva prsty.. krása..
" Víc " rozkázala jsem... Tři prsty... " Řekla jsem víc " skoro jsem křičela..
Čtyři prsty...Uaaa, nádhera, mé tělo se svíjelo v extázi, já jsem škrábala nehty svou kůži a prosila jsem, aby to nikdy neskončilo.
Krásně mě prstil, palcem hnětl můj poštěváček. Bylo to krásné,ale já chtěla víc.

"Pojď, krásně mi to udělej " očima jsem hltala jeho macka a těšila jsem se až mě nabodne..
Přiblížil se ke mně a já se chvěla nedočkavostí, dráždil mi jím poštěváček, blížil se ke vchodu do svatyňky a zase se oddálil, mé milostné šťávy tekly proudem a já nemohla ani dýchat.
Vyčkala jsem na okamžik nového přiblížení, nohama ho objala za zády a doslova ho vsunula nasilím dovnitř. Slastné, ohromující pocit sladkého naplnění.
Miluju pocit prvního zásunu...
Chvíli ve mě něžně jezdil, ale tak já to nemám moc ráda.
" A teď mě pořádně mrdej ˇ" vykřikla jsem...
To byl impuls na který zřejmě čekal, vrazil ho do mě až po koule a já omdlévala blahem.
" ANO, ANO, ANO " sténala jsem.
Pomalu jsem se propadala do orgasmů a nevnímala svět, jen jeho zrychlený dech, škrábala jsem jeho i sebe, vzývala Boha a nenasytně si užívala vůni našich těl.

I když jsem byla zpocená, unavená, tak jsem nechtěla přestat a on evidentně ještě neměl dost...
Otočila jsem se k němu zadečkem, aby si mě mohl zezadu vzít, vím, že se to chlapům líbí, mají krásný výhled na to, co dělají.
Pomalu ho do mě vsunul a pak do mě překvapivě tvrdě narazil, cítila jsem ho až v břiše, byla to tak krásná bolest...hmmm, vášnivě přirážel , jednou rukou mi hnětl bradavky a já cítila jeho dech na své šíji.
Myslela jsem, že se nikdy neunaví, pořád mu stál a nevypadalo, že by byl nějak unavený...
Když už jsem se nasytila i této polohy, tak jsem z něj vyklouzla, otočila se na něj a vzala si ho do pusy, cítila jsem svou šťávičku s jeho vůní a to mi dodávalo energii, kouřila jsem jako o život, hnětla mu koule, občas na ně sjela jazýčem pošimrala je a pak je vcucla, klacek jsem mu držela jako by to mělo být naposledy, hluboko jsem si ho zasouvala do krku a pár vteřin jsem ho tak nechala, viděla jsem, jak se mu slastně přivírají oči, chytl mě za hlavu a sám si určoval tempo, zoubky jsem mu přejela po žaludu a lehce ho kousla, sykl slastí.
Zrychlila jsem tempo, pouštěla jsem na něj sliny a honila ho po celé délce, cítila jsem, jak mu v něm pulsuje a neskonale jsem se těšila na jeho mlíčko, bože, jak já miluju sperma,
najednou mu v něm zaškubalo a já cítila první dávku na jazýčku, nedočkavě jsem ho spolkla a očekávala další.. jeho sperma chutnalo nádherně.
Čekala jsem až padne poslední kapička a ještě jsem se s jeho mackem pomazlila dokud nebyl úplně čistý.
Podívala jsem se na něj a viděla jsem jen ukojený chtíč a únavu.
Podívala jsem se na své kozičky a bříško, bylo celé zkrvavené, zjizvené, zevnitř mě bolel podbříšek.. a já byla šťastná.. tajně doufám, že mi po něm zbyde nějaká jizvička...

KONEC.

To jsou mé nesmělé neřesti.
Tipů: 6
» 01.06.13
» komentářů: 7
» čteno: 2333(30)
» posláno: 0


» 01.06.2013 - 17:06
krizekkk
Klasika...
» 01.06.2013 - 20:03
ty žiješ? :)
» 01.06.2013 - 21:39
..barvité:-)))
» 04.06.2013 - 21:30
krizekkk: klasika par let stara ;)
» 04.06.2013 - 21:31
zenge: joo, snazim se :)
» 30.08.2013 - 09:52
Spíše smělé, řekla bych. ST
» 05.04.2015 - 13:00
Chápu že je to erotická povídka, ale tak nějak v ní postrádám nějaký smysl. Nějakou přinejmenším obyčejnou zápletku. Tyto povídky tipu: Přišel, udělal, vyvrcholil, odešel mi moc nesedí. Ale jinak popisuješ nádherně.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: PŘEDSTAVENÍ | Následující: Pro kopretinu

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.