Syn sebevraha .

2018 ...
» autor: kavec
***




Náhle ho probudila velká erekce .
Měl divoký sen plný nahých žen a divokého sexu .
Hlavní roli v něm hrála jeho tajná láska UK 2222 .
Manželka vedle něj klidně oddechovala : byla více unavená než on , ale v posledním čase jí přestával rozumět .
Nerozuměla ani ona jemu : chodili kolem sebe jako dva stíny , bez jediného slova , nebo náznaku k nějakému sblížení .
Snad jejich manželství byl bohapustý omyl , teď už to ale bylo úplně jedno .
UK 3333 rychle vstal a zamířil se vztyčeným pohlavím do tmy koupelny .
V koupelně hned vlezl do studené vany a začal si vztekle stříkat mrazivou vodu na klín .
Jen aby si toho jeho vzedmutí pohlaví nevšimly senzory umístěné v čipu na jeho ruce, pak by hned následoval telefon a dlouhé vysvětlování ochráncům míru a pořádku , proč mu tak divoce bije srdce .
Měl s tím dost velké problémy už několik let a pevně věřil , že se jednou ucho utrhne a on bude poslán do převýchovného tábora na konci města umístěného za trojitou hradbou z ostnatého drátu .
Všichni , co se vrátili z toho převýchovného kurzu byli odepsané trosky , opakující naučená hesla a důsledně dodržující všechny příkazy a doporučení nařízené dokonalou vládou .
Měl strach o svou výhodnou práci na ministerstvu průmyslu a odbytu .
Měl strach ... pořád se něčeho bál a obával .
Měl dokonce i strach ze své manželky , dětí a sousedů .
Možná se bál i sám sebe , protože byl nepochopitelný a nemohl své chování zařadit do žádné z příruček , které byly lidem vnucovány zdarma na každém větším seřadišti u sloupů se senzory Spojek .
V tomto městě mohl každý každého udat a úplně ho znemožnit .
Bylo to město strachu ... stejně jako celá země .




... Erekce začala pomalu ustupovat . jeho velký úd se rapidně zmenšoval .
Telefon nezvonil : ... „ zas jeden den k dobru ,“ povzdechl si sám pro sebe .





JG 2214 měla krásný sen : brodila se po pás ve vysoké voňavé trávě a nad hlavou jí svítilo velké zlaté slunce .
Horlivě si četla doporučenou knihu „Svazu dobra a míru “ .
Hluboce dýchala celým tělem a každým kouskem své duše .
Tráva krásně chladila unavená chodidla ... a najednou ten odpuzující rachot tekoucí vody do dna vany .
UK 3333 zapomenul za sebou zavřít koupelnové dveře .
JG 2214 byla celá rozladěná z toho , ... že nemohla pokračovat v tom krásném snu .
Namáhavě pohnula nohou , aby se mohla na posteli posadit .
„ Ze spaní už dneska nic nebude ,“ pomyslela si otráveně .
UK 3333 právě vycházel z koupelny .
Byl velice štíhlý a skoro dokonalý , až na to , že měl tak velikou hlavu a uši .
To byly snad jediné nedokonalosti jeho těla .
JG 2214 si ho zálibně prohlížela ... středa se blížila – vždyť už dneska je úterý ...
Ve středu měli od ministerstva svůj povolený souložící den .




Za necelou hodinu vycházeli ze dveří svého bytu .
Domovní kamera je natáhla do paměti a hned data odeslala do centrálního počítače
celosvětového pohybu .
Na cestě se zastavovali u sloupů se Spojkami , aby se mohli registrovat a přejít cestu po vyznačených přechodech .
Najednou se mu v kapse rozvibroval mobilní senzor .
Hmátl do kapsy a vyndal malou podlouhlou obrazovku .
Obrazovka se prosvětlila a za chvíli mohl číst došlou zprávu z ministerstva na ochranu občanů ... :
„ Váš otec spáchal včera v ranních hodinách sebevraždu skokem pod jedoucí vlak ... “
Už dlouho se s otcem nebavili a nevěděli o sobě nic nového .
Otec se sním rozešel hned prvý den jeho nástupu do ministerstva .
Neschvaloval jeho počínání a hlasitě mu vyčítal zaprodanost hrůznému režimu .
Při posledním setkání předloni v létě se ošklivě pohádali a snad rozešli navždy .
JG 2214 se ho zeptala , co se stalo .
Hned jí odpověděl , že jeho otec spáchal sebevraždu ... skočil pod rozjetý vlak ...


...Zas jim začínal jeden / dokonalý/ obyčejný den ...
Tipů: 6
» 11.04.13
» komentářů: 4
» čteno: 870(11)
» posláno: 0


» 11.04.2013 - 15:32
No, téma to není špatný, jen bych asi uvítal delší čas na popis té "dokonalosti", aby byla pointa drtivější, protikladnější, děsivější...
» 11.04.2013 - 18:31
děsivé..je ten správný výraz... ST
» 11.04.2013 - 19:15
krizekkk
Jak jsem se v osmnácti zkoušel věšet na trubce od topení ve sklepě paneláku, tak jsem si uvědomil, jak silný mám pud sebezáchovy. ST
» 11.04.2013 - 21:26
obyčejný.. dokonalý den.. tyhle termíny neznám :) Téma dobré.. trošku mi běhá mráz po zádech když si to představím :) ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: 2018 | Následující: Marguezovo poselství na rozloučenou ...

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.