PROBUZENÍ

Jen tak...pro kamarády...
» autor: Houda
PROBUZENÍ

Rozlepil napuchlé oko a spatřil dno skleničky a popelník.
"co dělá popelník na stropě??", pomyslel si.
Náhle se nad ním ozval řízný hlas: "no tak vstávej už...musíš do práce!!".
"Sakra...sakra....ale sakra, já přece nemusím, já su už v důchodu!", zaskřehotal a začala se orientovat. Seděl u stolu a hlavou ležel na stolní desce plné prázdných skleniček. "hele, nenašla by se tam eště jedna??", jazykem se mezitím snažil slíznout nejbližší tučnou kapku, o které správně předpokládal, že je to alkohol.
"nenašla!! a vstávej už", čísi ruce ho narovnaly do sedící polohy,"musíš do práce, za chvíli pro tebe přijedou!".
"ty...jden..šššš....ty ššmejde jeden, copak jsem ti byl někdy nevěrný?? škyt... nikdy!! vždycky jen k tobě...a těch důchodů, co jsem u tebe propil...a ty takhle na kamaráda...scípnout bys mě nechal..", vybral z nejbližšího popelníku nejtučnější špaček a lačně si ho zapálil,"tak nedělej fóry...kamaráde...ještě jednu", udělal na barmana psí oči z pod obtisklého vzoru umakartu na čele.
"ani jednu, už jsem řek, Mildo...musíš do práce..hele, už ti jede limuzína!!", přiskočil k oknu a prudce zagestikuloval směrem ke stolu.
"a nejdu, a nejdu, já su důchodce, já už mám všecko hotový...",začal slívat steklé kapky ze dna štamprlat do jedné.
"Mildo neblni", barman zažadonil, sepnul ruce a naznačil pokleknutí,"už jsou tu...začnou troubit a zpunktují celou ves".
"a já su v důchodu!", bouchl si do stolu, ale pěst dopadla na kraj popelníku a ten se s třeskotem roztancoval rozsévaje vajgly po okolí.
Vzal mu hlavu bratrsky do dlaní a zadíval se mu dlouze do očí:
"nejsi v důchodu, Mildo, už ne...vyhrál jsi volby, pamatuješ?? za dvě hodiny máš v Praze inauguraci!!".
Tipů: 17
» 05.04.13
» komentářů: 7
» čteno: 662(14)
» posláno: 0


» 05.04.2013 - 06:33
To je přímo bomba :-)
» 05.04.2013 - 07:04
:o)))
» 05.04.2013 - 07:42
ST
» 05.04.2013 - 09:02
Tak nějak to bylo. A bude. Máš ST
» 05.04.2013 - 09:03
super
» 05.04.2013 - 09:15
:) Dobrýýýýýý.. ST
» 26.05.2013 - 21:13
Zasmála jsem se, ale v zádech mě mrazí***

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: NOC TO BYLA PŘEKRÁSNÁ | Následující: ROZVEDENÝ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.