Samota

» autorka: Camilla
Samota je nemilá, leč životní záležitost, kterou si člověk prožije a prožívá. Můžeme ji vnímat slabě, ale i velmi intenzivně, kdy naše emoce přerůstají přes hlavu a někdy neovládáme cit, slova a rozvážnost. Samota je něco, co člověka hluboce zasáhne a jen tak neopustí. Jsou věci, které nám ji zpříjemňují, ale přesto nenaplňují naše potřeby. I když se najde člověk, zvíře, sport, píseň, obraz nebo letmá příjemná vzpomínka, stav blaženého pocitu netrvá dlouho a my se opět ponořujeme do hloubky osamocení. Pociťujeme ji ztrátou milované osoby, domácího mazlíčka, milé věci, ale musíme si ujasnit, že ten pocit je hluboko vrytý v hlavě a srdci a aniž bychom si ho uvědomovali, potlačujeme nutkání opuštění sebe samu v samotě. Napravení negativního jevu může být zcela pozitivním myšlením či poznatku. Opět se po čase objeví v hlavě to zrádné slovo ALE. Začínáme být ze šťastného pocitu na rozpacích a znovu nastává počínající stav samoty. A v hlavě se nám rodí nepříjemné otázky ,,co by, kdyby, co když?"
Tipů: 0
» 08.03.13
» komentářů: 1
» čteno: 782(12)
» posláno: 0


» 08.03.2013 - 11:51
krizekkk
Všechno nejlepší. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Tma vs. světlo

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.