~Smutný klaun---Cirkus~

..račte vstoupit dámy,páni,už začíná představení..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~
Račte vstoupit dámy,páni
brzy začne představení.
Co dnes všechno uvidíte?
Nevíte anebo víte?

Čtyři slony tančící
šašky s velkou čepicí
osm malých poníků
a artisty ve triku.
Vystřelená koule z "děla"
ta dnes stropem proletěla,
dírou byly hvězdy vidět
principál se začal stydět?
Nebojte se dámy,páni
pokračuje představení,
to šapitó díru nemá
jen světla vás ošálila.
~~~~~
Ale klaun,
který tak vesele se smál
měl v srdci
hluboký smutek a žal,
tváře mu nezdobí
jenom ty slzy ze šminky
kdy skončí šou?
Teď počítá vteřinky.
Dnes už není klaunem
obleče jen černý šat
a u hrobu pak svoji milé
poslední tuš bude hrát.

Zůstane bez cirkusu a sám?
I když ho smutek tíží jako trám
vzpomene jak jeho milá
před pár dny ho poprosila,
cirkus lásko neopouštěj
v srdci máš klauna
tak se s ním směj…

~~~~~~~~~~~~~
a teď mi můžeš pomoct...
Tipů: 42
» 05.03.13
» komentářů: 39
» čteno: 2299(44)
» posláno: 0


» 05.03.2013 - 12:38
1
Nesměle špitnu otázku: Proč si myslíš, že rým je, když máš na dvou sousedních řádcích nebo ob řádek dvě stejná písmenka? :-D
Ne. teď vážně: Když pominu ten citově vyděračský podtext, tak jako říkanka by to nebylo úplně špatné. Ale bez rytmu není říkanka.
» 05.03.2013 - 12:46
1
Markéta z Valois: klidně špitej dál,nesměle i směle...
» 05.03.2013 - 12:52
2
Je to o lidském srdci a lásce a kdo má tohle za citové vyděračství, je třeba mu jen doporučit - nečti... Květuško, ST, ale to kotě vypadá děsivě, kde je?? :-))
» 05.03.2013 - 12:55
krizekkk
Květí, máš ST. :-)
Ta baba si už asi dlouho ne... , však víš co. Kašli na ni. :-)
» 05.03.2013 - 12:59
labuť:-) díky,to kotě se z toho dostalo určitě samo,jak vím podle naší kočičky jde to...
» 05.03.2013 - 13:05
:-) Jako vždy ST
» 05.03.2013 - 13:17
1
labuť: I o lásce se dá přeci psát kvalitně. Na mě to násilný ždímání slz dojetí z čtenáře (diváka, posluchače) má prostě kontraproduktivní účinky. Není snad pro autora lepší odměny, než když z čtenáře dostal emoci, aniž by musel šermovat černým šatem, hrobem milé, smutkem jak trám? :-)
» 05.03.2013 - 13:24
ST
» 05.03.2013 - 13:26
8
Markéta z Valois: Tak asi takhle: když se mi něco nelíbí, jdu od toho pryč s mlčením. To je rozdíl mezi námi dvěma. Já nekritizuji negativně, protože na to nemám školy a tudíž mi to nepřísluší a nemám na to ani žaludek. Ty asi ty školy máš, tak dělej, jak myslíš... Já mám školy jiné... A i to, co napsala Květka, do básní patří.!
» 05.03.2013 - 13:27
krizekkk
6
Markéta z Valois: Víš Ty vůbec něco o lidech zde? Těžko, na lidi v podstatě kašleš. Nevím, jak to tu funguje, jestli jen admin může zůstat skrytý, ale pokud nevylezeš z anonymity a nedáš sem svůj amatérský, nebo profi literární počin, zablokuju Tě.
To ne proto, že bych Ti já nestíhal, kotě, to ne, ale z principu. Měj se.
» 05.03.2013 - 13:33
1
labuť: Já, když se mi něco nelíbí, tak to na férovku slušně řeknu. A jaký bys chtěla mít školy na čtení? A nemít žaludek na říkání pravdy? Kristova noho! Já zas nemám žaludek na lhaní a pochlebování. :-D
» 05.03.2013 - 13:34
1
...Květko,ST!Vstoupila jsem a.....už i tady v komentech je cirkus!:-)
» 05.03.2013 - 13:38
krizekkk: A proč si, proboha, myslíš, že jen ten, kdo sám píše (maluje, filmuje, sochá...) má právo na názor? Ty nechodíš do kina? Nikdy se ti nelíbil film, na který jsi koukal? Nikdy jsi u televize nenadával, jak to ti fotbalisti (hokejisti, volejbalisti...) hrajou? A kolik filmů jsi natočil? Kolik fotbalových, hokejových, volejbalových, tenisových... utkání jsi odehrál?
Jsi úsměvný. Ale klidně si mě blokni, mně to tvoje obtěžování chybět nebude. :D
» 05.03.2013 - 13:41
2
Markéta z Valois: O lhaní a pochlebování jsem nemluvila, podsouváš mi něco, co jsem nepoužila. Když se mi něco nelíbí, tak já odcházím bez reakce... A ta pravda, kterou tu rozséváš, je pokud vím, zatím jen Tvoje... A i pravda má svůj rub a líc, záleží na úhlu pohledu... Jen si znovu přečti mou reakci pro Tebe u mé básně. A taky to nastínil krizekkk tady... Nejsme profíci a jsme na AMATÉRSKÉM serveru!!! A bhásnění je také formou "líp na duši".

Květuško, promiň, ale já musela :-)
» 05.03.2013 - 13:42
2
I smutným klaunům patří ST..
» 05.03.2013 - 13:47
labuť: Každá pravda je subjektivní. Já jí nikomu nenutím. Jen si čtu a reaguju. Jestli má někdo problém se zpětnou vazbou, pak má problém s veřejným publikováním a měl by zvážit, jestli je na něj dost zralý. A k těm amatérským literárním serverům: Víš, ony žádné profesionální nejsou. :-) A kde je, prosím tě, psáno, že amatérská tvorba musí být špatná? A ta amatérština ji jako takovou omlouvá? Copak se amatérský autor nemůžu zamyslet nad čtenářovými dojmy a zkusit třeba svou amatérskou tvorbu zlepšit?
» 05.03.2013 - 14:20
krizekkk
5
Markéta z Valois: Porovnáváš neporovnatelné... :-)
Opravdu... Fotbal je hra, my tady nehrajeme... Polámali bychom si asi nohy, jsme tu většinou už takoví opotřebovanější jedinci. Nás baví být pospolu, což je pro Tebe zřejmě nepochopitelné... A co jsem dokázal? To ví jen mí přátelé. Měj se.
» 05.03.2013 - 14:31
7
Pro paní z Valois . Nevím , ale myslím si až napíšeš nějakou báseň tak můžeš soudit . A také ti nikdo nenutí abys Květku četla . Nevím , ale ty její básničky nás drží při životě a je nám úplně jedno zda jsou rýmované a nebo nikoliv . My tady bereme v potaz tu duši co se v těch jejich básní týče .
A nás opravdu baví být po spolu a na ty verše nebereme moc velký zřetel . Většina veršů co tady jsou je o duši a srdci , ale to se na to musíš dívat trochu jiným pohledem . Já se vrátil z onkologie a po přečtení Cirkusu , mi hned nálada poskočila asi o dvěstě procent i když mi několik moc dobrých lidiček zemřelo . Pro Květku ST . Jirka
» 05.03.2013 - 14:37
1
kavec: ..děkuji Jirko..a přeji pěkný den...
» 05.03.2013 - 16:15
1
jejda, tady to dnes jede....Květka je náš anděl strážný a její dílko vždy vykouzlí úsměv a náladu popostrčí o kus výš... Díky Květi a máš ST
» 05.03.2013 - 17:00
1
Markéta z Valois: Každý člověk je originál: jeden dělá to, druhý tohle, první píše tak, třetí takto,někdo si nevěří, jiný zase snědl všechnu moudrost a hlavně je všem dána vlastnost, kterou nazýváme POCHOPENÍ a ruku v ruce s ním jde TOLERANCE
A Květce dávám za cirkus ST
» 05.03.2013 - 18:09
1
kvítek: Rezina: labuť: Květka Š.: kavec: krizekkk: Květuš Tobě ST jako vždy když mne potěšíš..potřebuji to často a proto k tobě často chodím!!A Vám ostatním dávám za pravdu jelikož Květka je naše a čteme ji rádi..ona to tožiž umí srdcem:))
» 05.03.2013 - 18:34
5
No prostě komu není shůry dáno v apatyce nekoupí...a pak jen kritizuje,myslím že Květka ví že nepíše jako Villon,nebo Šrámek ale jako Květka a v tom je to kouzlo...Jedna má kamarádka maluje,celý život se tím úspěšně živý,lidé to kupují,milují a dostala i Evropské ocenění od svazu umělců,přesto jí občas někdo kritizuje,někdo řekne-Děkuji to není můj šálek kávy-a jde dál ale pak jsou ti lidé co se furt vracejí a mermomocí hází svůj duševní jed na její osobu,naštěstí je jí to fuk...snad jen politovat ty kteří sami nic netvoří a nebo nemají dostatek tolerance a taktu aby si dali odchod:-)))
Mě se třeba krutě nelíbí pan Knížák,tedy ne on jako osoba ale jeho práce a jeho arogance ale to neznamená že ho budu otravovat svými názory prostě ho pouze nevyhledávám a nehádám se s těmi kteří ho obdivují...
» 05.03.2013 - 20:06
3
kavec: Markéta z Valois: labuť: krizekkk:
Já bych ale nás přirovnal k hráčům...
Jako skupina přátel, kteří se sešli, aby si zahráli volejbal. Každý hraje jak umí, nikdo mu nevytýká zkažené podání. Prostě se bavíme a je nám spolu dobře. Mistři, kteří náhodně jdou kolem, nás mohou hodnotit (kritizovat), jen by si měli uvědomit, že ne podle měřítek první ligy.
» 05.03.2013 - 21:06
1
Básnička, jako vždy milá, psaná od srdce a potěšující... ST
labuť: krizekkk: a ostatní: plně s vámi souhlasím.
Markéta z Valois:vyděračský podtext, násilný ždímání slz dojetí z čtenáře, to není kvalitní kritika. Přijde mi to jako zbytečný útok.
» 05.03.2013 - 22:05
2
ta je moc pěkná, báseň která má obrovský srdce..narozdíl od některých nejmenovaných "kritiků" :-)
» 06.03.2013 - 01:00
1
Posílám ST jako Tvůj věrný čtenář.
» 06.03.2013 - 09:16
krizekkk
kavec: Podání skvělé... :-)
» 06.03.2013 - 12:29
Psavec: :-)=DÍKY...
» 06.03.2013 - 13:44
Paulmatthiole
5
Markéta z Valois: Tady, zdá se, si poněkud nerozumíme - na celou věc lze nahlížet z více hledisek:

1) to, že se někdo někde vyjádří kriticky vůči čemukoliv, je možné, aniž by se sám dotyčné činnosti věnoval. Problém je v tom, že pokud něco kritizuji (psala jsi konkrétně o filmu, sportovních zápasech, a tak dále), neběžím se svým názorem za producentem, režisérem, majitelem klubu a podobně. To by bylo úsměvné počínání, které ovšem literární server svojí podstatou umožňuje (tedy přímý kontakt s autorem). A můžeme se bavit o přístupu - já se kupříkladu rozepisuji ve vzkazech, a to pouze na výslovnou žádost toho kterého autora (navíc s dodatkem, že se ke kritice necítím být povolán, nemluvě o faktu, že skutečné rozpitvání díla je, alespoň pro mě, celkem časově náročná záležitost).

2) Pokud se někde kriticky vyjádřím, dávám současně svému protějšku možnost jeho vlastního zhodnocení toho, co tvořím já sám - je to z mého úhlu pohledu naprosto korektní jednání. Pokud opravuji chyby adeptům na semináři bojových umění, nejspíše bych měl být schopen předvést, že se sám těchto chyb nedopouštím - jestliže bych toto nesvedl, jsem v těchto kruzích velmi rychle vyřízen.

Více v případných vzkazech, musím opustit stanoviště u přístroje.
» 06.03.2013 - 20:57
3
smutný klaun...
tedy jsem překvapena, co se to děje... můj pocit jsem k tomu napsala ke krizkkovi tak i tobě:
"... A mám ráda lidi. Ale ne všechny… Nemám v sobě dost křesťanské lásky k bližnímu, abych milovala někoho jenom proto, že je naživu a dýchá. Chci, aby mě lidi zajímali a bavili, aby byli okouzlující a vtipní anebo ... úplně tupí. Zkrátka aby něčím vynikali! Aby se lišili od těch nerozlišitelných. A je mi jedno, čím se liší..."
a tady se lišíme básněmi, pocity... ale lišíme se, od té nerozlišitelné!
a ty se krásně lišíš Květi! a za to díky...
» 06.03.2013 - 23:59
Začala tak zvesela a pak se ukázalo, že pod tou vrstvou makeupu je smutek..
» 07.03.2013 - 09:15
směji...děkuji ti Květuš ***
» 07.03.2013 - 13:25
Marta Valenová- Jak dlouho jsi tady vydržela a
vykecávala se. Nejde ti asi ani o báseň,
ale jsi ráda, že jsi tu s námi a bavíš se, že jo?
Berem tě, ale příště mírni slova, jsme občas citliví-všichni- když někdo , byť ne se špatným úmyslem, urazí kamaráda.
» 07.03.2013 - 13:30
Marta Valenová- promiň, ale zaměnila jsem tvé jméno
bylo to psáno pro MARKÉTU z VALOIS-
promiň mi to, moc mě ta chyba mrzí. Marie
» 08.03.2013 - 07:58
s.e.n: s.e.n. - jsi jak jarní den
jako louka s mnoha květy
mnozí by měly tvé věty
srdcem vnímat - potom porozumí...... :-)
» 09.03.2013 - 13:18
Květuško, kde se v Tobě bere tolik nápadu. Do které studánky chodíš pít vodu, která Tě tak osvěžuje? ST
» 09.03.2013 - 22:13
Markéta z Valois: Květuško, tvé básně vždy osvěží a jsou originální. Nic si nedělej z komentů Markéty z Valois, má modrou krev, je podle svých slov královna, spíše bych řekl královsky nadaný klaun, šašek který ani smích nevzbudí, jen politování - za to, že dovede rozvířit klidné a mírumilovné vody na libresu. ST !
» 04.10.2014 - 15:51
Květko ST
taky tě ráda čtu
protože v těch básničkách
je obrovský kus krásné duše
veliké
a to jako celé šapito:-)))ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Pivoňky~ | Následující: ~Bláznivé~
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
1 skrytých [1]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.