Myšlenka vyjádřená v jistém podání

» autorka: Camilla
Jak těžké je mít moc, proto volám Bohy a Bohyně o pomoc. ,,Můj věřící lid ke spánku věčnému uléhá, ráda bych jim pomohla, ale lid smrti podléhá. Isis, ty jejž si Bohyně dobra a spravedlnosti - uveď můj Egypt do milosti. Bůh Anúbis, jenž se značí pánem pohřebišť, udal pokyn vykopat v pyramidách hroby. A Bůh Osiris, který je vládcem podsvětí a mrtvých, nařídil mučení a krutou smrt mladých. Modlím se k Tobě Imhotepe - Bože léčení - učiň můj lid zdravím překypující a mne zabij. Já, královna Egypta se do rukou smrti vdává, už slyším svůj lid, jak mne oplakává. Špatnou královnou jsem byla, pýchou a opovržením jsem nešetřila. Teď uvědomuji si ty chyby špatné, ale je pozdě, už vidím své vzpomínky matně. Můj nepřítel se shora směje, mne si ruce, až velet bude nad mým mtvým tělem. Římské legie postupují vpřed. Césarovi já vstoupím do cesty, ať vidí, jak královna umírá pro svůj lid naposledy. Hledím na to, co jsem vybudovala, Egypt je má chlouba a stále bude i do budoucna. Po mé smrti mne každý bude znát, věrní Egypťané se budou nepříteli smát. Mé pyramidy, můj lid, můj palác - to vše - na to jsem nejvíc hrdá.
Tipů: 6
» 25.02.13
» komentářů: 4
» čteno: 728(14)
» posláno: 0


» 25.02.2013 - 11:05
Kéž, ach kéž by takhle každý "vládce" uvažoval...
Leč o koryta boje vstávají zas a znova!
***
Dobrý nápad*
Vítej mezi námi
» 25.02.2013 - 12:12
krizekkk
Očista... ST
» 25.02.2013 - 12:46
Děkuji za uvítání =o) mám toho spousty.. v podstatě vše, co mám, jsou mé myšlenky.. tak jsem ráda, že si to někdo přečte a napíše k tomu svůj pocit, co si o tom myslí =o)
» 25.02.2013 - 17:12
Mno rozhodně zajímavé:))Vítej ať je Ti zde milo:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Poslední myšlenka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.