Osudu

prostě jen: proč..
A
Po všem tom snění
Co pak a kdyby
Kolotoč
Dalších
Vystřízlivění
!Zopakuj chyby!
Mých proč

Třeba pochopím…
Tipů: 23
» 18.01.13
» komentářů: 12
» čteno: 1019(22)
» posláno: 0


» 18.01.2013 - 23:22
je to vyvážené
výstižné
a s vysokým obsahem nadhledu a dospění
» 18.01.2013 - 23:32
spíš prozření.. že všechno má svůj začátek i konec..
a i když vím, že ten konec je vykoupením z bolesti, je těžké to přijmout a srovnat se s tím.. pořád zůstává otázka: "proč?"
život je k někomu dost nespravedlivý..
zbývá věřit, že v tom životě po životě už bolest a trápení není.
děkuju za zastavení.
» 18.01.2013 - 23:33
René Vulkán: spíš prozření.. že všechno má svůj začátek i konec..
a i když vím, že ten konec je vykoupením z bolesti, je těžké to přijmout a srovnat se s tím.. pořád zůstává otázka: "proč?"
život je k někomu dost nespravedlivý..
zbývá věřit, že v tom životě po životě už bolest a trápení není.
děkuju za zastavení.
» 18.01.2013 - 23:48
Milá princezno Smutněnko, ty jsi mlaďoučké děvče. Jednoho dne, věř mi, přijdou i odpovědi na tvá "proč" Tak se ptají děti : "Proč nespadne Měsíc s oblohy dolů ?" Život není nespravedlivý, protože v něm musíme dospívat po duševní stránce a to vždy v mládí bolí. Těší mne, že věříš v reinkarnaci, to je dobrá známka a liší se od těch, kteří říkají : " Žijeme jen jednou '" Kdyby věděli, že do příštího života dostanou i všechny špatné skutky, které napáchali, žili by jinak. Bylo mi také kdysi 20 a měl jsem světoboly. Byl to život sám, který mi dal fůru optimismu. Ano, tam v záhrobí, v jiném životě který nedovedeme uchiopit a piochopit, není bolesti, žili-li jsme v pravdě a dobře. Jinak tam na nás čeká zase jen očistec. Věř, že vše, co se ti v životě stane, je k tvému dobru, i když to člověk v trápení a bolesti nevěří. Čas ssebou vždy přináší zrání a dozrávání. Nech si to říct od dědka, který na stará kolena potkal lásku, mladou ženu.
» 19.01.2013 - 08:54
ST
» 19.01.2013 - 12:52
krizekkk
Možná... ST
» 19.01.2013 - 16:18
Občas nelze vysvětlit STejně jako pochopit:(
» 19.01.2013 - 19:04
Liška76: Máš pravdu.. Přesně to mi běželo hlavou, když jsem tu básničku psala a pak jí umísťovala sem..
Děkuju..
» 20.01.2013 - 01:15
Za ST.
» 20.01.2013 - 16:11
Chyb se vyvaruj, své proč si vysvětluj
» 20.01.2013 - 19:29
chyby dělají mistra.. teda pokud je reflektuje
a proč?.. je někdy opravdu těžké pochopit.. snad jen mne k tomu napadl jeden citát.. kdo miluje - nepřemýšlí, kdo přemýšlí - nemiluje. A s životem to vidím podobně..
» 21.01.2013 - 09:39
Chyby nám dávají prostor pro poznání i sebepoznání a zdokonalování... i když někdy děláme stále jedny a ty samé jakoby dokola...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Nezapomenu | Následující: Femme fatale

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.