Hlášení

Sci-fi? Možná..
» autor: vavaoko
Hlášení:

V čase 262 našeho času jsem byl pověřen úkolem, vystrašit civilizaci žijící na planetě, jíž její obyvatelé říkají Země.
Byla provedena opatření, jež je měla přinutit k tomu, aby se vzpamatovali a změnili směr své cesty.
Několikrát jsem se (tedy svou loď) nechal spatřit. V přesně určených momentech jsem po sobě zanechával na různých místech stopy. Dával jsem tím lidstvu najevo naši technickou převahu. Vše bez většího efektu.
Mnohokrát jsem lidstvo varoval drobnými zásahy již dříve. Likvidoval jsem celé plochy pevniny. Ostrovy mizely v mořích, celé civilizace zanikaly, vlny tsunami pustošily pobřeží.
To vše bez patřičné odezvy. Snad proto, že lidstvo bylo roztroušeno po celé planetě a jednotlivé skupiny mezi sebou neměly spojení. Mé pokusy zůstávaly pouze v paměti nemnoha přeživších.
Poté, kdy byla planeta propojena komunikačními spoji, zdálo se, že i menší varování bude vyslyšeno.
Byly podniknuty tři pokusy o varování civilizace před tím, že směřuje ke svému zániku:

1. Tunguzská katastrofa
Výsledek: Výbuch kdesi v neobydlených oblastech zaznamenala celá civilizace, ale nikoho nevzrušil natolik, aby se nad ním vážně zamyslel.

2. Vlna tsunami poničila podle mého plánu pobřeží Japonských ostrovů a hlavně jadernou elektrárnu.
Výsledek:
Panika po celém světě. Zdálo se, že budou přijata určitá opatření a lidstvo změní směr. Nyní, (krátce po katastrofě), se pohroma stala čistě japonským problémem a ostatní lidi nezajímá!

3. Konec Světa.
Dlouhodobý plán, na němž se shodla naše rada, byl ukončen 21.12. 2012. Očekávali jsme strach, paniku a hromadné přípravy na katastrofu.
Výsledek:
Nestalo se NIC!!
Zcela flegmatické lidstvo „Konec světa“ vůbec nevzalo na vědomí.
Lidé jsou tak flegmatičtí k tomu, co jim může hrozit, že s nimi nic nepohne. Pár jedinců to pojalo jako důvod k sebevraždě, jíž stejně měli v plánu. Několik dalších na tom vydělalo peníze.
Ostatní se jen podívali na nebe a pokrčili rameny.

Není to tím, že by se jednotlivec nebál. On se bojí. Ale lidstvo jako takové, strach nezná. Jeho sebevědomí je neuvěřitelné. Oni vládnou planetě a jsou si sami sebou naprosto jisti.
Myslím, že bude nutno provést mnohem masivnější demonstraci síly.
Anebo. A to se mi zdá být rozumnějším, nechat je být. Tedy: Vzdát se pokusů o posun jejich myšlení správným směrem.

Podpis: PX1413000 Lidmi zvaný UFO
Tipů: 18
» 13.01.13
» komentářů: 14
» čteno: 1132(30)
» posláno: 0


» 13.01.2013 - 11:40
...autodestrukce...
» 13.01.2013 - 11:52
bravo..tleskám ve SToje...PX1413000..máš mé sympatie...až zase příště budeš uvažovat třeba o Tunguzce..ráda bych se v rámci autodestrukce dívala na to divadlo..díky..
» 13.01.2013 - 12:26
krizekkk
Víš, já miluju sci-fi. Tohle sci-fi není, ovšem příspěvek je to pěkný. ST :)
» 13.01.2013 - 14:57
krizekkk: churry: básněnka:Děkuji vám. Je to jen pokus o pohled zvenčí.
» 13.01.2013 - 16:31
A já jsem o ztraceném ostrovu psala vnoučatům a o UFO taky..
A tobě,PX1413000 píšu ST.
» 13.01.2013 - 16:50
ST!...
» 13.01.2013 - 17:23
severanka: Květka Š.: Díky děvčata
» 14.01.2013 - 17:05
krizekkk: Dobrý k zamyšlení. Mně osobně škatule vyhovuje. :)
» 14.01.2013 - 17:06
Chtěl jsem ten komentář pustit všeobecně do éteru a poslal jej autorovi krizekkkovi, promiňte, kolego. :)
» 15.01.2013 - 08:27
Hezká myšlenka :) Možná sis nevybral úplně nejlepší tu část s koncem světa, protože to mi přijde zkrátka ne příliš ovlivnitelné (v zhledem k tomu že si tu fámu lidé vymysleli sami) nějkou třetí stranou, ale to pozorování Ufo, nebo vlna tsunami, ještě jsi mohl mezi jeho vlivy dát i ten hurikán v americe jak tehdy poničil New Orleans. Taky by tomu možná prospěl malinký nástin (ne všechno vyblejt, ale nástin) toho který směr by měl být pro lidstvo ten správný. Popřípadě ještě trochu zapracovat na formě, protože na hlášení je to někdy moc rozepsané, jindy příliš bodové, nesourodé to máš a tak vyspělá rasa by se jistě dokázala vyjádřit lépe, ale je to prosímtě můj subjektivní názor, milovníka sci-fi :)

Takže ano, nádherná myšlenka, zprcování tak na 2, ale tip si to určitě zaslouží :)
» 15.01.2013 - 10:06
Jackie Decker: Ok.
» 18.02.2013 - 23:30
určitě to druhé...kde nic není ani smrt nebere...
» 05.03.2013 - 10:36
máš ST!
» 05.03.2013 - 10:38
Marta Valenová: Díky

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Sluneční | Následující: Cestou ohňů

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.