HASTRMAN
Báseň je klasický sonet - co o ní mám říci více ?
» autor: Jan Maren |
V ústředním topeni hastrman potichu vrní,
za okny noc si svléká spodničku,
krajkoví černé vplétá do trní,
a tmu si cucá z malíčku.
Pod kterou hvězdou jsme se narodili ?
Pod hvězdou zvanou pelyněk,
ta naše láska trvala jen chvíli,
vrchovatě však zbyl kornout vzpomínek.
Jakoby naše krátká láska
svůj život půjčila si od běláska,
svou krutost však si vzala od katů,
na špalku nebo pod provazem,
a do beden je zavřela s mrazem
Láska však po boku na víko nosí dýku. .
za okny noc si svléká spodničku,
krajkoví černé vplétá do trní,
a tmu si cucá z malíčku.
Pod kterou hvězdou jsme se narodili ?
Pod hvězdou zvanou pelyněk,
ta naše láska trvala jen chvíli,
vrchovatě však zbyl kornout vzpomínek.
Jakoby naše krátká láska
svůj život půjčila si od běláska,
svou krutost však si vzala od katů,
na špalku nebo pod provazem,
a do beden je zavřela s mrazem
Láska však po boku na víko nosí dýku. .
Tipů: 13
» 04.01.13
» komentářů: 13
» čteno: 841(15)
» posláno: 0
» nahlásit
» 04.01.2013 - 10:21
krizekkk
ST
Ale v tom ÚT by hastrmanovi nejspíš vyschl šos... :-)
Ale v tom ÚT by hastrmanovi nejspíš vyschl šos... :-)
» 04.01.2013 - 13:58
..to v našem topení
hastrman nevrní
on raděj v okně sedí
a že je zvědavý
to o něm každý ví
na noc bez spodničky hledí...
hastrman nevrní
on raděj v okně sedí
a že je zvědavý
to o něm každý ví
na noc bez spodničky hledí...
» 04.01.2013 - 15:27
možná že občas nosí dýku...já však raději ji mám našíř i v dýlku...vnesenou :-)?
» 04.01.2013 - 16:27
A já si pořád říkám, kdo to šmejdí v těch našich radiátorech a on haSTrman co se za noci ztratil své lásce...
ST :-)
ST :-)
» 05.01.2013 - 07:34
ttragelaf
.. podívejme, hastrman. Topení, trápení a láska.
» 07.01.2013 - 16:18
Ten hastrman je poeta
do lásky se tak zaplétá-
a tím je sympatický
fandit mu budu...vždycky.
do lásky se tak zaplétá-
a tím je sympatický
fandit mu budu...vždycky.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ŠEPOT NA OLTÁŘI | Následující: SONET PRO TEBE III.