Svět je plný kouzel

Stojím na kopci, uvolněná, téměř nehybná... ... ona to asi není tak úplně povídka v klasickém pojetí, ale fakt nevím kam to svoje kutání zařazovat
» autorka: Anjesis
Stojím na kopci, uvolněná, téměř nehybná. Všude pode mnou jenom tráva, obrovské nekonečné zelené plochy, vlnící se v záchvěvech větru, úplně stejně, jako oceán. Ve vlnách vidím skotačit větrné koně a vzdušná hříbátka, tak nadšeně, až místa od míst lehají pruhy stébel nenávratně k zemi.
Asi jim to působí radost.
Pak se mezi nimi vynoří i jedna zemní velryba a několik velkých platýzů se stejnou podstatou, naladění očividně stejně dobře, jako ti neposední synové a dcery vzdušných proudění.
Vždy se na několik chvílí vytyčí do výšky, aby se hned o pár sekund později opět na nějakou dobu ztratili v hlubinách země.
Jedno zvědavé hříbátko šťouchne do velrybí ploutve čumákem, a když zjistí, že mu neublíží, nadšeně vyskakuje na její hřbet a veze se, dokud ta zase nezapluje pod úroveň pevné půdy pro nohy.
Vítr mi hází vlasy do tváře a přináší mi mezi svým vlastním ševelením i útržky ržání svých potomků a velrybích tónů.
… a pak se za mými zády zjeví konečně i on.
Přiletěl.
Na svou neobvyklou velikost přistál neobyčejně tiše, tak tiše, že jsem si ho ani nevšimla, ale to už jeho druh umí. Složí křídla a jeho jasně zelené šupiny se zalesknou v jasu zapadajícího slunce.
„Krásné, viď,“ posadí se vedle mě, a zadívá se také do obzoru: „Tenhle svět je stále plný kouzel, maličká,“ zašeptá, a mě nezbývá, než přikývnout, svět je vážně plný kouzel.
Tipů: 11
» 30.11.12
» komentářů: 6
» čteno: 911(17)
» posláno: 0


» 30.11.2012 - 17:50
Svět je plný kouzel když je chceš vidět...Jednou se mi zdálo že padám a když už jsem myslela že se zabiju přiletěl stříbrný drak a vzal mne na záda...byl to krásný sen...sen?St za Tvou fantazii bujnou jak hříbátka větrných koní...
» 30.11.2012 - 21:23
pěkně čaruješ:-) ST
» 30.11.2012 - 23:08
Soptík Spyro by se tu cítil, jako doma..
» 10.12.2012 - 11:00
Pěkné, velmi. Konec mi připomněl Eragona (v dobrém smyslu).
» 10.01.2014 - 19:04
Hezky napsané :) Ale Maličká??? To sis někde vypůjčila, nemyslíš?? Až na tohle oslovení se mi to líbí :)
» 16.01.2014 - 19:09
fantasy-maniak: Když draci rádi využívají toho, že jsou větší... a starší :)
...a taky jsem nechtěla uvádět jména ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Stínohra | Následující: Děsné Vánoce

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.