Ze mě tobě

mám trochu problém se zařazením. zde je několik myšlenek, jen zachycených střípků.. pročištění hlavy.. možná..
» autorka: kaaamiiii
Jak dlouho už se známe? Známe.. Dokud nepoznáš sám sebe, nemůžeš říct, že znáš ostatní. A tak - neznám tě. Jen se snažím být ti blízko.
***
Ty tvoje oči. Vždycky v nich bylo něco tak zajímavého. Nedokážu to sama popsat. Snad bude lepší použít Maupassantova slova: "Ty oči mě zaplavovaly zvláštním mocným zmatkem."
***
Fouká vítr. Ty dlouhé vlasy mě tolik štvou. Ráda bych se ti dívala do očí. Ráda bych řekla něco fakt chytrého. Nervózně si mnu dlaně a ty klidně čekáš, až odpovím. Jo, tohle mám na tobě taky ráda.
***
Jsi jediný, kdo toho o mně ví tolik. Je důležité umět se ptát. Často ti neodpovím. Ale ty to nemusíš slyšet. Nějakým zvláštním způsobem to prostě vycítíš. Tolikrát mě to děsilo a tolikrát jsem za to byla vděčná.
***
Lidi si mezi sebou vytvářejí pouta. Každý člověk se časem mění, jeho podstata ale zůstane stejná. Důležité je pro mě "tady a teď". Možná je to špatně, ale nechci mít strach z budoucna.
***
Díky, že jsem měla tu čest tě potkat. "Je to čest, nebo prokletí?"
Tipů: 13
» 11.11.12
» komentářů: 10
» čteno: 730(18)
» posláno: 0


» 11.11.2012 - 22:37
Rozhodně čest.
» 13.11.2012 - 22:10
Rozhodně si myslím že je to něco co určitě stojí za to !!
» 14.11.2012 - 13:45
madanik: ano, to stojí..
» 14.11.2012 - 14:05
Víš rozumím tomu, asi proto že zažívám něco podobnýho..Proto jen uznale pokyvuju hlavou..A čest byla i pro mně..Že jsem si tak osbní a silnou zpověď mohl přečíst a zamyslet se i sám nad sebou !! Díky .-)
» 14.11.2012 - 19:43
madanik: děkuju, nesmírně si vážím toho, že někdo pochopil!
» 16.11.2012 - 21:43
oslovilo mě to od začátku do konce... krom tedy toho prokletí, protože to co pociťuješ nemůže být tak... snad vděčnost, protože ne každý v nás dokáže takhle krásně rozeznávat... a já osobně takovouto blízkost miluju...
» 17.11.2012 - 01:15
zelená víla: ta otázka o prokletí byla vyřčena osobou, pro kterou je to psáno.. odpověď ve mně byla, je a bude jasná:)
» 02.12.2012 - 16:40
velice pěkné :)
» 08.12.2012 - 13:15
Jako vyznání...
» 10.12.2012 - 01:42
...muž, který umí ženu cítit a ctít - je poklad...:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Cesta/Pocity | Následující: Doba

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.