Svatomartinovská

psáno pro ty dva, věnováno těm čtyřem.....
» autor: gabkin
Tak všechno nejlepší.
A pod tím si představte co potřebujete. Samozřejmě by bylo nejlepší Vám to popřát osobně, ale dnes to nejde.
Letos na rozdíl od loňska to slavím se ženou. Má totiž narozeniny, tak jako vloni......
...... kdy jsem ji přál na dálku i přes slabý signál z literární kavárny v Týnské. Ano, měl jsem vloni důležitější věci na srdci - sejít se se dvěma šílenci a dát s nima řeč.
Podívat se jim do očí a zeptat se jich - na co bych jim byl platnej já ...... cvok ze Šumavy.
Jo Luki, to pozvání do Počátek se ti pěkně prodražilo v čase a energii. A tu větu..... kdybys cokoliv podnikal - můžeš počítat s mou pomocí..... tu už raději nepoužívej.
No a aby jsi v tom bláznovství nebyl sám.... přivedl jsem ti Čubíka. Blázna, který v dnešní době drží slovo a ještě věří stisku ruky. Ale může si za to sám..... těmi zmatenými debatami, že přece tu Počáteckou bandu nenechám padnout, že to je ojedinělý úkaz, takováhle různorodá partička, co drží pospolu.
Asi jo, hrát golf, tak máme jiné oblečky a budoval bych gabkingreen. Jo, prokecali jsme tehdy noc a ani už si nepamatuji, co všechno. Pamatuji si kupování bločku pro Lukia, aby si psal všechny naše bláznivé nápady.
Pak už jen ta práce vysvětlit Siovi, proč ho tam chci....
Sio je svuj a proto tam patří. Někdo musí definovat naše bláznovství a hlídat duševní zdraví. To s Paulem to bylo horší. Sehnat ho! Z literu se vypařil a chtěl si užívat naprostého volna od literárních servrů.... syčák! Ten dal nejvíc práce, ale šlehlej drogou Počátek.... už byl taky náš.
A tak asi vznikla první kuchařka na modré štěstí. Jistě, je třeba vzpomenout pár prvních v kuchyni.... co odnesli to zařizování provozu. Díky nim tady máme lehčí život.

A díky Počátkám si dnes tady píšu úvahu.(tedy jestli to úvaha vůbec je, já jsem s tou čestinou a literaturou pořád na štíru). Takže na zdraví - pozvedám číši rudého vína a připíjím prvnímu roku tohoto modra. Já to slavím dnes! před rokem jsme se rozcházeli a podali ruce se slovy DOMLUVENO!
VŠECHNO NEJLEPŠÍ KLUCI A DÍKY!

( já vím, že jsem slíbil výroční občasník... ale takhle jsme to cítil lépe - nenutit těm, co to nezajímá)
Tipů: 42
» 11.11.12
» komentářů: 27
» čteno: 1569(58)
» posláno: 0


» 11.11.2012 - 21:20
Tak to dopadne, když se sejde pár správnou věcí zapálených duší, kteří se do toho pustí s buldočí vervou... vznikne krásné modro pro další hezké duše... díky kluci! :-)
» 11.11.2012 - 21:22
... vážím si bláznovství, nápadů a nadšení zvláště v tak výdělečné a populární oblasti jako je poesie:)
v době kdy za honbou peněz není čas ani na své vlastní děti
a slibuji - že až zítra vyhraji ve sportce, jako že,, joo´´
tak VÁM(nám) odkrojím:)

Zenge (ten co se veze;)
» 11.11.2012 - 21:22
Napsal jsi to moc pěkně, gabi* Též zvedám symbolicky sklenku a připíjím i s poděkováním vám všem, vážím si toho, co jste pro nás udělali*
Slávka
» 11.11.2012 - 22:21
1
Díky moc, Milane, za tohle nový modro i neupadající Počátky... nejen Tobě, ale i těm dalším čtyřem podobně zapáleným "šílencům"...!!!
» 12.11.2012 - 06:36
Milane díky a všem ostatním též... pro mne Počátky poprvé a jistě ne naposledy :-) a Štěpine vše nej k narozeninám..sice pozdě , ale přece:)
» 12.11.2012 - 07:40
Mne to teda dost zajímá. Jsem šťastná, že ta počátecká banda nepadla. Kiitos(díky) *!*
» 12.11.2012 - 08:29
Sice jsem to letos prošvihla,ale není všem rokům konec,že!?:-) Na zdraví hlavně všem,kdo modro stvořili!
» 12.11.2012 - 09:40
Na Vaše zdraví já si vždycky ťuknu. A jedenáctka je prostě moje šťastný číslo, takže den sedí.
:)
» 12.11.2012 - 10:04
Také vám všem připíjím na zdravíčko. Ať to jede. Ať to maže! Prostě, ať vám to píše, pije a zpívá tak jako doteď
.-)
» 12.11.2012 - 10:39
na zdravíčko...ťuk...
» 12.11.2012 - 15:02
Symbolicky také připíjím sklenkou červeného na Vaši ale možná i trošku na naší modrou krev :)

Hezky jsi to napsal, až mi z toho přeběhl mráz po zádech
» 12.11.2012 - 16:52
Coby věčný přicmrndávač zvedám číši rudého také. Jsem moc rád, že tu Libres je.
» 12.11.2012 - 17:31
2
...budiž Ti chvála na výsostech, Milane, za to, žes první nakopl vrtuli a bezvadně fungující éroplán LUKiO, se s veškerým osazenstvem (včetně nás, servismenů) mohl vznést do tak potřebného, léčivého modra...

...když jsi volal prvně, jestli bych do toho šel, tak mi už delší dobu šrotovalo v hlavě, co by bylo, kdyby se Liter položil...jsem si říkal, že by se hodily alespoň nějaké skromné webové stránky, kde bychom se mohli shledat, kdyby něco...už jsem se po tom i pídil, jak na to...
...no a Tys to odpálil v pravý čas...
...však kdybys neměl spojení na LUKiA, byli bychom v troubě...

...takže si půjdu nalít panáčka (možná dva) fernetu a připiju na zdraví nás všech...

...s básnickým pozdravem: ať vás múza voslintá...

Tomáš alias čubík
» 13.11.2012 - 06:29
díky kluci,
za to, že Libres funguje,
že v Počátkách to graduje
a modrá v našich žilách koluje...
» 13.11.2012 - 09:24
Vše nejlepší vám všem.
» 13.11.2012 - 12:15
Přiznávám bez mučení, že krom básní tu nic jiného nečtu a když, tak jenom vyjímečně. A protože jsem tušila o čem asi bude tahle úvaha, nemohla jsem si ji nechat ujít... Milane a kluci, díky moc za ten obrovský kus práce, co jste odvedli a za tu krásnou lahodnost pro duši, jakou libres je a taky za Počátky, oázu dobíjení baterek... Já už mám na příští první víkend v říjnu rezervované volno v práci :-))

NA ZDRAVÍ VÁS A MODRÝCH STRÁNEK !

Jana
» 13.11.2012 - 21:28
Cink cink na to ať modrý svět kvete chlapi:-)
» 14.11.2012 - 05:57
dala jsem třiatřicátý tip
jako velkej dík:-)
» 14.11.2012 - 13:39
Díky za toto modro, z něhož se line jen dobro,
díky za Počátky, kam vracím se rád otevřenými vrátky
» 14.11.2012 - 14:17
...
moje velká poklona a úcta těm, co vytvořili tohle modré štěstíčko, které přináší tolik radosti a uspokojení těm co se vezou, jak to trefně pojmenoval Zenge :-)
» 14.11.2012 - 18:20
Děkuju vám všem, a už je docela fuk, jakou máme barvu, hlavně, že tu jste. Taky připíjím. Vodou ze studánky (doufám, že rok vydržím, když jsem si letos v Počátkách nemohla loknout). :)
» 15.11.2012 - 09:08
Před lidmi, kteří něco dokáží, a to ještě zvlášť pro jiné, se má smeknout. Proto hluboce smekám a blahopřeji k výročí...
» 15.11.2012 - 14:00
Tak kdyby nebyl v záhlaví uveden autor Gabkin, asi bych ani číst nezačala (hihihi), protože čtu jen básničky, prózu nechávám jiným, ale takle jsem dočetla až do konce. Byť jsem Počátky už 3x vynechala :-( (stydim,stydim), tak mezi vás pořád moc ráda chodím a kdyby to bylo i jindy než jen v říjnu, byla bych moc ráda ... no co už
a tak zvedám číšku rudého moku(zatím pomyslně, večer možná skutečně :-)) a připíjím na zdraví ..... všem a navíc Štěpině k narozeninám :-)
» 16.11.2012 - 20:01
detektor
Jsem tady nový a logicky mi uniká mnoho souvislostí,včetně historie a kdo to má vlastně na svědomí.....Pokud jsi to gabkine ty,máš mou hlubokou úctu a obdiv,neboť libres je pro mne a nejen pro mne v tomto čase velmi příjemný přístav,kde si mohu napsat,to co chci,co mne trápí,nebo jen tak a i když se necítím být žádným umělcem,je mi hezky a to je dnes velmi důležité...mít místo,kde je člověku hezky....dávám ti supertip a jmenuji tě přítelem lidských duší.....
» 16.11.2012 - 23:21
detektor: děkuji za koment a titul. A jedno upřesnění - mám jen štěstí na správné lidi. to je celé to tajemství. Tohle modro je hlavně Lukiho práce a podání rukou mezi chlapy, že do toho jdem.
(a pak už jen další štěstí, že modropsavci se rozhodli sem psát)
» 14.12.2012 - 06:51
ttragelaf
Svůj dík chvatem připojím.
Pozdě!
Já to vím.
» 25.01.2013 - 16:46
Nikdy není pozdě... A tak svůj restík odkrývám,
na dálku všem klukům a Zuzce číší vína pokývám,
těšíc se na další a další vzájemné setkání,
kdy básník se člověku v nás uklání,
kdy člověk v nás povznáší básníka,
kdy slza z duše do písmen utíká,
kdy v náruči vážeme si úsměvy,
a láska tluče pod našimi oděvy...
žena, muž, dítě, stařec, bezďák či pankáč,
každý je v modrém světě tak trochu naháč,
stud zahnán do krovek vnějšího světa,
nám stačí pohled do očí, či jedna věta,
a taky mlčení u číše vína, či sklenky fernetu,
sejdem se v Počátkách... i tady na netu :-)

Mám vás ráda, kluci a Zuzko... jste mistři modré kuchyně :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ještě to jde | Následující: Člověče nezlob se

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.