SLOW BOAT TO CHINA

Báseň je ze sbírky BÁSNĚ Z NEMOCNICE, vloudila se tam. V angličtině začíná v básni každá věta velkým písmenem. Nemusí se dodržovat také přísný gramatický pořádek : Podmět-přísudek-příslovečné určení místa, času atd. I'm taking a slow boat to China- beru pomalý člun do Číny, říkají Američané, když si přejí vyjádřit, že něco trvá dlouho, má trvat dlouho, kupř. útěk před ženou atd.
» autor: Jan Maren
I'll take a slow boat to China now !
My beloved woman, do you know
That a man could give you farewell
And sail away - even to the hell ?

For he is tired by this love
And scepticism he has enough.
So he is taking to China the slowest boat,
Where he wouldn't be a scapegoat.

Where the green tea you brought to him as a gift
Tastes so good and give him the face lift,
Where so delicious tastes food
And throws him again in the mood. . .
Tipů: 5
» 03.11.12
» komentářů: 4
» čteno: 685(9)
» posláno: 0


» 03.11.2012 - 07:32
...mám raději české básně..asi proto,že jsem Češka!:-)
» 03.11.2012 - 09:01
severanka: Mám holt deset lety americkê "výchovy" a nelituji toho. Na mé Cesství to nemelo zádný vliv, ba naopak - cím více recí clovek ovládá, tím více se mu prohlubuje znalost materské reci - a obohacuje se. Zdá se to být paradoxní, ale je tomu tak. A platí slova Tomáse Garyka Masaryka : Cím více recí znás, tolikrát jsi clovekem." , víte, paní Cesko severanko ? Clovek se dostane tak k pramenum kultury, která v cestine dosud není, protoze nebyla do cestiny prelozena. Z bigotnosti, z puritánství dríve i z trídní nenávisti, co já vím z ceho jeste. V neposlední rade dnes : Ze to nenese zádný prachy do kapes vydavatele. Radeji vydávat pornografii, ta je rentabilnejsí !
» 03.11.2012 - 18:54
Mě se moc líbí...mám ráda i cizojazyčné básně...básně v angličtině vypadají jednodušší co se týče jazykové zásoby a pružnosti jazyka, ale mají takovou příjemně lidskou tvář a vůni; zbožňuji i francoužštinu, ale moje znalosti nejsou tak dobré jako u angličtiny. Neumíš náhadou i francouzky? Moc ráda bych si od Tebe nějakou přečetla... :)
» 03.11.2012 - 21:23
..lehce se přikloním ke komentu prvnímu..
..neb má znalost jiných jazyků..
..jaksi mnoho nestačí na poetiku..
..podstatu sice chápu..
..ale vychutnat si nemohu..:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: SETKÁNÍ S LÁSKOU | Následující: ŘEČ LÁSKY

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.