Drobnůstka, co mi dnes udělala radost

Publikoval(a): Romana Šamanka Ladyloba, 24.09.2012
Já dnes přemýšlela - kolik nešťastníků píše srdcebolné dílka ve kt. obviňují druhou stranu, že nemají srdce nebo tak - a kolik z nich si uvědomují, že se jen koukají do zrcadla? A pak jsem si promítla jak se cítím já, když mi říká někdo, že nemám srdce. Dřív by mě to bolelo, ale teď si umím zvolit a uvědomit si, že to není o mne, ale o tom, kdo mě z toho viní. Nikdo to líp neví než já, zdali srdce mám nebo ne. A vůbec že je to vlastně pěkná blbost - protože srdce má každý. A pak jsem už zase zachraňovala drobca ze země (a tudíž přerušila svou úvahu) zakopl a upadla mu čepička - já si to ale nevšimla - jen jsem si po pár krocích všimla, že jeden z místních bezdomovců se vybral mým směrem (tak 50 metrů byli od nás)- a moje první reakce byla podívat se za sebe, proč jde mým směrem a uviděla jsem ji - měla jsem pak moc velkou radost a několikrát jsem těm bezdomovcům děkovala. Až budu mít u sebe víc penízků něco jím dám. Celá ta situace mi udělala moc velkou radost.
Tipů: 18
» 25.09.12
» komentářů: 8
» čteno: 688(25)
» posláno: 0


» 25.09.2012 - 11:07
Hazentla
Mě se líbí ten zejména ten zlom uprosřed textu, jak mrňouskovi upadla ta čepička :)
Mimochodem, se mi zdá, že člověk, když si najde nějakou věc, co mu udělá radost (i když je to třeba maličkost), pozapomene i na to, že původně chtěl řešit závažné otázky jako je například ztráta srdce :)
» 25.09.2012 - 11:24
myslím.. že ti rozumím:-)ST
» 25.09.2012 - 11:46
poznala jsi, co je na světě nejdůležitější - radost z maličkostí ...
» 25.09.2012 - 12:24
I naoko vypadající bezcharakterní opilíí jedinci nemusí jimi být a v srdci mají lásku a klid...je dobré tohle mít občas na očích...
» 25.09.2012 - 12:34
krizekkk
ST*
» 25.09.2012 - 16:56
Dnes mi udělalo radost, že jsem porušil pracovní zákaz a pomohl kamáradovi. :) Ňák jsem se na to nemoh koukat. ST
» 25.09.2012 - 20:28
ST
» 02.10.2012 - 08:36
Spousta lidí je na ulici právě proto, že srdce má. A protože jejich srdce často vítězí nad rozumem a nad praktickými důvody zabezpečené existence. Hodně z opilců bylo citlivých a nadaných lidí, kteří po alkoholu sáhli až kvůli frustraci z bezohlednosti a "tvrdosti" svého okolí. No a potom z nich alkohol udělal lidi bez vůle, hrdosti. Lidi, kteří si sami sebe nedokážou vážit, přesto v sobě skrývají kus své staré slušnosti. Tvůj příběh se mi líbí a asi bych nad ním ještě nějakou dobu koumal. Obyčejný život často uchystá příběhy...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.