METYLALKOHOL OPĚT ZABÍJEL !

Jen tak...
» autor: Houda
METYLALKOHOL OPĚT ZABÍJEL !
Naše reportérka Karolína Vlezlá-Rejpavá zpovídala exkluzivně přímo jednoho z postižených touto kauzou :
"Hezký den"
"nechte si ty provokace, jó ?"
"tak vy jste se stal obětí alkoholu..."
"hele slečinko, jestli mě tady chcete moralizovat, tak to asi brzo zabalíme, jasný ? !!"
"chci říct, že vy jste jedna z obětí metylalkoholu.."
"to jo, to jsem..."
"jak jste k tomu přišel ??"
"pěšky....víte já jsem uviděl na jednom stánku vývěsku Vodka - 12kč/paňák, tak jsem se zastavil....my totiž chceme žít důstojně, víte ?!"
"jak ten alkohol chutnal ??"
"chutnal levně, tak nějak zapůldara a na skleničce nechával nádherné vyleptané motivy.....jako od to malíře těch plagátů...toho..toho Masařky...."
"kolik jste toho vypil ??"
"jedenáct paňáků, víc jsem nestihl, protože už po třetím se mi udělalo strašně blbě...."
"ale to vás mohlo zabít !!!??"
"jo, to doktor taky říkal, ale naštěstí mám na čtyři palce zvětšený játra a většina toho svinstva se zachytila právě tam...."
"byla léčba nepříjemná ??"
"ale vůbec néééé, ono se to musí přechlastat....(směje se), já ještě tři dny po tom dělal, že mám furt příznaky a oni mě furt léčili, pak jsem upadl do kómatu !!"
Vesele si poklepává bílou hůlkou...
"a jak teď vidíte svou budoucnost ?"
"no, já bych to neviděl zas tak temně, asi dostanu důchod a to je taky dobře..."
"ale když se na to podíváte střízlivým pohledem, jste invalida...."
"podívejte se, jde o úhel pohledu, já to vidím naopak v jasných barvách "
"a obligátní otázka nakonec, koho budete volit ??"
"my chceme žít důstojně, víte...a co ti nahoře ?? jen kradou a kradou, Klaus, Topolánek....ten....ten doktor s těma ženskejma jak lítal do Filipínska...a my ?? proto jsme cinkali ?? chceme žít důstojně, chceme nové volby !!"
"děkuji za rozhovor"
"nemáš pade ??"
"prosím ??"
"estli nemáš pade, zadarmo ani kuře nehrabe..."
"aha....tady...na.."
"kde ??"
"tady....a tady....a zase vedle.."
"kde ?? kde ??"
"tady...tady a tady a támhle...no když ji nechceš.."
"svině...."
Tipů: 6
» 12.09.12
» komentářů: 1
» čteno: 986(18)
» posláno: 0


» 12.09.2012 - 18:29
Hustý

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ČAS | Následující: HŘÍŠNÁ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.