léto - babí léto - podzim (života?)

Probudíš se zjistíš, že zase nadešla vláda tvého nejmilejšího ročního období. Slunce ještě pořád hřeje, ale listy se stromů nedrží tak pevně jako dřív. Celá tahle doba vyjadřuje směs všech nálad a pocitů; je to štěstí, nostalgie i bolest zároveň, je to něco krutě lidského - lidsky krutého.
» autorka: ann-ihilation
Ranní Praha je ještě obalená chladným vzduchem; ve vždy přeplněných historických částech se míjí jen pár spěchajících lidí a časně vstávajích turistů, které poznáte podle hlav upřených směrem k vrcholkům budov. Vše jako by bylo pod rouškou ticha, které nesmí prolomit ani úsměv. Později, když se blíží čas oběda, není těžké při ostrém slunci zpozorovat, jak vším proudí energie, kolem krouží hlasy, výkřiky a život. Až navečer se tok životní síly ztlumí, se západem slunce se obzor rozdělí a stejně tak s ním lidé. Jsou tu tací, kteří upadají do příjemných hlubin klidu a odpoutají se na chvíli od svých pocitů, vedle nich stojí ti, kteří se nechávají sytit jasem hvězd a noc je pro ně začátkem nového dobrodružstí a poznání, začátkem nového dne.

Jediný, kdo zůstává shonem kolem sebe naprosto neposkvrněn, je dítě. Nedává se ovlivnit vnější náladou a emocemi, jeho vnitřní svět, fantazie, láska a čistá radost jsou totiž mnohem silnější, než cokoliv jiného. Netuší však, jak tvrdý a nevyrovnaný boj o ně bude muset v průběhu let svést.
Tipů: 6
» 05.09.12
» komentářů: 5
» čteno: 737(9)
» posláno: 0


» 05.09.2012 - 16:18
Hodně zajímavé, dobře napsáno***
» 05.09.2012 - 16:31
krizekkk
ano st
» 05.09.2012 - 17:47
Líbí se mi to. ST
» 06.09.2012 - 21:48
indiánské léto.. miluji to
» 08.09.2012 - 23:26
Děkuji vám všem za tak milé reakce, hrozně moc jste mě potěšili - netušila jsem, že by tohle mohl někdo ocenit! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.