ŽÁDNÉ URČITÉ - VIRTUÁLNÍ ŽENĚ

Nejraději mám básničky, a taky se mi nejvíc líbí, co vznikly v dechamžiku. Nevím, zda také ostatním se líbí, ale to je mi putna, každý píše, jak mu to chutná a jak to umí. Kdo neumí, ten čumí. Díky komentáři jedné básnířky se z této tragické elegie stal později sonet. Prostě jsem jí tu myšlenku ukradl. Doufám, že mne nezažaluje pro krádež duševního majetku. To by si dala ! Mám špičkového německého advokáta, je to můj nevlastní táta !
» autor: Jan Maren
MAMUTÍ SONET


Řeklas mi že ženy jsou jiné a jinak myslí.
Řeklas mi pravdu - více si syslí,
více si v lásce tak trochu soukromničí,
ä někdy tím lásku tak trochu ničí.

Máš pravdu - žena je jiná.
Tak často vidí, že v muži tkví vina.
Zase máš pravdu - a ta je krutá !
Muž spatřil cíl a střelil na mamuta,

kde žena v jeskyni - jen si tam jukni !
Zkoušela z kožichů medvědů ušít si sukni.
Tak se už od věků ty cíle liší.
Muž chodí po ssuti, žena po plyši,

A jenom v lásce se ty cíle sejdou.
Neboť ty cesty se obě do srdce vejdou.
Žena pak na ohni mu mamuta uklohní !
Tipů: 10
» 26.08.12
» komentářů: 9
» čteno: 682(13)
» posláno: 0


» 26.08.2012 - 14:08
a víš, že máš pravdu...?...:-) St
» 26.08.2012 - 14:14
básněnka: Ivanko, je mi přes sedmdesát křížků, nějakou to ze života odkoukanou pravdu bych snad směl mít, co myslíš ? Taky někdy něco klohníš v jeskyni ? Já občas pořád střílím na mamuty, hlavounů a velikášů je na světě dost a dost. . .
» 26.08.2012 - 14:18
.. dost dlouho jsem v té jeskyňce 1.kategorie s tekoucí vodou, žvýkala kůže právě z toho mamuta,již to nedělám,anóbrž jsem se potrhle vrhla na psaní básní:-)..nicméně si myslím,že je to psaní o mnoho lepší..směju se...pazourek stále naostřen,tesám..p.s. a stěny jeskyně je potřeba taky vymalovat..podpis.. ženská!
» 26.08.2012 - 15:45
Možná máš pravdu
ale jsou vyjímky
některé nesyslí
a když
tak jen krásné vzpomínky :-)))
» 26.08.2012 - 17:51
krizekkk
Do žen a do melounu jsem nikdy neviděl. ST :-)
» 26.08.2012 - 21:05
..a na ohni mu mamuta z lásky uklohní!:-)
» 27.08.2012 - 04:38
severanka: za tento komentář dostáváte, severanko, taky něco z mamUTa. UT = Ultra Tip. Jen tak dále s Vaším znevažováním lyriky a paleontologie. Jednoho dne Vás básníci a básnířky z tohoto serveru zaženou do pouště ! Tam můžete pak honIT a počítat mamUTy !

IT = Infra Tip
» 27.08.2012 - 22:17
Důležité je, že se vždycky v míru sejdou...
» 06.09.2012 - 22:37
žena i muž - odlišní a přesto patří k sobě. V dnešní době mamuty nechytají muži a ženy nemusí jen klohnit v jeskyních baštu... ostatně asi já osobně moc preference že žena dělá to a muž tohle nemusím... ale jo, muži chyť a já? já zpracuji, chutně a krásný večer si myšlenkově rozdělíme :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: TEPLO DOMÁCÍHO KRBU | Následující: JAK PÍŠU BÁSNĚ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.