vozíčkařovy sny a touhy

O čem všem může snít vozíčkář
» autor: zmrazek
Víte zdravý člověk když se ho zeptáte o čem sníš,tak vám řekne, dovolená u moře, peníze, atd atd.

Když se na totéž zeptáte vozíčkáře, tak vám řekne, holku, dům,práci.a to by jím stačilo ke spokojenému životu.
Nemusíme mít tolik věcí, co mají zdraví.Jen bych si přál,aby nás brali jako sobě rovné a nechovali se k nám jako k malým dětem.Hlavně moji vrstevníci se tak chovají.

Závěrem bych chtěl chtěl říct, že mnoho lidé si uvědomí to.co měli nebo mají až to ztratí. Proto vás prosím dávejte na sebe pozor při všem, co děláte, protože zdraví máte jen jedno.
Tipů: 11
» 06.07.12
» komentářů: 7
» čteno: 1090(24)
» posláno: 0


» 06.07.2012 - 22:00
napsal jsi to dobře,víš co já bych si přála? Lepší vozík.Při mé nemoci RS,už mám čtvrtý a stále to není ten pravý.
Jo,a tobě přeji ať se ti tvá přání splní.
» 06.07.2012 - 22:19
"Proto vás prosím dávejte na sebe pozor při všem, co děláte, protože zdraví máte jen jedno. "

-děkuji a přeji všechno, co si přeješ...
» 07.07.2012 - 00:55
Zdraví máš jen jedno, říkávala už moje babička-nebožka. Naštěstí jsem ji bral vážně...
Drž se, brachu. Ti "bez rozumu" i úcty si určitě jednou uvědomí, jak byli nízcí, ovšem určitě ani ty jim nepřeješ poznat vozík, berle či jinou pomůcku/náhražku nadoživotí...
» 27.08.2012 - 17:23
krizekkk
Obdiv. Pokora pane. st
» 13.12.2012 - 12:22
Velice dobře Ti rozumím. Přeju Ti, aby se Ti Tvá přání splnila.
» 15.12.2012 - 00:37
Je to spíše úvaha. Ale zajímavá. Myslím, že ti zdraví to nemyslí špatně, jen nevědí, jak se mají k vozíčkářům chovat. Nikdo je to neučil.
Jinak si myslím, že člověk si má přát to, co mu život dovolí. Je přece tolik možností, jak jej prožít. Silný duch dokáže udělat z nouze ctnost. I vozíčkář má spoustu možností, které ti zdraví nemají. Být sám sebou znamená také nechtít nutně to, co si jiní myslí, že bych měl chtít.
» 16.12.2012 - 13:15
Dobře sepsáno, dopře podáno. Určitě k hlubokému zamyšlení*

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Autor neznámý | Následující: O nenaplněné touze po lásce

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.