OBHAJOBA

Krátký útvar na čtyři předem zadaná slova :výprava, kadidlo, střechy, šíp
» autor: Houda
OBHAJOBA
"ta trestná VÝPRAVA byla na mne připravená celé měsíce dopředu...nestačil jsem se ani přesvědčit, zda je v krabici opravdu slibované víno a ze STŘECHY za mnou se spustila první vlna zakuklenců jako ŠÍP.
V té chvíli by mi nepomohlo ani KADIDLO a komže...."

Dav jen bez hlesu hleděl na řečníka...s takovou arogantní drzostí nikdo nepočítal, oněměli.

"Podmínky v našich vazebních věznicích jsou otřesné a jsou vpravdě podobné středověké mučírně...prakticky se jedná o novodobou torturu inkvizice..."

Dav lehce zašuměl...toto nečekal nikdo...
Rozhostilo se ticho...takové to dusivé a těžké jako před bitvou.
Náhle se ozval pronikavě tenký hlásek :

"je to klaun !!"
Čtyřleté dítě se prodralo davem do popředí a s dětskou nevinností ukázalo prstíkem přímo na řečníka.
"JE TO KLAUN !! " opakovalo děvčátko a nahlas se rozesmálo...
Dav vydechl ulehčením...ta úleva se protrhla sporadicky jako hráz přeplněné nádrže.
"no jistě !! vždyť je to klaun...placený klaun..pro nás..pro děti...pro všechny " smáli se lidé a začali v bujarosti ukazovat rukama dopředu....na pultík s řečníkem. Veselá nálada gradovala...
"klaun...je to jen klaun !!", překřikovali se ostatní ze zadních řad.

"jaká já jsem velká ryba ?? jsem jen řadový poslanec...jakápak je hejtman ryba, že ....on se vlastně stará jen o pár školek a domovy důchodců...co on může...nic...naprosto nic...nemá žádné pravomoce....!!" ,jeho hlas však zanikal v hurónském řevu davu a nepomohl ani mikrofon.

"klaun, je to klaun", plácali se lidé do stehen.

Malé děvčátko, nikým nepovšimnuto, popošlo ke stolu s pohoštěním a zobodlo prstík do první mísy s pomazánkou.
Tipů: 7
» 06.06.12
» komentářů: 4
» čteno: 1130(25)
» posláno: 0


» 07.06.2012 - 10:07
...supééér...
» 07.06.2012 - 12:58
churry: Nejsmutnější ale na tom je, že toto on opravdu řekl. Ten odstavec o tom, že o ničem rozhodovat nemohl, protože jako hejtman a poslanec neměl téměř žádné pravomoce, to mě dostalo do kolen !!
» 07.06.2012 - 13:19
huSTý!
» 09.06.2012 - 13:54
Bomba! Pobavilo :) ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: PRAHA DEMONSTRUJÍCÍ | Následující: UŽ NAPOŘÁD
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
Besinka + 1 skrytých [2]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.