VÝSLECH

Unikly první zápisky z vedení výslechu mediálně nejsledovanější kauzy !
» autor: Houda
"tak nám řekněte, pane....pane doktore, jak je možné, že jste si údajně nesl víno, ale byly to peníze ??"
"to máte tak, my jsme tam v klubu všichni taková veselá kopa....teda někteří...já mám takovou starou tašku...ještě ze studií...nosíval jsem si v ní svačiny na pitevnu, víte ?...a jednou jsem šel na jednání "o služebních náhradách", to by vás zajímalo, to se týká i vás...a mám v ní materiály....ale v jednací místnosti vytáhnu co ?? Brněnský telefonní seznam !!"
"konkrétně, prosím !!"
"konkrétně telefonní seznam Horních Heršpic"
"ale to je přeci nepodstatné"
"no to byste se divil, jak je to tlustá a podstatná bichle....víte kolik bydlí v Horních Heršpicích lidí ?? byl jste tam někdy ??...no schválně, zkuste si s tím vyšlápnout pětkrát sněmovní schody ?? byl jste někdy ve sněmovně ??...to je schodů, co ??"
"nás ale zajímá těch sedm"
"ano...a jednou jsem šel na jednání o poplatcích a hádejte co jsem měl v tašce ?? ...hi...hi..dali mi tam...hi hi hi hi....to vás složí pane inspektore...hi hi hi...já to snad neřeknu...já tam měl...hi hi hi hi hi...místo spisů...hi hi hi hi...sedum plechovek s fazolemi !!"
"mluvte už konečně konkrétně !!"
"bílý fazole to byly...v takový tý polský omáčce jak se lepí jako ten klíh co si plácaj ženský na pláži na záda, aby se nepřehřály....za 31kč jedna plechovka ...hi hi hi...sedum !!"
"chci vědět kdo vám ten obsah dal !!"
"Ríša Dolejší...a povídá mi, před jednáním,...hi hi hi...tak prej -vytáhni ten plechový šanon -..!! huú hahaha...chápete pane inspektore ?? ...prej plechovej šanon !! P-L-E-CH-O-V-E-J... to jako že konzervy se dělaj z plechu...už chápete ?? huáááááá hahahahaha !!"
"já chci po vás jediné !! chci slyšet jen jediné !!"
"a copak ?"
"krabice !!"
"krabice....."
"no a ??"
"co no a ??...vy jste chtěl, abych řekl krabice..."
"no a ....dál !!"
"dále !"
"co dále ??"
"on někdo klepal né ??"
"Ježiši Kriste !!"
"Ježiši Kriste, můžete jít dál"
" tak takhle né, pane doktore....takhle né !!...kde se vzaly ty peníze ??"
"no kde se berou na světě peníze ??"
"tak asi v tiskárně, né ?"
"výborně , pane vyšetřovateli, a kde se berou v krabicích ?"
"no někdo je tam dá, né ?"
"vidíte, už vám začíná zapalovat....to já když jsem měl ještě tu starou tašku a chodil do pitevny..."
"né tašku, tašku né....krabici, krabici s botama jste měl !!"
"ale pane inspektore, proč bych nosil boty do pitevny....tam je bot !! ...já si naopak odtamtud boty nosil dom..."
"mám něco z toho zapsat, pane kapitáne, třeba jak bral ty boty ??"
"nic, nic se zapisovat nebude, dokud tady pan doktor nedostane rozum !!"
"no já mám času dost, pane inspektore...zdržujete jen sami sebe..za peníze daňových poplatníků...jo, to je dobrý...můžu si dělat mezitím poznámky pro parlamentní rozpravu ??"
"a dost !!"
"taky stačilo, tak nashledanou..."
"nikam !!...sednout !!....a teď pomalu a srozumitelně nám řeknete, kde jste vzal ty peníze !!"
"to jako od počátku ??"
"úplně od počátku !!"
"tak to bylo takhle...už v porodnici, když mě tatík uviděl, povídá : No koukej mámo, jakej má ten náš kluk profesorskej kukuč...jak moudře kouká...to on bude jistě doktor !!....a bác ho....už ve třech letech............."
...............
Tipů: 7
» 21.05.12
» komentářů: 3
» čteno: 1195(15)
» posláno: 0


» 21.05.2012 - 15:47
Já myslím, že krysa je zahnána do kouta a položí to na všechny. Pro něj Pankrác musí být předpeklím. Tobě ST
» 21.05.2012 - 16:21
Tak to mě položilo snad více, než vyšetřujícího plechovky od fazolí v tašce!!! ST!!! :D
» 12.06.2012 - 07:41
Hooodně dobrý...realistický... "o)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: VÝPOVĚĎ NA POLICII | Následující: PRO TEBE

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.