KRISTINKA

Ševče, drž se svého kopyta!!! Jen, které to je?
» autor: umělec2
Zdravím Vážení přátelé a kamarádi,
Tak jsem byl okolnostmi přinucen si vzít břímě motorestu Kristinka na starost z důvodu, že na pracáku mi nic nechtějí dát, tak to zkouším již ve své asi stopadesáté profesi.
Asi již tušíte za, co to bude stát (za moc)
A přesto Vás tam někdy rád uvidím.
Poznávací znamením je to, že je tam hezky, krásné serpentiny pro motorkáře, rybníky pro rybáře, pivo pro pivaře, krásná ženská naproti v zahradě (furt je skoro nahá).
Taky se tam odehrálo větší drama než v Třiceti případech majora Zemana tedy v epizodě Studna.
Konkrétně tři…
O tom povyprávím, ale až při Vaší návštěvě.
Je to kousek od Zruče nad Sázavou.
Stojí za to si zajít na rozhlednu Bohdaneč a statek a obory ve Zbraslavicích. Fakt moc pěkné.
Rozhodně je tam lépe, než v Iránu kde je jen horko a mešity!!!
A prohibice.
Jaký i se tam píše?
No co, jinak to neumím.
Ještě podotýkám k obsluze - nebojte se žádat o požadované i po několikrát, neb dcera moji ochotu nepodědila a věřte, že se nakonec něčeho dočkáte.
Možná i vlídného slova (sotva - to bych Vám pak záviděl)

Tak kdybyste něco potřebovali po:

Automechanikovi pro auta, motocykly, zahradní techniku
alkoholikovi
dělníkovi z Kolbenky
dovozci a montérovi tabulí
cestovateli
cyklistovi
elektrikáři
enduristovi
hospodském
chodci
instalatérovi
ještěrkáři
lakýrníkovi
kovotepci
koželužci
manažerovi
malíři
manželi
montérovi topení
montérovi vzduchotechniky
motorkáři
otci
obchodníkovi
obkladači
opraváři kolejových vozidel v Hostivaři
podlahářovi
pokrývači
požárním techniku
realitním makléři
revizním technikovi protipožárních opatření
svářeči
sběrateli
truhláři
tesaři
topenáři
vodákovi
výrobci reklamních poutačů
zamečníkovi
zahradníkovi
zedníkovi



Tak to vše se ve mně skrývá a i jsem to dělal nebo tak činím dodnes
Ahoj někdy někde třeba v tom Slavošově nebo u Kalendů.
Pošlete to dále - děkuji.
Ať je z toho pyramida.
Poslanci po předložení průkazu tam mají vše, tak jak jsou zvyklí z jejich kantýny kafé 3 Kč, chlebíčky do 5Kč a oběd do 20Kč (ale otrávený)
Kdo si dobrovolně změří svoje panděro a během večera přibere v pase 15 cm má dalších 20 piv zdarma!!!
A koho nebaví chlastání, tak se může dívat na televizi, brouzdat po internetu, poslouchat rádio, jít k rybníku nebo šmírovat sousedku.
V případě akutní nouze je možné se vyspat na zastávce autobusu nebo na půdě případně i někde v domě - ale ve spacáku.
Cena je jednotná jak ji udal Aleš s Evou pro nás v Maďarsku (prý nocleh za 7euro skutečnost byla 75 euro)
(cena v Hu byla skutečná u mne je nadsázkou). Případné dotazy na kurzové přepočty vznášejte raději tedy na ně.
Jen upozorňuji, že forint není Euro…
Tak nevím, zda jsem to podal dostatečně po lopatě, že hospodský je takový jako dělník pro lidi co nemusejí fachat.
A po odchodu z putyky ani nemohou.
Budiž moje přání vyslyšeno.
Tipů: 10
» 09.05.12
» komentářů: 7
» čteno: 1138(14)
» posláno: 0


» 09.05.2012 - 10:25
Opravdu nabízíš všestrané služby. ST
» 09.05.2012 - 11:09
Na tuhle povídku lze asi nahlédnout pod vícerými úhly. Ale za sebe tak činím pohledem velmi příznivým. Jednak pomohls rozšířit mé zeměpisné obzory a jednak popis možností "Kristinky" nepostrádá výrazný umělecký aspekt. Takže - ať se daří! Jo, ta nahá sousedka, to je fajn atrakce. Myslíš, že bude ke svému okolí stejně přívětivá i v zimě? To já jen, kdybych chtěl cestu kolem kromě sebe doporučit i někomu dalšímu.
» 09.05.2012 - 20:42
Zní to přitažlivě-tak přeji mnoho zdaru .ST pro Slavošov
» 10.05.2012 - 08:48
jsi úžasnej:)))Máš štěSTí, že zadanej hihihi!
» 12.05.2012 - 00:04
Za tohle máš ST.
» 10.06.2012 - 17:03
parada
Az se vzpamatujem ze vstupu do stavu manzelskeho, tak se treba stavime
» 22.06.2012 - 08:52
vavaoko: Romana Šamanka LadyLoba: Psavec: Liška76: bameka: Aka: Děkuji za komentáře. Hospoda zatím funguje, musím okolo dělat spousty věcí a tak nemám čas ani na psaní. A to se navíc musím živit ještěb prací!!!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Běž | Následující: Sssss

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.