Den klienta zážitkové agentury

Manažer na statku(syn Ivan mi líčí své zážitky)
» autorka: Aka
6:00

ČELEDÍN JÁRA
Dneska asi nepůjdu spát Bejk Ferda utekl z ohrady a než jsme ho zahnali zpátky měli jsme všichni pokopaný nohy.Před půl hodinou jsem ještě stál ve stodole a pomáhal veterinářovi telit. V osm má dorazit další mastňák z města hrát si na zemědělce.

MANAŽER KAMIL
Budím se nedočkavostí.Dneska mám volno a jdu si užít dárek od kolegů. Prožiju celý den jako pravý zemědělec, pochopím kouzlo půdy a setkám se s rázovitým lidem.Pořád se nemohu rozhodnout,jestli si mám vzít černou nebo červenou košili.Nakonec si oblékám černou a červenou si beru s sebou.

10:00

ČELEDÍN JÁRA
Jsem s brejlounem dvě hodiny a mám chuť ho shodit do jámy s hnojem.Z jeho řeči jsem pochopil,že si myslí,že trávíme dny vyhlídkovejma jízdama na traktoru a pozorováním krav v ohradě. Práce mi stojí,musím ho učit řídit traktor a jezdit s ním kolem rybníka.

MANAŽER KAMIL
Mezi mnou a mým průvodcem Járou začíná vznikat pravé venkovské přátelství.Určitě má radost,že místo čichání ke hlíně a pozorování krav může spolupracovat s někým znalým velkého světa.Traktor už ovládám dokonale a pomohl jsem Járovi odvézt tři fůry sena kolem rybníka.

13:00

ČELEDÍN JÁRA
Nevím co si s tím šaškem počít.Prej mu mám ukázat život v zemědělství.Cha cha! Při kydání hnoje si málem probodl nohu vidlema,ze sena dostal astmatický záchvat a při dojení se pokusil podojit bejka Ferdu.

MANAŽER KAMIL
Našel jsem životní poslání!Práce mi jde od ruky a i zvířata mě mají ráda.Velká kráva co jsem ji dojil po mně zálibně kouká ještě teď.Asi je jí smutno,když je sama v tak malé ohradě.

15:00

ČELEDÍN JÁRA
Bože ,ty to vidíš!Pan manažer dokázal pobláznit tři nejklidnější koně,když se na ně sápal.Musel jsem vyvést starého Chcípáka.Je mu 22 let,je šedivej,slepej a neslyší.Ten trouba z něj přesto dvakrát spadnul,než jsem ho přivázal k sedlu.

MANAŽER KAMIL
Jára na mě nejdřív zkoušel šprýmy s jankovitými kobylami,ale já se nedal.Sotva se mě pokusily shodit,obratně jsem seskočil.Nakonec jsem dostal statného bělouše.Jakmile mi Jára dal na sedlo profesionální postroj,seděl jsem na něm jako přišitý.

16:00

ČELEDÍN JÁRA

Konečně jsem se trochu pobavil.Odebíral jsem kravám krev na testování a manažer mi je měl přidržovat za ocas.Nikdo mu neříkal,aby si stoupnul těsně za ně a ocas držel nahoře.

MANAŽER KAMIL
Malá nehoda ve stodole,ale s tím musíme my,chlapi od koní počítat.Ještě že mám s sebou náhradní košili.

17:00

ČELEDÍN JÁRA
Na statku končím,tohle fakt nemám zapotřebí.Manažer nejdřív zastřelil krůtu puškou na krtky. Pak vlezl v tý svý červený košili Ferdovi do ohrady.Mám naštípnutý dvě žebra a předseda dostal kopanec víte kam.

MANAŽER KAMIL
Na závěr trocha vzrušení.Poté co jsem zastřelil dravce,který se chystal zmasakrovat kuřata si mě chlapi začali vážit.Možná i trochu žárlili na mou šikovnost.Když jsem šel poplácat tu smutnou krávu do ohrady,tak ji ode mne odháněli.Ale když jsem odjížděl,tak Járu bolelo u srdce a direktor se mi dokonce klaněl.
Tipů: 17
» 22.04.12
» komentářů: 14
» čteno: 1597(26)
» posláno: 0


» 23.04.2012 - 00:02
skvělé, pobavila jsem se :)))
» 23.04.2012 - 05:53
Výborné. Něco podobného dobře znám z jiných činností. Tu touhu vedoucích pracovníků za jeden den "poznat" provoz a pak o něm zasvěceně kecat. Také jsem měl několikrat nutkání nechat dotyčného rozpustit v kyselině nebo černění, případně s ním provést kremaci v kalící peci. Když ale já jsem tak mírná povaha!
» 23.04.2012 - 09:03
Docela dobré a taky, že jsi moje matka dám ST. Jako nestraně. Často jsem tím oním mastňákem - manažerem.
» 23.04.2012 - 09:17
Já to vidím, jako veliký krok vpřed. ve tvém psaní. Příběh a vtip. Moc dobré. Zasloužené ST
» 24.04.2012 - 17:28
Paulmatthiole
Není nad různý úhel pohledu :-D ST :-)))
» 25.04.2012 - 17:21
Hazentla
:D
» 25.04.2012 - 21:12
pobavilo mne to a usmívám se..ST
» 25.04.2012 - 22:01
Hazentla: bezdechu: básněnka: Díky za komentář a úsněv
» 26.04.2012 - 21:32
bameka: Moc by mě zajímaly Tvé zkušenosti z jiných činosti.Napiš to prosím formou povídky nebo vzkazu.
» 27.04.2012 - 07:26
Jistě bych měl o čem psát, ale to je cesta, po které nehodlám jít. Vysvětlím ve vzkazu.
» 04.05.2012 - 22:40
Bezva jsem se pobavila... st!
» 10.07.2012 - 22:45
Pobavilo velmi :*)
» 09.01.2015 - 23:57
Humor tu na libresu chybí, to s tebou souhlasím.
Ale ty to trochu napravuješ.
Tak držím palce, ať se ti to daří!
» 10.04.2017 - 14:05
:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.