Domácí průšvihy

Všem,všem,všem.
» autorka: Aka
Na jednu kategorii výmluv jsem v povídce JÁ x MY zapomněla.Prokazatelně něco zvořu. JAK Z TOHO VEN, KDYŽ UŽ JSEM V TOM?

PŘÍKLAD: Spálím večeři.Manžel právě přichází a já sklesle oznamuji: Trochu jsem spálila omáčku,to je proto,že jsem šetřila na nákup toho vyhlášeného nádobí,jak se v něm nic nepřipálí.Manžel se v nádobí nevyzná a já proto mohu bezproblémově přejít na další tématiku.

Na co bys měl chuť? Můžu Ti udělat bramboráky-nebo máš chuť na lívance se švestkovými povidly, tvarohem a šlehačkou?Protože vidím,že manžela zaujaly lívance,vyvolávám další jídla (celkem asi patnáct).

Moje drahá polovička je stále více přesvědčena,že umím šetřit(nekoupila jsem hrnce) a navíc vystrojuji spoustu jídel k večeři.Celým bytem je ještě cítit spálenina ale manžel je si jist, že má doma perlu.

Uvítám,když muži i ženy poradí další použitelné návody
Tipů: 8
» 10.04.12
» komentářů: 24
» čteno: 1385(22)
» posláno: 0


» 10.04.2012 - 20:27
Radím: Naučit se dostatečně dlouhý seznam nabídek. (Nebo si napsat tahák) A tak dlouho nabízet, až se manžel spokojí s tím připáleným. Pokud to dobře zmákneš, sní cokoliv. Přeji fajn večer
» 10.04.2012 - 21:08
vavaoko: Číst mu jídla z taháku mi nepřipadá dost přesvědčivé,to spálené rychle vyhodím,aby nebyly důkazy.Já bych potřebovala poradit obecná řešení v jakékoli situaci-jak obdobné případy řeší muži?
» 10.04.2012 - 21:25
mno hihi manžel vařil pouze jednou..zřejmně řešil situaci následovně:spálené i s hrncem nechal vychladnout a zabalil do pytle s odpadem, než dokráčel do popelnic vyvětral(jen díky neobvyklé starosti o náš odpad jeho osobou)mi došlo co se stalo..tento postup však nedoporučuji jelikož se prodraží.
» 10.04.2012 - 21:52
vavaoko: Liška76: Jestli Ty nemáš moc chytrého manžela-něco udělá,zničí na co přijde(dobře se pracuje se značkovým porcelánem)a ty ho ženeš od práce pryč-tůůůdle.To chce pevné nervy a výdrž.
» 10.04.2012 - 22:16
Tak to ti neporadím. Já jedu na hrůzu. Uvařím. A když to nejí, tak je seřežu. Tedy. říkám to. Ještě jsem to splnit memusel. Možná i proto, že již málo vařím pro nekoho jiného, než pro sebe.
» 10.04.2012 - 22:30
vavaoko: No,ale určitě děláš i něco jiného než že blbě vaříš.Jak se vyvlíkneš z toho, když cokoliv zvořeš(a nejen doma)?
» 10.04.2012 - 22:52
U nás to funguje takto:
Manželka spálí brambory. Já přicházím.
Manželka:
"Kde jsi? Kvůli tobě jsem připálila brambory! Celou dobu se tady strachuju, jestli se ti něco nestalo!"
Já: (konejším ji)
"Nevadí, dám si něco jiného, nedělej si s tím starosti."
(načež dodám):
"Tadyhle na na sporáku je timer, dá se to nastavit na počet minut a pak to zapípá."
Vím že ji to zaručeně naštve, ale většinou se neovládnu.
Manželka
"Ty už mě neštvi, takové blbosti nepotřebuju!"
Já (beru něco z ledničky a odcházím k televizi). To už ví, že za mnou raději nemá chodit.

Když udělám průšvih já?
Chvíli vydržím stížnosti ve stylu jedním uchem druhým uchem. Když to trvá moc dlouho a už to nevydržím, zvýším hlas, praštím do stolu a dveřmi, že málem vyletí z futer a odcházím do jiné místnosti. Ono se to pak nějak srovná.
» 10.04.2012 - 23:21
Siorak: Ta první část je výborná a dá se do nekonečna rozvíjet.Určitě to já i další ženy využijeme pro blaho rodiny.Ale ta Tvoje role v průšvihu,který spácháš Ty se mi zdá málo sofistikovaná.Mám pocit,že kdo zaviní průšvih,by měl alespoň v první větě mluvit zkormouceně (problém je v tom,že tím vlastně přiznává svou vinu) a do toho se žádnému muži nechce.
» 11.04.2012 - 00:36
Řeknu, stalo se a dělám zkormoucené obličeje...
» 11.04.2012 - 11:17
Bíša: Šmrncni do toho trochu sebekritiky a zoufalství,dost vysoké % žen si manželův zkormoucený obličej neprohlíží.Dobré je působit na více smyslů najednou.
» 11.04.2012 - 16:53
Někdy se domácí bouřku podaří "přebít" nějakým závažným sdělením. Onehdy jsem vyslechl rozhovor dvou přátel, kdy jeden z nich řešil podobný problém:
"Nedávno jsem se trochu dost zdržel v hospodě."
"Kdes byl?" vyjela na mne manželka. "Zase tekla kořalka proudem?"
"Jdu přímo ze hřbitova," já na to.
"Probůh, kdo umřel?" manželka byla najednou jako vyměněná.
"Ti co tam leží - všichni," odvětil jsem ponurým hlasem. "A měl jsem klid - na dva týdny."
» 11.04.2012 - 19:43
Paulmatthiole
Inu, já z toho nedělám vědu... v tom směru jsem flegmatik - u nás se rozčiluje žena, zvládne to za oba :-)
» 11.04.2012 - 21:34
Paulmatthiole: To není žádná zábava,hádat se s flegmatikem-to si můžu rovnou stoupnout před piano a vykládat mu své rozumy.Připomněl jsi mi ale vtip "Já své manželce zásadně neodporuji,trochu si počkám a ona si za chvíli odporuje sama".
» 11.04.2012 - 21:39
Paulmatthiole
A není to nejlepší metoda? :-)
» 11.04.2012 - 21:41
bameka: Tak tento způsob sebeobrany se mi moc líbí.Dá se do nekonečna rozvíjet dle okolností a velmi těžko se na něj dá reagovat.Po chvilce už přijdu na to co jsem měla vtipného odpovědět,ale už je pozdě.A navíc-jde si tyto hororové historky připravit předem
» 11.04.2012 - 22:06
Paulmatthiole: Pokud chceš mít klid,pak je to (z Tvého hlediska) nejlepší metoda.Plně chápu Tvojí manželku,že ji to rozčiluje-já bych se z toho asi zbláznila.
» 13.04.2012 - 10:05
Pokorně se omluvit. Přiznat své chyby. Podlézat a kát se. To je ono. Nejlepší způsob, aby se ona začala ohlížet po pořádném Chlapovi. Až za ním odejde, budeš mít klid. A spálené brambory vyhodíš do popelnice. Cestou na pivo.
» 13.04.2012 - 11:59
řekla bych ,žes našla řešení sama..nakrmte tu "bestii",hlaďte ji lívanci,smetanovými omáčkami...atd..jinak se nekaji za své průšvihy,leč přiznám se a nebo ne,pak si vyjím co jsem si navařila,ale moje zkušenost je,že nic není tak horké,jak se zdálo být...a pokud nejde o život,nejde o nic
» 13.04.2012 - 19:50
vavaoko: No,to mluvíš jen o jedné variantě.Problém vznikne když se muž pokorně omluví,přizná své chyby,podlézá a kaje se.Ona se začne ohlížet po pořádném Chlapovi,ale neodejde za ním.Co pak ?
» 13.04.2012 - 21:01
básněnka:Četla jsem Tvé básně a mám pocit,že v Tvém případě je zbytečné se omlouvat tím,že budeš vyvařovat.Muži preferují jiné možnosti než vaření .
» 13.04.2012 - 21:26
Aka: usmívám se,co na to říci...nejsem pokorná hospodyňka:-)
» 13.04.2012 - 22:12
Druhá varianta zní: Zrovna jsem si říkal, že jsme dlouho nikde nevečeřeli venku. Mám ulitý nějaký prašule. tak se ohákni a jdem.Žena by to řekla jinak, ale výsledkem by mohla být pohodová večeře.
» 13.04.2012 - 22:48
vavaoko: Ta druhá varianta je výborná,až na to,že přijdeš o ulitý prašule.Ale kouká z toho nejen pohodová večeře.
» 14.04.2012 - 08:38
Někdy je holt nutno investovat. I přes to, že jde "jen" o dlouholetého partnera. Přeji fajn den

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: J Á X M Y | Následující: Žákovské rozumy
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
Psavec [1]
narozeniny
Eyrekr [12], Tamara J [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.