Pražské radnice

aneb jaké ve skutečnosti jsou
» autor: Rusell McDonald
Pražské radnice, jako radnice v jiných městech, dělají svou práci, jen některá radnice ji dělá více, jiná méně pečlivě.

Lidé, pracující na radnicích a to nejen v Praze, ale i v jiných českých a moravských městech, by neměli hledět, kolik za svoji práci dostanou, ale měli by spíše hledět, jestli ta práce, kterou dělají, něco přináší městu či nikoliv.

Dříve, například v roce 1900, když někdo pracoval na radnici, měl prestižní zaměstnání. Teď je jiná doba, je rok 2012 a nikdo tuto práci nebere jako prestiž. Většina lidí, kteří chtějí pracovat na radnici, to chtějí dělat jen pro peníze.

Myslím, že kdyby na pražských radnicích někdy vyslechli nás občany a něco podle nás udělali, tak by v Praze byl život lepší. Například by se určitě dalo zlepšit životní prostředí či zlepšit a udělat více prostor pro volný čas a pro sport.

Dále si myslím, že peníze někdy jdou na nepotřebné věci, což je velice škoda. Měli bychom také zvážit, zda potřebujeme tolik úředníků? Kdyby se jich pár propustilo a nahradilo chytrými a vzdělanými lidmi, tak by se ušetřilo, myslím, dost financí.
Tipů: 8
» 01.04.12
» komentářů: 3
» čteno: 726(16)
» posláno: 0


» 01.04.2012 - 20:29
ST..též si myslím, že penízky mnohdy tečou špatným směrem:(
» 02.04.2012 - 15:47
Bohužel, v dnešní době to jinak nebude... láska ke korytu vítězí...
» 02.04.2012 - 17:08
Bohužel,jsou tam samí paraziti a slušní lidé nejdou do politiky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Bůh, který pláče | Následující: Daně

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.