Bodový systém

Policie už na něj najela (tedy kromě špiček) u nás doma podle něj jedem dávno
» autor: umělec2
Bodový systém
Jsem doma a přichází manželka.
Ahoj taťko, jak pak jsi se dnes měl?
Šlo to. Šetřím slovy.
Na to ona odvětí: najíždíme na nový systém, systém bodový. Za každé jeho porušení máš jeden bod a při nasbírání 12 těchto jsi na rok vyloučen z domácnosti.
To jako platí oboustranně, ptám se překvapeně?
Jo to platí na všechny účastníky vyjma psa, za toho neseš odpovědnost ty. Praví manželka.
Po pár minutách slyším, jak mne volá, kdopak to tu zanechal ponožky u stolu? To já, tiše se hlásím. Máš bod, praví.
Po chvíli opět její hlas mne k sobě zve. Ty sis tady čistil zuby, ptá se? Jo čistil, to se přeci má. Má praví, ale umyvadlo se taky čistí ona na to.
Jdu si sednout do sedačky číst noviny. Sedím zneklidněn novým řádem a počtem nasbíraných bodů během půl hodiny, co jsem doma. Jen aby se to nevztahovalo i na sex, je hodně náruživá a já puritán, no však to asi chápete.
Bod však přichází z jiné strany. Taťko, umyl sis ruce? Jo umyl.
Taťko, políbil jsi mne? Jo políbil! A kdy? O svatební noci, přece to se nepamatuješ?
Právě, že pamatuji. To už je 14 let.
Máš mne rád? Mám.
Jdi nakoupit, vezmi flašky a kup mi vložky. Flašky vezmu vložky ne, stydím se.
Bacha abys nedostal bod, neplníš příkazy a odmlouváš.
Jdu tedy koupit požadované, ale zapomínám koupit květinu. Tak tím jsi to završil, mám už šest bodů dole a to není dnešek u konce.
Jdu si raději lehnout a ona mi jde v patách. Obávám se, co zase bude. Chce to. Toho jsem se obával. Nedá se tomu vyhnout, tak tedy vyhovuji jejímu požadavku. Už budu už, sténá ona, ale já jsem dřív. Tak a teď jsi tomu dal korunu, to je za šest bodů. Celkem jich máš 12, tak jdi z domova. Máš 12 měsíců na polepšení. Pak vykonáš zkoušky, a když to dopadne jako dnes, máš doživotní dištanci. Uprostřed noci mizím do tmy, vidím světélko, jdu za ním. Jedná se o bar. Sedí tam podobně postižení jedinci a zdá se, že jim nic nechybí. Přisedám a mám klid.
Zde se body neudělují jen čárky na lístek.
Tipů: 16
» 27.03.12
» komentářů: 8
» čteno: 1042(23)
» posláno: 0


» 27.03.2012 - 21:04
Pěkně. Bavil jsem se. ST
» 27.03.2012 - 21:25
:-D Ještě, že jsem sám... jako cholerický Beran bych si tohle asi nenechal líbit :-) Kolik bodů se strhává za rozbíjení nádobí ve stavu šílenoSTi?:-)
» 27.03.2012 - 21:45
Paulmatthiole
Hezky, ST :-))
» 27.03.2012 - 22:03
Mám průkazku pro dospělé muže: Je tam jeden paragraf:
Když nemůžu - tak nemusím. Podpis Dr. Doklátil
» 27.03.2012 - 22:09
Bíša: Omlouvám se za znovu uvedení. Když já dnes nechci být už smutný.
» 28.03.2012 - 10:50
..je mi to maličko povědomé:))Hihihi pobavils díky:))ST!
» 29.03.2012 - 21:51
Zkus změnit (dohodnutý?)bodový systém. Kdyby to poldové měli takhle tvrdě nastavené,silnice by zely prázdnotou. Podepsal jsi pravidla? Dávej body také!Braň se právní cestou! Nedej se!!!
» 31.03.2012 - 07:55
Píšeš dobře.Pobavila jsem se a zasmála.***

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Smutná - nakonec je o každého zájem | Následující: RÁJ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.