Tak mám vzkaz

Já už takto odpovídám někdy Tobě někdy jinému…
» autor: umělec2
Jsem rád, když se někdo ozve. Mám rád, když mají lidi svůj názor. Názor bývá podpořen zkušenostmi. Někdy jsou potřeba argumenty. V dnešní době tedy po revoluci "se mám dobře". Mám dvě děti, rodiče, bratra, chalupu, auto, motorku, práci…. A přitom mi toho poměrně dost chybí. Asi je to tím, že jsem moc náročný. A co, že to vlastně chci, no rád bych zažil to, co jsem kdysi zažíval tu komunitu, tu tlačenku v hospodě, vodu fronty. Prostě nostalgie. Už mne nebaví krámy, spolehlivost, dodržování termínů… Život je vědění komunikace, zábava, tvorba a na tu nějak nezbývá čas a nálada. Všichni po mě chtějí jen peníze. Dřív jsem měl velký kulový a moc mi to nevadilo. Teď mám samý starosti, aby to vše fungovalo. A to vše mne táhne ke dnu… Současné moto vezmi si hypotéku a pak holt musíš makat mne zatím moc nebere jelikož rád vzpomínám na dobu, kdy jsem se jen tak poflakoval. Řídím velké stavby mnoho lidí. Dřív sem dělal rukama elektriku pak i truhlařinu. Obojí docela rád. A teď bych chtěl jen tak pozorovat, kecat, tvořit či se někomu dvořit.. Mám statek u Kácova. Nádherná krajina, pomalejší život. Krajinu míjej režimy bez povšimnutí. To jen my jsme někdy vyšinutí. Co já tím vším chtěl vlastně Tobě říci. Nevím vlastně si myslím, že jo. Chtěl bych být pánbůh. To je ale blbost co. Tak se na mne nezlob a hlavně nejdi do mdlob. Třeba Tě jednou odškodní a budeš na tom jako já s těma starostmi-a.
Tipů: 17
» 19.02.12
» komentářů: 12
» čteno: 951(20)
» posláno: 0


» 19.02.2012 - 19:13
Nutíš mne k zamyšlení...
» 19.02.2012 - 23:22
netuším zda to bylo dřív lehčí, ale schází mi čas na snění... :) i já budu před spaní přemýšlet až neusnu.
» 20.02.2012 - 07:00
Musíš se smířit s myšlenkou, že vše se mění, nenápadně. Co bylo včera, není dnes a nebude zítra natož pozítří. Běh života se nedá zasSTavit... :-)
» 20.02.2012 - 07:26
Já si myslím, že je to všechno furt stejný...prve se tím člověk protloukal jak mohl a nelíbila se mu doba a systém, dnes to není jiné...i když mluvíme o různých systémech a různých bolestech, co má člověk překonat...vždycky se musí bojovat, aby se žilo.......
ST
» 20.02.2012 - 08:24
Soc. - klídek, zaměstnání, zlodějina, pokrytectví, noviny pozitiva, mandelinka zbraň revanšistů, plány na stopadesát procent, pětiletky, Dietl, bydlení, porty, hospody, kamarádství, NDR, hajzlpapír, cenzura.
Kap. - stres, úspěch, neúspěch, hypotéka, noviny negativa, cestování, složenky, strach, krach, poznání, vyznání, doznání, sníh v létě, vyhřejvaný trávník, soukromé tryskáče, Chánov, Šluknov, Staromák, tunel Blanka, vlnolamy na dálnicích, ekologická energie je 45x dražší než za socialismu, kamery, kriminalita, svobodné volby, stále stejní vládnou nám. Český křišťál (Gross) neobstál. Bohaté firmy v daňových rájích, Krejčíř Pitr na útěku. Hodně vody, sněhu, listí tak nám cestu klestí.
» 20.02.2012 - 08:28
GABER: Je to pro zamyšlení a děkuji za komentáře.
» 20.02.2012 - 08:37
pokud jednou bohem se STaneš..nezapomeň na mne..potřebuji zázrak:)))
» 20.02.2012 - 09:16
já si občas povídám s ozvěnou...ou...
» 26.02.2012 - 09:30
Je to tvrdé! Ale kdy nebylo? Dám ST
» 28.02.2012 - 19:34
umělec2: Vždy se mi líbilo jak píšeš-prožívám Tvé plasticky líčené zážitky .Mám své názory a nejlépe se mi vyměňují s těmi,kteří mají stejný.Máš toho hodně -samo Ti to do klína nespadlo-tolik práce je za Tebou,ale pánbůh z Tebe nikdy nebude-smiř se s tím
» 28.02.2012 - 20:47
umělec2:ˇřídila jsem se Tvou radou a už jsem asi zvládla napsat komentář.Je to možný? Tohle je ověřovací pokus AKA
» 03.03.2012 - 08:10
místo statku mám chatku:-)))
stojí míň a tak se tak nehoním:-)))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.