Akční hrdina

***
» autor: G.P.
Dívám se na problikávající televizi. Po obrazovce se řítí zběsilým tempem děj dalšího akčního „bum bum“ trháku. Desítky mrtvol, stovky zmlácených, pěsti sviští, kulky hvízdají, padouši řvou, sténají, hekají, tečou potoky krve…

„Příběh“ se svým zdivočelým tempem dostává do frenetického finále a končí překvapivě sladkým Happy endem:
Hlavní hrdina stojící na hromadě mrtvol svírá v pravé ruce svou oblíbenou kouřící emšestnáctku, levou objímá přítulnou zachráněnou lepou děvu, v pozadí hoří nějaké stavení. Hudba jásavě oslavuje vítěznými trylky jeho vítězství a z nás pomalinku opadá napětí. Oddychli jsme si - dobro opět zvítězilo.

A v té chvíli je nám jedno, že hlavní hrdina je vlastně jen steroidy vyhnaný imbecil a ve své podstatě masový vrah.

Dobro zvítězilo
dobro...zvítězilo…?
Tipů: 13
» 10.02.12
» komentářů: 11
» čteno: 956(21)
» posláno: 0


» 10.02.2012 - 14:28
...toto nesleduji:(Raději si kazím vkus fantastikou:)))
» 10.02.2012 - 15:20
Mně stačí film podobný raz za dlouhý rok,
jinak by se ze mne moh stát nejspíš přímo cvok,
Koukám jen tak, abych věděl, co že právě "letí",
co že hltá naše mládež a žel i mé děti...
» 10.02.2012 - 17:29
1
asi proto mám z televize odkládací stolek přikrytý ubrusem a na tom nočním mám vysokou hromadu knih:-)
vymývání hlav ..nic pro mne
dobro hledám jinde...
» 10.02.2012 - 20:23
Má kabelová televize mi denně ukazuje mrtvol na tisíce...
» 11.02.2012 - 09:42
Ano, některé ty filmy nesnáším, jsou jako komixy pro náctileté .. typický je třeba Kill Bill od Tarantina, jen ta Uma Thurman ... no uznejte, není to kočka? :-))
Jinak zrovna z Tarantinových filmů se mi dělá šoufl ...
» 11.02.2012 - 11:09
Paulmatthiole
Filmová realita se nám zvolna posouvá do té reality skutečné - mimochodem, před pár dny jsem se dohodl s kamarádem, že dám pár lekcí jeho 14 letému synkovi v nějakém tom boxu... po pár minutách odpadl a říkal "v tý televizi to vypadá, že to nic není, a taky že to nebolí"... njn, klasika...

Nesouhlasím s paintballem a podobnými záležitostmi, kde se na člověka míří zbraní. V tom mám zcela jasno.
» 12.02.2012 - 23:43
Paulmatthiole: paintball... máme stejný názor, a stejně jej MUSÍME na táboře absolvovat s našimi dětmi - příkaz zřizovatele... :-(

Velmi souhlasím s Mbonitou, proto jsem jí dala plusko :-)

Pavle, jako připomenutí je to důležité... všichni se občas necháme vláčet podobnými programy v televizi... po únavném dni...
» 13.02.2012 - 12:18
Paulmatthiole
Levandule: Achjo... ať už namísto nebo jako doplněk her a randění... někdy mívám vůči zřizovatelům dosti vážné výhrady.
» 13.02.2012 - 15:54
Sio: ja raději Tima Burtona...
G.P.: to bude jeden z důvodů, proč se na televizi nedívám, naštěstí mé dvě příšerky na ty "akční" moc nejsou...
» 13.02.2012 - 19:15
na filmy hledím jak blbý
každá rána zásahem
přímo do padouchovy lebi
od supermana s úsměvem
**
» 23.02.2012 - 22:46
Jo, ale zapomínáš na dvě věci: salutování a vlajku v pozadí, abychom věděli, komu máme vzdát čest. ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Obyčejný blues | Následující: Romantika

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.