Objednávka pro lásku po 39 letech soužití

Pozor!!! Jsou tam použita i neslušná slova ? Ze života
» autor: umělec2
Objednávka
Vážení přeji dobrý den,
sháním náhradní díly pro svoji 39 let starou Škodu 1203. Slyšel jsem, že vy díly prodáváte. Potřeboval bych s tím něco udělat, klouby mám v prdeli, stejně tak řízení. Ani čalounění není nic moc. Jediný co mám ještě dobrý, to jsou světla a kliky u dveří, to proto, že je nikam netahám, mám je zatím v šuplíku. Hlavní problém, který bych potřeboval vyřešit je ten, že ona ta mrcha strašně chlastá. Vrchem to do ní naleju, spodem jako by to z ní vyteklo. No vím, že není nejmladší, co taky mohu od takové herky chtít. Ona navíc ani moc dobře nevypadá, to však ani když byla mladá. Ráno se jí nechce, odpoledne jí musím pustit z kopce. Zamilovanost k ní pominula, ale již jsem s ní tak dlouho, že si to bez ní neumím představit. Hlavně po ránu, když se z jejího laufu vyvalí ten smrad. Jízda s ní je jen pro znalce. Perfektně vibruje, to jsem i několikrát po sobě úplně hotový. Policajti jí mají taky rádi, hlavně když jede od pankejtu k pankejtu. Neradi ji staví, to proto, že se bojí, aby je nepřejela. No ono být pod takovou babkou, kterou ani heverem pro její shnilé prahy nezvedneš, není k závidění. Jen se bojím, aby mi ji při příští kontrole doktor nevyřadil z provozu. Kde bych našel jinou takovou šeredu, která by mně zase takto souložila pardon sloužila. Jestli na ní něco máte, budu rád, když ne, taky aspoň nic neutratím.
Jestli s mou láskou nic nechcete mít, tak jděte třeba do prdele, protože tam brzy skončí i ona a to je docela škoda nemyslíte?













Pozor pracovní verze



Jak se stane straník nestraníkem


Ty vole víš ty, kam to Karel dotáhl.
A to umí hovno!!!
Ty bys musel být nejmíň poslancem.
Myslíš? Hloupě se táži
Nezdá se mi to, leč dumám o tom.
Kde najdu ty správné blbce, kde bych vyniknul.
Přemýšlím nad flanďáky a hady nemám rád – Luxe. Svobodu, Čunka, Kalouska.
Že by VV s panem Bártou. Ty vole tam jsou chytrý a mohli by zjistit, že mám kamarádku Lenku a bylo by to doma venku.
Tak co třeba komouši? Tam jsou prý homouši. Tak to mi nevadí. Tužky nosím po zkušenosti z ministerstva dopravy vždy raději dvě. A navíc oni mají rádi růže. A já kytky nekupuji. A mají rádi gulagy a ploty zase by mně všechno sebraly, co jsem si za ta léta naspořil či nakradl - doplň dle potřeby.
Ale jsou tam samý nepřevlékači kabátů. Těm to musí pod nimi pekelně smrdět.
Tak to zbývají akorát modro ptáčníci jenže tam je to už všechno rozkradené vlastně co to kecám rozdané.
A jsou tam samí chytří, tam bych nevynikl.
Pak je tu jen strana bradavičníka.
Oranžovou nesnáším. Všichni mi najednou tykají. Zvou mně na ne přátelská posezení. Chtějí všechno vědět o tobě. Chtějí příspěvky a jednotu názoru.
To jsou mi věci. Mám jiný názor. Jak se příteli opovažuješ? Já nejsem tvůj přítel říkám, jsem jen spolustraník. Přečetl si si osnovy?

Vážené přítelkyně, Vážení přátelé,

Chtěla jsem Vás informovat ZNOVU o přeregistraci členů ČSSD v obvodní organizaci na Praze
a požádat Vás, abyste se všichni členové na přeregistraci dostavili.
A já na to, že jako registrovaný se na předregistraci pro další registraci nehodlám dostavit.
A oni, že mně musí vyloučit.

Tak asi budu neregistrovaný v registrovaném stavu manželském. Ještě, že alespoň něco. I když právě kvůli ní to vše vzniklo.
Víš ty, kam to Karel dotáhl?!
A to umí hovno!!!
Tipů: 7
» 08.02.12
» komentářů: 6
» čteno: 779(11)
» posláno: 0


» 08.02.2012 - 17:03
Chichi vždy mne pobavíš, díky.))
» 08.02.2012 - 18:04
Liška76: Víš ty kam to Karel dotáhl? A to umí hovno!!!
» 08.02.2012 - 20:03
jejda jen tápu kam, to dotáhneš ty...když umíš:))
» 08.02.2012 - 22:13
Přiznám se, vulgarismy nemusím, ale tady to vcelku sedělo. Tip.
» 11.02.2012 - 07:59
Hezké ranní čtení v mrazivém venku chvění :-)
» 15.02.2012 - 07:20
přišla jsem kouknout koho že jsem zas na to mokré tričko chytla:-)jsem tušila,že u chlapů zabere:-)a zatím mě chytlo tohlekto To mě baví:-))))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Proč ta sova tolik houkala? | Následující: Loup de mer

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.