Že by?

Mrzne...
» autorka: hloubavá
Tak prý je to tady. Konec světa se blíží. Zatímco rtuť v teploměrech klesá hluboko dolů, mráz trhá rekordy jeden za druhým. Labe zamrzlo až do Hamburku a lodní doprava se zastavila. Vlaky nejezdí, sůl již nevytváří na silnicích roztomilou břečku, ptáci chodí pěšky, a dokonce Rusové přiznávají (!!!), že je zima.
Rozdíly mezi podnebnými pásy se stírají. Černé moře prý je při pobřeží bílé a malí Afričánci se radují, že jim z nebe padají nanuky zdarma. Lidé chodí zahaleni tak prapodivně, že málokdy poznáš, kdo je žena a kdo muž. Potkáváš záhadná stvoření, která připomínají spíš teroristu nebo lupiče před výkonem, než spořádaného pracujícího.
Pára stoupá od úst a stejně tak z komínů domů, topících plynem. Brýlatí mají trvale zamženo a někteří bez brýlí také. Je prostě řádná zima.
A teď jsem se dokonce u konkurence dozvěděla, že na Podbabě se objevil divoký králík, předsunutá hlídka, nebo snad dokonce průzkumník! Tak tohle mě opravdu vyděsilo, leč jenom na chvíli. Pak jsem si ovšem uvědomila důležitou okolnost - Dejvice. Sídlo nejvyššího velení naší armády! Že by chlapcům z "pentagonu" mohla uniknout tak důležitá okolnost, jakou je pohyb divé zvěře z divočiny do vnitrozemí? Nemožné!
Jdu tedy klidně spát a na jih se nechystám. Pokud nenechali na vrchním velení pootevřené okno a králík - špión se jim nenaboural do databáze, nemám se čeho bát. A tak se nebojte ani vy. Jsme přece v dobrých rukou a v únoru (někdy) bývá i zima.
Tipů: 30
» 07.02.12
» komentářů: 18
» čteno: 1275(29)
» posláno: 0


» 07.02.2012 - 23:05
***
» 07.02.2012 - 23:09
Taky si říkám...že je únor,zimní čas
tak proč někdy vadí mráz,sníh,zamrzlé řeky atd...
» 07.02.2012 - 23:31
Pamatuji velké zimy; a mí rodičové mi vyprávěli i o té
největší - 1929...
» 08.02.2012 - 06:12
1
:-)))..jo mrzne..je koneváckonců únor..
..jen mám obavu, že někomu namrzaj mozky..
..a ty "dobré ruce" jsou kdesi schované..
» 08.02.2012 - 06:23
jako zástupce armády mohu potvrdit, že situaqci opravdu monitorujeme a vyhodnocujeme, ale v souladu se závěry bílé knihy vyčkáváme :-)). Na naši obranu chci jen upozornit že zatímco my musíme munici kupovat králíci si v těchto mrazech munici prostě jen nabobkují. A co na to smlouva SALT 1 a 2? Není to roztáčení dalšího kola zbrojení v evropě?
» 08.02.2012 - 06:24
isisleo: Jsou schované pouze v rukavicích :-))
» 08.02.2012 - 06:38
kasparoza: Vychytralé! Když nás, nevinné králíčky, odříznete od potravy, nebude ani munice. Ale my jsme taky mazaní - máme nabobkováno na několik let dopředu! :-)
» 08.02.2012 - 06:53
Ha, ted jste se provalili! vy zbrojíted za našimi zády už několik let...
» 08.02.2012 - 08:02
prostě příroda je mocná a my ji asi štvem..tak nám trošku zmrazí prdelky:-)
» 08.02.2012 - 08:47
St....jsi mne uklidnila..zase vybalím:)))
» 08.02.2012 - 11:03
Se nebojim. Ale mrznu. Jedna mi povídala. že by v ziměi chtěla být medvěd. Já bych ctěl být cokoliv. Ale v Egyptě. Pěkné povídání.
» 08.02.2012 - 11:20
Zdivočelý ušák
marně trávu hledá
tenhle tvrdý salát
je studený, až běda!

A ti chlapci z Pentagonu
budou pěkně sjetý
člověka prý vyhubíme
vládnout bude yetti

Tento člověk z Himalájí
na zimu je zvyklý
sestoupí teď do nížiny
z jejích srázů příkrých
» 08.02.2012 - 20:45
Jednoho králíčka(zakrslého) mám doma, a to bude asi pěkný špion, nebo všude prolézá, zkoumá a dokonce překusuje šňůry..
Jo zima je a veliká, ale co hceme od února:-)), co by takhle lidi řekli, kdyby bylo v únoru 30st. vedro..to by bylo
» 09.02.2012 - 07:35
Javavia: Děkuji za informaci. V téhle vypjaté situaci je vše důležité. Okamžitě posílám tohle závažné hlášení dál. Jestli pronikli i do domácností, je to horší, než se zdálo! :-)
» 10.02.2012 - 09:41
hurááá zpátky do divočiny....
» 24.02.2012 - 09:18
jsi číslo :)
jinak se to říci nedá
a kdyby třeba nebe mléko neprokyslo
tak bez i tvarohu vloček zima vládu předá...
» 12.03.2012 - 11:18
Ještě že už je skoro polovina března a venku přeSTalo mrznout :-) Skvěle napsané... :-)
» 10.01.2013 - 10:32
ST***

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Čas | Následující: Hádej, hádej, hádači

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.