MANUÁL

První střípek z mé divadelní hry....jedná se o divadelní taškařici s mírně detektivní zápletkou z prostředí dominantní investiční společnosti. Hra je koncipovaná jako dialogový sitkom a tomu odpovídá i statika děje.
» autor: Houda
Osoby :
König - většinový vlastník, generální ředitel, 50tník
Herman - zástupce a pravá ruka, 40cátník
Laušman - úslužný sekretář, 30cátník
Nella - sexy sekretářka, 20let
Wilšic - všehoschopný soukromý vydavatel
Mallvor - těžkopádný farmář vidláckého typu
Dora, Vilma, Stela - členky dobročinného spolku "Ulice"

Charakter postav : Všechny postavy jsou bezcharakterní lumpové, anebo tupci.
Scéna : scénu tvoří jedna prostorná managerská kancelář s hlavním a vedlejším vchodem a velkým stolem.

König čte raní poštu za svým stolem, dvěma prsty drží štítivě ve vzduchu list papíru : Laušmane...Laušmane !!

L : ano, pane ??

K : co to je ??

L : dopis, pane, zřejmě úřední....

K : to vidím, vy tupče, ale co dělá vypovězení smlouvy od nějakého Mallvora u mě na stole ??

L : to je velmi složitý případ, pane, investiční oddělení to odmítlo jako reklamaci a ta jim nepřísluší....

K : tak to přepošlete na reklamační, sakra...

L : to nepůjde, jedná se o vypovězení investice, která byla poskytnuta v souladu s naplněním podmínek půjčky , která tuto investici umožňovala a byla kryta leasingem a zpětným pronájmem, pane...

K : no....a ??

L : no, a reklamační to přeposlalo na leasingové oddělení, to zas na oddělení pronájmu,to to přeposlalo na úvěry, které to přeposlalo na investiční a odtud zpět na reklamační...reklamace investičnímu nepřísluší, pane...

K : zkrátka tedy ??

L : no,zkrátka to mezi odděleními koluje už 3/4 roku a Ágnes ze spisového k tomu musela nastavit extra další arch, aby ty razítka o postoupení bylo kam dávat...

K : no tak toho bludného holanďana prostě skartujte a neotravujte s tím !!

L : to nepůjde, pane, pan Mallvor, onen farmář, který nám smlouvu vypovídá je velice netrpělivý a vznětlivý muž, kvůli investici musel zastavit své stádo krav, před půl rokem nám zaslal všechna ranní lejna stáda jako první splátku úroků za námi poskytnutou investici a před měsícem dokonce pravé ucho stračeny Lindy...a to byla ve stádu leadrem, pane !! Žádá okamžitě vyjádření ke své výpovědi a prý se k nám chystá i osobně !!

K : to je ale hnus....

L : to je, pane,balíček tehdy otevřela Ágnes ze spisového a ihned zbaběle vrhla, pan Kruman jí běžel na pomoc, ale uklouzl po tom a zajel bradou rovnou do klína paní Westrové a ta ho zažalovala za sexuální návrh na pracovišti...zapeklitá situace....

K : ale jděte.....opravdu ?

L : ano, naštěstí všechno dobře dopadlo, u komise zjistila paní Westrová, že pan Kruman je starý mládenec a obvinění vzala zpět, teď spolu žijí na hromádce...Pan Kruman si kvůli tomu musel oholit i svůj pověstný plnovous !!

K : ušetřte mne těch nechutných detailů, Laušmane ! prostě ten dopis vemte a vyřiďte...!!

L : to nepůjde, pane, nejsem k tomu kompetentní...

K : vy nejste kompetentní k ničemu ! Zavolejte mi Hermana, to snad zvládnete !!

.......pokračovat ??.....
Tipů: 5
» 01.02.12
» komentářů: 4
» čteno: 1992(29)
» posláno: 0


» 01.02.2012 - 14:36
Určitě pokračovat:))Pokud bys hledal..dalšího bezpáteřníka..můžeš mne oslovit hihihi..to je bomba..takové klouz a hups!!!Suprovka!!!!
» 01.02.2012 - 14:41
Děkuji, :-))....mám problém dělat odstavce....asi to neumím...
» 01.02.2012 - 14:49
Houda: to mi povídej..já se o gramatice a úpravách chodím radit se zajícema:))
» 25.06.2014 - 15:55
hej to je super, muzeme to hrat?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: STARÉ JIZVY | Následující: SOCIÁLNÍ BAJKA

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.