Pohádka o ztraceném Běláskovi

prvotina
» autor: zmrazek
Pohádka o ztraceném Běláskovi

Letí takhle jednoho krásného rána Otakárek po louce... letí, letí... a pojednou pod sebou uslyší pláč. Podívá se dolů - na kameni uvidí sedět Běláska. Otakárek slétl dolů a zeptal se Běláska,copak tmu schází.

"Ale, ztratil jsem se a mám takový hlad, že nemohu ani létat."

Otakárkovi bylo Běláska líto, tak mu povídá:

"Kousek odtud je mýtina, která je plná květin s dobrým nektarem, tak já tě tam zavedu; najíme se a já tady kousek dál bydlím v dutině starého stromu, tak u mne můžeš zůstat."

Slovo dalo slovo, Otakárek odvedl Běláska na mýtinu, kde byla spousta nádherných červených květin plných sladkého nektaru, kde si Bělásek i s Otakárkem pořádně nacpali bříška. Pak spolu spokojeně odešli ke starému stromu a jestli neumřeli, tak tam žijí dodnes.
Tipů: 9
» 29.01.12
» komentářů: 5
» čteno: 1184(21)
» posláno: 0


» 30.01.2012 - 08:32
Pěkná pohádka.Ještě budou chtít motýlky namalovat, nebo ukázat obrázek - si myslím.
» 30.01.2012 - 10:04
Opravdu pěkná pohádka:)
» 30.01.2012 - 13:48
s.e.n: Ahoj malovat neumím ale kdybych věděl jak sem k tomu dát obrázek tak klidně:D
» 01.02.2012 - 12:49
Máš supertipana, jen pár editorských ... doporučuji ten text poněkud rozčlenit na odstavce podle struktury a myšlenek. I když není dlouhý. Mezi tečkou na konci věty a začátkem nové věty se dělává mezera.
» 09.02.2012 - 10:54
Vítám tě mezi povídkáři! :-)) Konečně někdo, kdo nebásní žaloSTně o zklamané lásce..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Následující: Kouzelné dědictví

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.